ننه آشوبِ جیران که از خوشگلی بدجوری دوره تو اینستا عجب تیکه نابیه؛ گیسای شرابیشو باخ!

بهناز نازی یا همون ننه آشوب جیرانه که این روزا حسابی داره رو این سریال تاثیر میذاره اما جالبه بدونین چهره اصلی وی با ننه جان خیلی متفاوته!

شایانیوز- این روزا شاید بشه گفت تنها سرگرمی مخاطب شده سریال های شبکه خانگی چرا که تلویزیون که به شدت تو این چند ساله منفی عمل کرده و دیگه مثل قدیما چندان فیلم و سریالاش جذاب نیست و چنگی به دل نیمزنه! همین شد تا سریال های شبکه خانگی همچون “جیران” بیان و بترکونن. این روزام که دیگه کارگردانا حسابی دارن حال میکنن و فروش عالی ای دارن، به خصوص که همانند حسن خان فتحی عمل کنن. اما جیران که میدونید بازیگرای زیادی داره و ننه آشوب یکی از شخصیت های تاثیر گذارشه!

ننه آشوب که شاید بشه گفت از همه گریمش سنگین تره تبدیل به چهره ای ترسناک شده که خب برعکس بقیه بانوان از خوشگلی بدجوری دوره! بهناز نازی خانوم بازیگریه که این کاراکتر رو به تصویر کشیده و بازی میکنه. اما شاید برای شما هم سوال بشه که خب بقیه خانوما مشخصه قیافشون، اما ننه آشوب چه شکلیه؟ در ادامه تصویری امروزی از جادوگر زمان قاجار مشاهده می کنید که در نوع خودش جالبه.

ac-image-5F16609962697j

اما ببینیم فتجی جان چقدررر متفاوت و یا شبیه به چهره های اصلیه قاجار چهره هارو ساخته!

میدونیم که سریال جیرام بخش زیادی از جذابیتش رو مدیون خانومای خوش چهره و پرآرایششه که چشمو به خودشون خیره میکنن. تلویزیون همیشه تو بیشترین محدودیت بوده و حجاب و میکاپ و حتی رفتار و دیالوگ ها کاملا در دایره ای قرررمز رنگ هستند اما به مرور سینما و شبکه خانگی و تئاتر هی شل تر میشن تا جایی که ممکنه نامتعارف هم باشن!

مثلا حسن فتحی اومده و از آرایش هایی بسیاااار غلیط برای زنان در جیران استفاده کرده جوری که انگاری همین الان قراره برن عروسی! لباس های زیبا و رنگارنگی که به تن دارند به نوعی دیگر. دیالوگ و قصه ای که فتحی جان از ذهن تخیلیش زده تنگ کار هم نقل و نباتی هستند که باعث شدن جیران بتونه مخاطب رو حسابی جذب خودش کنه. اما بهتره که چهره های اصلیه زنان دربار زمان ناصرالدین شاه رو هم ببینیم!

اما از سکانس های جنجالی ننه آشوب که همرو گُرخوند

یکی از سکانس های سریال جیران که در آن ننه آشوب برای تشخیص قاتل فرزندان جیران به کاخ  ناصرالدین شاه  می آید مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

آخر داستان جیران لو رفت!

خب چون آخر داستان این سریال به شکوه خاتون مربوطه و در ویدیو بالایی هم آخرش ننه آشوب به شکوه یه چیزایی میگه، بهتره بگیم که داستان جیران از اونجایی که موضوعی تاریخی داره خب خیلی از موارد مشخصه که قراره چه اتفاقی بیوفته. مثلا اینکه پسر تاج الدوله ولیعهد هستااا ولی شاه اصلی پسر شکوه السلطنه میشه.

این در حالی بود که خیلیا که شاید خبری از تاریخ ندارند با به دنیا اومدن پسر جیران فکر میکردند که کار تمومه و محمد میرزا میشه شاهِ شاهان! اما خب از اونجایی که در واقعیت عجل امون نمیده آق پسرشو میکشن و شکوه بانو خیلی ریز و مجلسی میاد وسط، همونطور که تا اینجای کار مشاهده کردین!

Untitled (1)

ننه آشوب در چه حاله؟ جیران شده سریال ترکیه ای!!

اگه بخوایم برگردیم سر و سراغ بهناز نازی و یا همون ننه آشوب خودمون باید بگیم که ایشون این روزا حسابی افتاده دنبال رد خون بچه جیران اما انگاری دست آخرم نمیتونه کمکی به جیران جون کنه و ادامه داستان داره جالب میشه.

اما برخی از مخاطبین هم بر این عقیده هستند که سریال جیران کم کم داره کش پیدا میکنه و حسن فتحی مثل سریال های ترکیه ای عمل کرده. حالا چرا؟ چون دیدین سریالای ترکیه همشون هزار قسمتی هستن؟ خب این نتیجه زیادی کش دادنه تا سریال بیشتر بشه! انگاری جیران هم همونطور داره میشه و حوصله مخاطب ایرانی رو داره قلقلک میده.

ناگفته نمونه که برخی از دیالوگ ها و رفتار ها نیز همانند سریال حریم سلطان هستند و برخی جیران رو نسخه ای ایرانی و کپی شده از حرم سلطان سلیمان میدونن!!

رعنا+آزادی+ور

بهناز نازی کیه؟

بهناز نازی که این روزها گریم و شکل و شمایل عجیبش در نقش ننه آشوب، سریال عاشقانه و تاریخی جیران در فضای مجازی مورد بحث کاربران قرار گرفته است، متولد ۱۲ دی سال ۱۳۴۶ در تهران می باشد.

بهناز نازی به جز بازی در نمایش خانگی جیران در چند سال اخیر نمایش های فوق‌العاده ای داشته است و در سریال در مسیر زاینده رود، خانه ای در خیابان چهل و یکم، قطار آن شب، سریال ملکاوان و… بازی کرده است.

625a537663971

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714403620 1983385

بسته تخفیف مکالمه همراه اول به مناسبت روز خلیج فارس

در این پست بسته تخفیف مکالمه همراه اول به مناسبت روز خلیج فارس را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *