نمایش مد و فشن ۲۰۲۲ در پاریس؛ هنجارشکنی های عجیب غریب به دست طراحان مطرح دنیا!

57

اینجا عکس هایی جذاب از هفته مد و فشن پاریس خواهید دید که از برندهای مختلف به نمایش درآمدند و تماشاگران بی شماری از سراسر دنیا جذب کرده است.

شایانیوز- اخیرا یکی از بهترین نمایش ها در هفته مد شهر پاریس برگزار شد که با بازدیدکنندگان بی شماری همراه بود. در این نمایش مد از جدیدترین مجموعه برند مطرح یعنی “لوکس دیور” رونمایی شد و با رعایت برخی چارچوب ها، تجربه جدیدی پیش چشمان طرفداران مد به نمایش گذاشته شد. از آنجایی که تغییرات فاحشی نسبت به سال های قبل در هفته مد پاریس دیده میشد، اما ماریا گراتزیا کیوری که طراح برند دیور بود، با بیان اینکه طرح های خود را براساس یک الگو متفاوت بنا نهاده، از طرح های خود دفاع کرد.

از دیگر برندهایی که در هفته فشن پاریس خودنمایی می کرد، “بالنسیاگا”ست. این برند به قدری هنجارشکن بود که نگاه همه رو به سمت خود برگرداند و البته از دید بعضی ها نیز طرح های این برند با خلاقیت همراه بود. این برند توسط دمنا واسلیا که جزو طراحان مد بسیار خلاق و محبوب فرانسه به شمار می آید اداره می شود و اولین بار یکی از طرح های این طراح معروف برای کیم کارداشیان صورت گرفت که بسیار جنجال به پا کرد. درواقع این طراح مد به عنوان یک طراح خطر شکن در عرصه مد و فشن محسوب شده که هر بار قدرتمندتر از قبل ظاهر می شود.

2

3

210

6

250

16

11

230

260

12

290

13

23

270

300

8

320

 

1

18

240

22

280

19

برای اینکه از اتفاقات جذاب و شگفت انگیز جهان جا نمونین، اتاق عکس شایانیوز را دنبال کنید. 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *