تیتر خبرها

هانیه غلامی یجور فیگور اومده که فقط باس گفت خب که چیییی؟ مامانش چه سانتی مانتال پوشه!

هانیه غلامی بازیگر جوان ایرانی می باشد که در اینستاگرام فعایلت زیادی داره اما یانبار با تصاویر “خب که چی” طورش صدای فالوورو درآورد.

شایانیوز- میدونید که بازیگرا دسته بندی خاص خودشون رو دارند. مثلا یکی مثل پژمان جمشیدی به معنای واقعی و تمام عیار بازیگره و اصلا خیلیا میگن این بشر اشتباهی فوتبالیست شده بوده و خووووب شد که استعدادش در بازیگری رو دنبال کرد بس که تو همه جوره نقشی به عالی ترین نحو دیده میشه و نقش رو به تصویر میکشه. اما برخی هم هستند به مانند هانیه غلامی که اسمشون بازیگره اما شاید چندان لِول کاریش دسته بالا نباشه و سابقه کاری خاصی هم تا به اینجای نساخته
باشه. هانیه غلامی در سریال “همه چیز آنجاست” نقش دختری محجبه رو داشت که به دنبال پدرش میگشت. جالبه که بدونید هانیه غلامی در واقعیت نیز رابطه بسیار صمیمی و راحتی با پدرش داره که خب روابطشون رو در اینستاگرام گاهی به اشتراک میذاره و حالی خوب به کاربران میده.

هانیه غلامی در این فضای نامرئی خیلی فعاله و کلا این مدلیعه که همه جوره از خودش و خونوادش عکس میذاره. البته اینکه مادرش هم بازیگره و خالش بلاگر، بی تاثیر نیست و باید بگیم که اصلا نصف شهرتشم بخاطر این دو نفره! هانیه غلامی به بازیگر بودنش خیلی مینازه که خب از نظر برخی از کاربران این حرکت چندان حرفه ای به نظر نمیاد. خانوم خانوما به تازگی تصاویری ازخود به اشتراک گذاشته که قد یه مورچه با هم فرق دارن و سوال فالووراش این بود چرا جفتشونم منتشر کرده؟!

haniehgholami_330844410_1046503432933899_4832081070675213222_n

چالشی که هانیه غلامی با مامانش که خواهرشه داره!

این روزا دیگه پارتی بازی تو یان عرصه اونقدری زیاد شده که همه اکیپی شدن چرا که مثلا شما خونواده سهیلی هارو می بینید؟ همه با هم چترن تو این عرصه! و یا شریفی نیا ها، شاید هم پاکدل ها. هانیه غلامی نیز با فعالیت مادرش تو بازیگری اومد و شد هنرپیشه. مامان خانوم، لادن سلیمانی می باشد که خیلی زیادی جَوون هستند و با چهره جذابی که دارند جذب مخاطبی بیشتر از دخترش داشته.

لادن سلیمانی بازیگر خوش چهره ایرانی از اونجایی که چهره ای به شدت جذاب و جَوووون داره، خیلی بهش نمیاد مامانه هانیه خانوم باشه و همیشه برای این مسئله میوفته تو چالش!! البته که اینهمه خوب بودن واقعا عجیبه و خود هانیه غلامی هم بر این نظره که نمیتونه به مامانش بگه مامان!

هانیه-غلامی-و-مادرش

هانیه-غلامی

خوشگذرونی به سبک هانیه غلامی و باباش! سورپراااایز!

هانیه غلامی خب از اونجایی که عادت داره عکس و فیلم های خونوادگی زیاد میذاره، مدتی پیش هم ویدیویی منتشر کرد که یهو سر زده میره خونه و پدرش رو سورپرایز میکنه. این ویدیو خیلی قشنگ و تاثیر گذاره اما خب برخی از کاربران هم نوشته بودن چقدر پدرتون آماده بودن و چندان سورپرایز خاصی نشدن! البته که حتی اگه اینطور هم باشه خب چی میشه مگه اصلا هماهنگ شده بوده باشن و یه ویدیو زیبا رو خلق کرده باشن این پدر و دختر؟!

در فضای مجازی حرف و حدیث زیاده و از طرفی هم خالی بندی به وفور ددیه میشه ولی خب هر کسی راهی برای جذب فالوور داره و میخواد که ددیه بشه! پس احتمالا اون دسته افرادی هم که تنها ایراد گیری رو بلد هستند تو جایگاه خودشون گاهی خالی بندی هایی ممکنه داشته باشن! مگه نه؟

وقتی هانیه خانوم از ارتفاع میترسه ولی ناجور تو اَبراس!

این روزا دیگه اینستاگرام از مرحله تنها تفریح و سرگرمی گذشته و برای خیلی ها شده محلی برای درآمد و شغلشون رو درش ایجاد کردن و برای برخی هم شده محلی براش دیده شدن که خب بازیگران به خصوص خانوما به شدت ازش استفاده کردن چرا که بحث بازی کردنه و استعداد شخص که داشته باشه و یا نداشته باشه جداست، بحث دیده شدنه از طریق اینستا که کلی عکس و فیلمای لاکچری و قر و فر دار و … منتشر می کنن جدا! مثلا هانیه غلامی گفتیم که خیلی اهل این حرکتاس و تقریبا هررر اتفاقی که براش بیوفته رو به اشتراک میذاره. مثلا مدتی پیش خانوم بازیگر جهت رفع ترسش و مقابله باهاش رفت و هواپیما سواری کرد! اینجا بود که خب با توجه به اینکه نشون میده خیلیم ریلکسه و داره کیف میکنه، چطور از ارتفاع و یا هواپیما میترسیده؟!!!

در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید که در نوع خودش خیبلی جالب و دیدنی بود!

اما کمی بیشتر با هانیه غلامی

هانیه غلامی زادۀ ۱۲ بهمن ۱۳۷۳ درتهران، بازیگر است فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالبینی از دانشگاه تهران مرکز است، او دختر لادن سلیمانی از بازیگران زن ایرانی است، وی بتازگی متاهل شده است. هانیه غلامی از بازیگرانی است که بدون تجربه آکادمیک فعالیت هنری خودرا شروع کرد و در نخستین کار حرفه ای اش در فیلم “یکی میخواد باهات حرف بزنه” کار منوچهر هادی و در سریال زخم ساخته مسعود آب پرور نزد مخاطبان سینما و تلویزیون شناخته شد او تجربه نمایشنامه خوانی رو نیز دارد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *