نقشه یحیی برای مس کرمان!

یحیی گل محمدی برای انتخاب مهاجم اصلی تیمش دچار تردید است.

پرسپولیس در یک بازی فوق العاده حساس جمعه باید به مصاف مس کرمان برود. دیداری که امتیازات آن برای پرسپولیس بسیار مهم است. به غیر از ۳ امتیاز حیاتی بازی مقابل مس ، بیشتر نگاه پرسپولیسی‌ها به بازی هفته آینده مقابل استقلال و دربی بزرگ پایتخت خواهد بود که برد در آن بازی می‌تواند قرمزها را به صدر جدول نزدیک کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ با این حال ۱۰ ستاره پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی قرار دارند و مشخص نیست یحیی از این نفرات در بازی با مس استفاده خواهد کرد یا خیر. یکی از پست‌هایی که گل محمدی هنوز بازیکن اصلی اش را انتخاب نکرده ، مربوط به خط حمله است. جایی که در دو بازی قبلی مهدی عبدی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته بود و یحیی به جز او آل کثیر به عنوان بازیکنان ایرانی ، دو مهاجم خارجی یعنی دیاباته و پریرا را هم در اختیار دارد.

هنوز یحیی به این نتیجه نرسیده که از مهاجمان ایرانی خود در بازی با مس استفاده کند یا از خارجی‌های خود بهره بگیرد. گفتنی است محمد عمری ستاره این فصل پرسپولیس که ۳ اخطاره هم است، با مصدومیت جزئی مواجه است و حضورش در بازی با مس درهاله ای از ابهام قرار دارد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *