نیوفیس مرجانه گلچین وقتی رو کلی مواد آرایشی اسکی رفته؛ بَلا چه فوکولی پاشونده بیرون!

مرجانه گلچین از بازیگرای محبوب سینماس که اینستا رو هر روز با پستای شاخش حسابی میترکونه و اخیرا هم از استایلای اروپاییش پر کرده!

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تیپای خفن و هالیوودیش جلوه دیگری از هنرهاش رو داره در فضای مجازی به رخ میکشه. مرجانه گلچین اولین بار با بازی در سریال آینه به شهرت رسید و تونست توانایی های بی نظیرش در بازیگری رو در معرض نمایش بذاره و توجه اهالی سینما و تلویزیون رو به سمت خودش جلب کنه. مرجانه گلچین پس از یک ازدواج ناموفق با کارگردان آقای کریم آتشی، رو آورد به زندگی مجردی و با سبک خاص بازیگریش کلی طرفدار پر و پاقرص واسه خودش دست و پا کرد.

ff

تبلیغات راه و بیراه مرجانه گلچین از خانوم یه پا آنجلینا ساخته!

شاید تو این چند سال چندان خبری از مرجانه گلچین به گوش نمیرسه، ولی این خانوم با استعداد اخیرا ثابت کرده در زمینه مدلینگ و جذب طرفدارای میلیونی در سنین مختلف بسیار توانمنده. مرجانه گلچین تو اینستا یه پیج پر و پیمون داره که کمتر کسی تونسته تو زمینه بلاگری و تبلیغات به گرد پای این بازیگر برسه.

مرجانه خانوم که در حوزه تبلیغات مانتوهای رنگ و وارنگ خیلی خفن و حرفه ای تشریف داره، عکسی منتشر کرد از خودش که او رو با استایلی مشکی و طلایی نشون میداد که شاید چندان مانتو خاصی نپوشیده باشه ولی مدل و ژست او کلی طرفدار ریز و درشت تو فضای مجازی داره. مرجانه گلچین با وجود اینکه سن و سال زیادی هم داره و از پنجاه سال رد کرده، ولی همچنان خودش رو جوون میدونه و اصلا به سن و سال اهمیتی نمیده و در اینستا با عکس های جینگول مستونی که در استایلای مختلف به نمایش میذاره، همه رو به سمت خودش کشونده.

Untitled+(1)

fsef

مرجانه گلچین و میکاپایی که سن و سال نمیشناسن!

مرجانه خانوم از اون دسته بازیگراییه که اصلا و ابدا به اینکه تو چه سن و سالی قرار داره و باید براساس اون تریپ و استایلاش رو تنظیم کنه نداره و علاوه بر این سعی میکنه همیشه یه مدلی باشه که کمتر از سنش به نظر بیاد. حالا شاید فکر کنین که مرجانه گلچین فقط و فقط تو تیپ زدن سعی داره شاخ بازیگرای جوون رو بشکونه، ولی اینطور نیست.

او بعضا از میکاپاییش رونمایی میکنه که امثال نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی تو کفِش موندن و باورشون نمیشه یکی که الان داره سن ۵۴ سالگی رو میگذرونه، بیاد و با یه میک صورتی و ژیگول از اونا جلو بزنه تو خوشگلی. البته این تنها یک مدل از خفن بازیه خانوم خانوما تو میکاپِ و بقیه رو بیاین تا نشونتون بدم…

v

1660642_990

مرجانه گلچین یهو در سوگ خواهرجانش نشست!

مرجانه گلچین در یک خانواده پرجمعیت به دنیا اومد و شش خواهر و برادر داشت که به گفته خودش چندین سال پیش یکی از برادرهاش رو از دست داد. اما این بازیگر محبوب چند وقت پیش شاهد غم دیگری در زندگیش بود و یکی از خواهرانش یعنی میترا رو هم از دست داد. همچنین او در سنین کودکی از داشتن پدر هم محروم شد.

از اونجایی که مرجانه گلچین چندان درباره علت مرگ خواهرش صحبت نکرد، اما آنچه از شواهد برمیاد اینه که میترا خانوم بر اثر بیماری فوت شد. مرجانه گلچین در پستی از اینستاش در سوگ خواهرش چنین نوشت:

“میترا جانم، خواهر عزیزم، میترای قشنگم با کدوم یکی از خاطراتت خداحافظی کنم؟ با مهربونیات؟ با دلواپسی‌های خواهرانه‌ات که همیشه نگران بودی سر یکیمون بلایی نیاد؟ با مظلومیتت، با صدای قشنگت وقتی از بانو پریسا میخوندی. خدا مرا جز برای غم‌ها نیافریده، فلک ندانم، چگونه نقش مرا کشیده؟

تو امروز نه خواهرم، که سالهاست داغ بر دلمون گذاشتی، سالهاست که بودی و در فراقت میسوختیم، بخواب خواهرم اروم بخواب دیگه دلواپس هیچی نباش. قول میدم حواسم به تنها عشقت، شعله زندگیت باشه، قول میدم خاله خوبی برای تنها دردونت باشم سلام من رو به نازنین‌های از دست دادمون برسون به مادر، پدر، برادر بگو به جای اشک خون گریه میکنیم.”

ee

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *