هری کین در پاریس شاگرد مورینیو می شود؟!

طبق برخی گزارش‌ها احتمال همکاری دوباره مورینیو و هری کین این‌بار در شهر پاریس وجود دارد.

به نظر می‌رسد که هری کین، کاپیتان انگلیس، در تابستان امسال مشتریان زیادی داشته باشد و مورینیو نیز آماده است تا رم را به مقصد یک تیم برتر در لیگ قهرمانان اروپا ترک کند. طبق گزارش رسانه‌ها، هری کین در نهایت تابستان امسال تاتنهام را ترک خواهد کرد و پاری سن ژرمن به عنوان محتمل‌ترین مقصد برای کاپیتان تیم ملی انگلیس شناخته می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ نشریه Le Parisien بر این باور است که غول فرانسوی لیست اهداف خود را با یک برنامه بازسازی میلیارد یورویی تهیه کرده‌اند و هری کین به عنوان مهاجم ایده‌آلی برای آنها به شمار می‌رود. در ترکیب فعلی تیم پاریس، کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار در خط حمله حضور دارند، هرچند احساس می‌شود که دو نفر از این سه نفر می‌توانند باشگاه را در تابستان ترک کنند.

قرارداد مسی تمام شده و ممکن است به بارسا برگردد، در حالی که گفته می‌شود امباپه با وجود امضای قرارداد سه ساله جدید در تابستان گذشته، از حضور در این باشگاه ناراضی است. رئال مادرید حاضر است بیش از ۳۰۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن فرانسوی هزینه کند.

 

1853462

ممکن است ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تاتنهام در پاریس به کین ملحق شود، کسی که به عنوان هدف شماره یک برای جایگزینی کریستوف گالتیه در فصل آینده شناخته می‌شود. هنوز یک سال از قراردادی که گالتیه در ژوئیه ۲۰۲۲ امضا کرد، باقی مانده است، اما تصمیم گیرندگان PSG معتقدند نام بزرگ‌تری برای هدایت باشگاه لازم است.

مورینیو پس از چندین سال رکود، توانست رم را دوباره به یک تیم رقابتی تبدیل کند. با این حال، اگر این فرصت به او داده شود، بسیار خوشحال خواهد شد که به یک باشگاه نخبه در لیگ قهرمانان اضافه شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *