نهنگ های شیبااینو سرازیر شدند؟!

Shiba Inu

نهنگ های شیبااینو سرازیر شدند؟! حمله ورشدن نهنگ ها!

شایانیوز- نهنگ اتریوم Major Ethereum (ETH) Whale به ارزش ۲.۲۶ میلیون دلار محبوب ترین ارز دیجیتال شیبااینو را فروخت. داده‌های Etherscan.io نشان می‌دهد که ETH Whale در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۱۸۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۱۸۳B) SHIB به ارزش ۲,۲۶۵,۵۴۰ دلار (۲.۲۶ میلیون دلار) در دو تراکنش جداگانه فروخته است.طبق داده‌های ارائه شده توسط Etherscan.io، این سرمایه‌گذار مرموز ETH ابتدا ۲۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۲۳B) SHIB به ارزش ۲۸۴,۷۴۰ دلار را در یک معامله مهم فروخت.

چند ساعت بعد، این نهنگ یک تراکنش بزرگی را انجام داد و دارایی خود را ۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۱۶۰B) SHIB به ارزش ۱,۹۸۰,۸۰۰ دلار (۱.۹۸ میلیون دلار) کاهش داد. با وجود چنین فروش گسترده، Shiba Inu همچنان دومین هلدینگ بزرگ برای ششمین نهنگ بزرگ SHIB Whale است. او هنوز مجموعاً ۲۳,۸۱۱,۰۷۴,۳۶۸,۱۰۰ (۲۳.۸۱T) SHIB به ارزش ۲۹۴,۵۴۲,۹۸۹ دلار (۲۹۴.۵۴ میلیون دلار) در کیف پول خود دارد.

صرافی BlueBit.io که در دبی و سنت وینسنت مستقر است، مدتی پس از انتشار لیست توکن‌های مورد حمایت خود، اکنون اعلام کرده از توکن بومی شیبا یعنی LEASH نیز حمایت می‌کند و در پلتفرم خود این رمزارز را لیست خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1716100177 2026789

هوندا سیتی + مشخصات، عکس و قیمت خودرو Honda City شرکت آذریورد سال

در این پست هوندا سیتی + مشخصات، عکس و قیمت خودرو Honda City شرکت آذریورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *