تیتر خبرها

نیمکت نشینی ستاره پرسپولیس ادامه دارد!

سیامک نعمتی بیشتر از فصول گذشته در لیگ امسال مزه نیمکت نشینی را چشیده است.

سیامک نعمتی که با اصرار برانکو ایوانکوویچ از پیکان جذب شد و در دوران او به عنوان وینگر و مهاجم بازی می کرد، با حضور یحیی گل محمدی رفته رفته به یک مدافع راست تبدیل شد تا در پرسپولیس بازی در بسیاری از پست ها را تجربه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او در دوران چند ساله حضورش در پرسپولیس به عنوان مهاجم، وینگر راست و چپ، مدافع راست و حتی هافبک دفاعی بازی کرده تا به مرور به همراه وحید امیری لقب آچار فرانسه سرخ ها را مال خود کند، موضوعی که بی تردید باعث شد او از اردوهای تیم ملی نیز فاصله بگیرد.

اما موضوع عجیب این است که او در فصل جدید در اکثر بازی ها نیمکت نشین بوده و برای دقایق پایانی به عنوان بازیکن ذخیره راهی میدان می شود. بازیکنی که با تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا می تواند کمک حال یحیی و پرسپولیس باشد، در بازی با سپاهان در دقیقه ۸۶ راهی میدان شد و مقابل تراکتور چند لحظه قبل از این که داور سوت پایان بازی را بزند، یعنی در دقیقه ۳+۹۰ به میدان آمد.

حالا سوال این است که چرا بازیکن چند پسته و همه کاره پرسپولیس طی چند فصل اخیر به یک باره به نیمکت نشینی کامل تبدیل می شود و حتی نفراتی چون محمد عمری نیز به او ترجیح داده می شوند، آن هم در شرایطی که نعمتی هرگاه در زمین حاضر شده و حتی چند دقیقه فرصت خود نمایی داشته، عملکرد موفقی را به نمایش گذاشته است.

باید چند هفته دیگر منتظر بود و دید آیا این روند ادامه دارد یا سیامک نعمتی بالاخره جایی در ترکیب اصلی پیدا خواهد کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *