نیو فیس دیبا زاهدی میون کلی تیکه پارچه؛ فازای گنگ خانوم سانسور لازمه هااا

دیبا زاهدی بازیگر سریال آقازاده با تیپای ژیگولش کل اینستا رو ترکونده و حالا یه ترکیب سمی از قبل و بعد عملش واستون گذاشتیم ببینینش کف میکنین!

شایانیوز- دیبا زاهدی از بازیگران جوون و خیلی خوش چهره سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال “آقازاده” تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. البته دیبا زاهدی تو فیلم “پنج ستاره” هم بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت ولی در آقازاده با نقش آفرینی فوق العاده اش در مقابل مهدی سلطانی حسابی اسمش رو سر زبونا انداخت و خیلیا رو کنجکاو کرد ببینن این خانوم جینگول تو فضای مجازی چیجوریاس! واسه همین هم توصیه می کنیم با یه پیشینه ذهنی تشریف ببرین تو پیج دیبا زاهدی تا چندان فاز و نول قاطی نکنین!

re

قبل و بعد باورنکردنیِ دیبا زاهدی همه اینستا رو گرخونده!

دیبا خانوم که سلطون تغییرات عجیب و غریب در چهرشون هستن و خیلیا از همون اولین روزی که او رو دیدن فهمیدن یه حجم زیادی ازعمل های زیبایی رو فیس خانوم پیاده شده، حالا شاید همون افراد بخوان بدونن قبلنا دیبا زاهدی چطوری بوده که یهو این مدلی شده و اینقدر چهره اش به دل میشینه.

در واقع خیلی از بازیگرا هستن که نقشای خلاف و این حرفا بهشون نمیاد و چهره معصوم اونا باعث میشه که فقط تو فازای آرامش بخش برن! دیبا خانوم هم از همون دسته افراده و جدیدا یه فوتو از قدیم ندیماش منتشر شده که ثابت میکنه چقدر خانوم زیر و زبر فیسش رو به هم ریخته که در این میون تبدیل شده به اینی که الان هست که انصافا هم خیلی خوبه!!!

ui

فیس سوسکی دیبا زاهدی میون کلی تیکه پارچه عجیب دیدن داره!

دیبا زاهدی از اون بازیگراییه که فوق العاده خوش آرایشه و کافیه یه ذره میک کنه تا کلا از این رو به اون رو شه. واسه همین هم خیلی اوقات برخلاف اینکه چندان به ظاهر خودش نمیرسه و یه سایه و میک ساده رو ترجیح میده، ولی یهویی میبینی زمین تا آسمون با قبلش فرق کرده و تبدیل شده به عروسکی که دومی نداره!

البته که دیبا خانوم خودش هم خیلی دنبال حاشیه و سوژه شدن نیست و واسه همین هم مثل خیلی از بازیگران حالایی دلشو نمیزنه به دریا و با تیپایی ظاهر شه که حسابی پشت سرش حرف دربیاد. اما واقعا خانوم خانوما از اون مدلاییه که گونی هم بپوشه بهش میاد بدجوووور!

165760386970b0

tr

jh

فازای گنگ دیبا زاهدی که سانسور لازمه حساااابی!

اگه بخوایم یکی از ویژگی های بارز در نوع پوشش دیبا زاهدی رو بیان کنیم، قطعا باید به تناسب تیپ و استایلش با مراسم ها یا جاهایی که داره توشون عکس میگیره اشاره کرد.

به این معنا که تریپ خانوم خانوما توی مراسم های اکران با زمانی که مثلا داره تو طبیعت واسه خودش گردش میکنه، کلی فرق فوکوله که این موضوع حسابی به چشم طرفداراش میاد و براشون جالبِ توجهه. در این میون اما بهتره به برخی از پوشش های خانوم بازیگر هم توجه داشته باشیم که رسما زیر و بم اون شبیه اروپاییاس و چیزی نمونده که تبدیل شه به یک سانسور لازمی که اینستا رو پر میکنه از عکسای غربیش!

r

yr

بیا یکم بیشتر درباره دیبا زاهدی بدونیم!

دیبا خانوم زاهدی متولد ۷ آذر ۱۳۶۸ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد که از بچگی عاشق بازیگری شد اما بخاطر مخالفت خونواده مجبورا کنکور رشته مهندسی شرکت کرد.

در دانشگاه اما چشماش همیشه به دنبال آگهی برگزاری ورک شاپ های بازیگری بوده که از همین مسیر هم وارد عرصه هنری شد. این کوچولوی عاشق اولین بار سال ۱۳۷۶ وقتی ۸ ساله بود در تئاتر دانش آموزی بازی کرد اما خانوادش مخالف بودند با این حال سعی می کرده نمرات خوبی بگیرد تا مانع فعالیت اش نشوند.

yt

Biography-Diba-zahedi-34

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *