تیتر خبرها

نشانه ای قوی از جدایی لواندوفسکی!

لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی تا تابستان ۲۰۲۳ با بایرن قرارداد دارد اما تصمیم گرفته قبل از پایان مهلت قرارداد از این تیم جدا شود.

این تصمیم لوا مورد موافقت مدیران بایرن قرار نگرفته و آنها به صورت علنی و به خود این بازیکن اعلام کرده‌اند که حاضر به فروش او نیستند و او باید تا پایان مهلت قراردادش در این تیم بماند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اولیور کان بار دیگر در چند روز گذشته تاکید کرده که لواندوفسکی باید به موقع در تمرینات پیش فصل بایرن حاضر شود و منتظر دیدن این بازیکن در زمین تمرین بایرن است. 

هواداران و حتی هم تیمی های لواندوفسکی نیز از او دلخور هستند. برای مثال توماس مولر در رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازیکن فصل بایرن مونیخ، بالاتر از رابرت لواندوفسکی ایستاد و عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته را به خود اختصاص داد. در میانه تنش‌ها بابت تلاش رابرت لواندوفسکی برای جدایی از بایرن و پیوستن به بارسلونا، نتیجه این رای‌گیری می‌تواند معنادار باشد.

در رای‌گیری، لواندوفسکی در رتبه دوم قرار نگرفت بلکه در جایگاه سوم ایستاد. این نشان می‌دهد هواداران بایرن از تنش‌های اخیر لواندوفسکی و تلاش‌هایش برای جدایی راضی نیستند. به نظر می‌رسد ستاره لهستانی تمام پل‌های پشت سرش در مونیخ را خراب کرده است.

zdbgkvp3

همچنین بایرن مونیخ با کمپانی کونامی، سازنده بازی “E FOOTBALL” یک قرارداد همکاری به امضا رسانده و در اعلام خبر همکاری میان دو طرف، خبری از لواندوفسکی نیست. نه در پوستری که بایرن مونیخ منتشر کرده و نه در تیزر گیم پلی، هیچ اثری از روبرت لواندوفسکی دیده نمی شود؛ معمولا در این تیزرها و پوسترها، شاهد حضور بهترین بازیکنان و بهترین گلزنان یک تیم هستیم اما نبود لواندوفسکی نشان از تنش بین دو طرف دارد. لوا می ماند یا بالاخره می رود؟

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *