تیتر خبرها

نهال دشتی بعد جیران سر از قوطی رنگ درآورد و شد عین ننه آشوب؛ مامی اروپایی هستن؟!!!

نهال دشتی بازیگر نقش ستاره جیران که این روزا با تیپای خفنش کل اینستا رو ترکونده، اخیرا از تیپای کافه گردیش رونمایی کرد!

شایانیوز- نهال دشتی بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید او رو به نام نشناسین، اما قطعا اگه سریال پرمخاطب “جیران” رو دنبال میکنین، باید نقش ستاره رو که با فیس ژَذابش نگاه های زیادی رو به سمت خودش جلب کرده بشناسین. نهال دشتی اولین بار با اثر دیگری از حسن فتحی یعنی سریال بی نظیر “شهرزاد” تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و نقش آفرینی های فوق العاده او از اون روزها شروع شد. نهال دشتی در میون ستارگان نوپای سینما جزو خفن تریناشون به حساب میاد که قراره شما رو با تریپای ژیگولش آشنا کنیم تا بدونین چه اعجوبه ای تشریف دارن این بازیگر!

نهال خانوم در طی مدتی که به شهرت رسیده ثابت کرد که از خفنای این حرفه چیزی کم نداره و یه جوری داره با تریپ برداشتنای راه و بیراه تو پیج اینستاش پز میده که فقط بیا و ببین! خانوم خانوما اخیرا یه فوتو جدیدی از خودش منتشر کرد که او رو با میکاپ خارق العاده ای نشون میده. حالا چرا خارق العاده؟

بخاطر اینکه چنان خط چشمی کشیده که رسما تابحال تو هیچ جا دیده نشده و باید تو گینس ثبت بشه. البته این بازیگر به خاطر اینکه خیلی کافه باز تشریف دارن معمولا تریپای مختلفی از خودش رو به نمایش میذاره و یه جا خیلی غرق در میکاپه و جای دیگه چفت مامی جونش بی آرایش حسابی فیسشو زیر و رو نشون میده!

yy

tt

اَدا اصولای باورنکردنی نهال دشتی با حوله حمومی رو نیگا آخه!

این روزا بسیاری از بازیگران جدید و قدیمی دلشون میخواد همچون بازیگران اونور آبی یه سری استایلای مخصوص به خودشون رو بسازن تا هر کسی که اون تیپ رو جایی میبینه، سریع بازیگر استایلیس اون رو به خاطر بیاره و اینطوری همیشه اسم این بازیگرا سر زبونا هست. بی تردید زمانی که سن و سال چندانی نداشته باشی و خیلی زود تبدیل شی به سلبریتی، به این راه ها هم کشیده خواهی شد.

واسه همین هم نهال خانوم بعد از مدت ها که برای شرکت در مراسم اکران مردمی “جیران” در مقابل دوربینا قرار گرفته بود، با چنان آرا ویرایی تیپ زده بود که همه رو شوک کرد. البته که استایل خانوم رسما به همه چی شبیه بود به جز استایل یه بازیگر که سلبریتی هم باشه. ولی خب اینم یه نوعشه دیگه! در این میون نباید از میکاپ عجیب و غریب نهال خانوم هم غافل شد که با یه سایه صورتی فیس جینگولی واسه خودش ساخته.

pkp

upo

وقتی نهال دشتی تو هر چی خاصه و تو دل بروووو!

نهال دشتی نه تنها سعی داره تو تیپ زدن خاص و جینگول به نظر بیاد، بلکه در میکاپ کردن هم نهایت تلاشش رو میکنه یه فیس متفاوت و ژیگولی بسازه که رودست نداره.

واسه همین هم با میکاپ آرتیستای خفنی کار میکنه که میتونن ظاهری باورنکردنی رو از فیسش بیرون بکشن. خانوم خانوما در کنار میکاپای اعیونیش، کلی هم عاشق اکسسوریای رنگ و وارنگ و بزرگ نماست که شبیهشون رو هیچ جا تا حالا ندیدین. حالا در ادامه یه نیگایی بندازین به این فوتوهای اروپایی طورش تا حق مطلب به خوبی اَدا شه!

ew

ihyi

کنجکاو نیستی درباره نهال دشتی بیشتر بدونی؟!! خب بیا تا بِگمت…

نهال دشتی متولد ۱۲ شهریور ماه ۱۳۷۱ زاده تهران بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد (مجموعه نمایش خانگی) بصورت رسمی معرفی شد، وی دارای مدرک کارگردانی از دانشگاه سوره است. نهال دشتی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سریال خود را تجربه کرد این سریال در ۲۲ مهر ۱۳۹۴ به شبکه نمایش خانگی آمد وی در این سریال نقش میترا دماوندی را ایفا می‌کند.

tf

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *