نیکی میربها ساده بودا با رُخای غربیش اینستارو پکوند؛ انقد خوشگله دیگه از خدا چی میخواد!

نیکی میربها از بازیگرای سریال نیسان آبی می باشد که چندان هنوز مشهوررر نشده اما تصاویر زیبای بسیاری منتشر میکنه که چشم نواز هستند.

شایانیوز- خب میدونید که دیگه این روزا سریال های شبکه خانگی با قدرت تمام در حال ترکوندن هستند و کارگردانای عزیز هم پشت بند هم میسازن و میفرستن بیرون! این در حالیه که حال و روز تلویزیون افتضاحه و چندان سریال خوب و طنزی پخش نمیشه از طرفی هم تو سینما بیشتر اجتماعی و درام و … اینجور سبکاست که ساخته و اکران میشه. اما یکی از این سریال های شبکه خانگی که ترکوند “نیسان آبی” ساخته منوچهر هادی بود که طنز بود! در این سریال یه بازیگر نوپا و خوش فیس به نام نیکی میربها حضور داشت که اصلا با همین سریال هم مشهور شد. نیکی میربها کاراکتر دختر مهران غفوریان رو داشت که با یه مرد سن بالا ازدواج کرد که پولداررر بود!

حالا از این ها که بگذریم نیکی خانوم تنها هنرمند ریز در این عرصه نیستند، به خصوص با وجود سریال های شبکه خانگی کلی بازیگر جَوون و خوشگل مثل ایشون وارد بازیگری شدن و از طریق سریال های شبکه خانگی خیلی راحت معرفی و البته مشهور شدند!

نیکی میربها یه دختر دهه هفتادی که تو نیمه دوم این دهه به دنیا اومده و از چهرشم مشخصه که خیلی جَوونه. خانوم بازیگر تصاویر بسیاری از خود در فضای مجازی منتشر کرده اند که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

zendegi-nicki-mirbaha-10

nicki-mirbaha-2

نیکی میربها چه لامصبی بوده تو بچگیش! بابا زیباااا

خب دیدیم که خانوم بازیگر چهره بسیار قشنگی دارن و مشخصه که چندان عمل و ژل خیلی خاصی هم انجام ندادن! حالا ممکنه با خوندن این متن بگید واااا بینی به این عمل کرده ای مگه میشه کاری نکرده باشه که خب در ادامه تصویری از بچگیای نیکی میربها مشاهده می کنید که نشون میده خانوم خانوما از همون کوچولویی این شکلی بودن!

اما خب اینکه اصلا حرکتی هم در چهره خود زده باشند جهت زیبایی بیشتر خب اشکالش چیه؟ تا جایی که همانند چهره خانوم نیوشا ضیغمی عروسکی و تابلو نشه خب اینکه یک خانوم برای بهتر شدن زیبایی خودش حرکتی رو بزنه خیلیم عالیه چرا که پیشرفت علن برای همین جاهاست دیگه!!

Untitled

بیوگرافی جالب نیکی میربها

نیکی میربها, (niki mirbaha) متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۷ در تهران است. او بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکون در چند فیلم و سریال مهم بازی کرده که جدیدرتین اثر هنری او بازی در سریال نیسان آبی است.

خانم میربها دانش آموخته رشته بازیگری و موسسه آزاد بازیگری با مدیریت هومن سیدی است. او توسط این کارگردان به بازیگری معرفی شد و توانست به یکی از بازیگران مطرح و توانمند تبدیل شود.

niki-mirbaha-harfetaze-com-7

نیکی میربها تو سریالی که به اوج رسوندش

نیکی میربها در سریال نیسان آبی در نقش کاملیا در کنار بازیگرانی چون حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، علی مهربان، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، و … هنرنمایی کرده است و تجارب خوبی را کسب کرده.

او با طلبکار پدرش ازدواج می کند که چند سال از او بزرگتر است اما به علت اینکه پدرش در زندان نماند راضی میشود که با مردی که هم سن پدرش هست ازدواج کند.

6f5e63eb7cd1f548b98f0297925c5e0b

nicki.mirbaha-photoselfi.ir-0

nicki-mirbaha-1



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714641756 2019064

رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت

در این پست رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت را در اختیارتان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *