نکونام به فولاد بازگشت؟

سخنگوی باشگاه فولاد مدعی شده است نکونام امروز این تیم را در دوحه تمرین خواهد داد.

جواد نکونام بلافاصله پس از پیروزی فولاد برابر الفیصلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در نشست خبری از سرمربیگری فولاد استعفا کرد اما باشگاه فولاد حاضر به پذیرش استعفای او نشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ با وجود مخالفت اولیه فولاد با استعفای جواد نکونام، سرمربی مستعفی فولاد امروز در قرعه کشی بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت اما باز هم باشگاه فولاد زیر بار پذیرش استعفای جواد نکونام نرفت و دقایقی قبل آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد ادعا کرد تمرین امروز این تیم با حضور جواد نکونام برگزار می شود.

باید منتظر خبرهای تکمیلی از دوحه باشیم. فولاد پنجشنبه ۴ اسفند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (نیمه نهایی مرحله غرب آسیا) به مصاف الهلال عربستان می رود. برنده این بازی هفتم اسفند ماه با برنده بازی الشباب عربستان و الدحیل قطر بازی می کند تا فینالیست لیگ قهرمانان از منطقه غرب مشخص شود. فینالیست شرق آسیا اوراواردز ژاپن است و قهرمان غرب برای قهرمانی آسیا باید به مصاف این حریف ژاپنی برود. دو بازی فینال به شکل برگشت اردیبهشت ماه سال آینده (۹ و ۱۶ اردیبشهت) برگزار می شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *