نیمکت پر کاپیتان پرسپولیس؛ بیرانوند جلوتر از همه

ezgif.com gif maker+%2833%29

علیرضا بیرانوند بازگشته و احتمالا قرار است بازوبند را هم بر روی بازو ببندد.

بعد از خداحافظی سیدجلال حسینی، کادرفنی پرسپولیس به دنبال انتخاب یک کاپیتان اول ثابت است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰، با اضافه شدن سیدجلال حسینی به نیمکت، ترکیب کاپیتان‌های پرسپولیس کامل شد. حالا پرسپولیس روی نیمکت بیش از داخل میدان کاپیتان دارد! جلال حسینی، کریم باقری دو کاپیتان باسابقه قرمزها هستند و البته به این دو باید کاپیتان‌های فعلی را اضافه کرد که نیمکت‌نشین هستند.

با خداحافظی جلال حسینی، امید عالیشاه به گزینه اول بستن بازوبند کاپیتانی قرمزها تبدیل شده است. بازیکنی که فصل گذشته هم با توجه به نیمکت‌نشینی سیدجلال در اکثر بازی‌ها این وظیفه را در زمان حضور در میدان برعهده داشت. امید عالیشاه در میان بازیکنان حاضر، سابقه بیشترین سال حضور در پرسپولیس را دارد و از سال ۲۰۱۳ پیراهن این تیم را برتن کرده است. با این‌حال رفتن عالیشاه به سربازی و حضورش روی نیمکت در بیشتر بازی‌ها باعث شده تا او از نظر تعداد بازی در میان بازیکنان حاضر رتبه اول را در اختیار نداشته باشد. در این فاکتور کمال کامیابی‌نیا برترین است و او را هم باید یکی از کاپیتان‌های قرمزها دانست. بازیکنی که او هم در این سال‌ها این وظیفه و تجربه را داشته و با آن بیگانه نیست.

با‌ این‌حال نکته جالب درمورد این دو گزینه این است که شاید هیچ کدام از آن‌ها فرصت حضور در ترکیب اصلی را حداقل در ابتدای فصل پیدا نکنند. با توجه به هافبک‌هایی که پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات جذب کرده است، امید عالیشاه قطعا و کمال کامیابی‌نیا احتمالا باید فعلا روی نیمکت‌نشینی حساب کنند. وحید امیری آچارفرانسه پرسپولیسی‌ها، کاپیتان سوم سرخپوشان در این فصل است.

امیری چند هفته‌ی ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست می‌دهد و در صورت این اتفاق باید برای پیدا کردن کاپیتان پرسپولیس در شروع لیگ بیست‌ودوم، به درون دروازه رفت؛ جایی که علیرضا بیرانوند بازگشته و احتمالا قرار است بازوبند را هم بر روی بازو ببندد. شماره یک قرمزها در میان گزینه‌های موجود، بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب اصلی و ثابت دارد و گزینه اول یحیی برای کاپیتانی تیمش خواهد بود.

اتفاقی بزرگ برای علیرضا بیرانوند بعد از بازگشتش به پرسپولیس که وظایف او را در این فصل بیش از گذشته خواهد کرد. بیرانوند پنجمین فصل حضور خود در پرسپولیس را تجربه می‌کند. پیش از این هم دروازه‌بان‌های پرسپولیس سابقه بستن بازوبند را داشتند اما با توجه به تغییرات زیادی که قرمزها در این پست داشته‌اند، کمتر دروازه‌بانی توانسته به صورت ثابت عنوان کاپیتان پرسپولیس را از آن خود کند. 

سیامک نعمتی هم با وجود اینکه تعداد بازی‌هایش در پرسپولیس بیشتر از بیرانوند است و فصول متوالی‌ای که در این تیم داشته بیشتر است، به دلیل اینکه دیرتر از بیرانوند به جمع سرخپوشان اضافه شده، کاپیتان پنجم پرسپولیسی‌ها است. 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715766814 2025085

مقایسه بهترین هتل های جزیره کیش

در این پست مقایسه بهترین هتل های جزیره کیش را در اختیارتان قرار داده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *