هفته شلوغ استقلالی در نقل و انتقالات؛ رقابت سخت برای جذب ۴ بازیکن

1656189594 815 استقلال

هواداران استقلال احتمالاً هفته پر ماجرایی را در پیش خواهند داشت و خبرهای نقل‌وانتقالاتی این باشگاه رسماً از سوی مدیران آبی‌پوش مخابره می‌شو…

در هفته آرام پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، استقلالی‌ها سرمربی جدید خود را شناختند و بعد از مذاکراتی طولانی و البته شاید فرسایشی، ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها معارفه شد تا رسماً استقلال هم فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات آغاز کرده و ماموریت آبی‌ها دفاع از عنوان قهرمانی به‌دست آمده در لیگ بیست‌ویکم است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ سجاد شهباززاده تنها خرید تابستانی استقلالی‌ها پیش از معارفه سرمربی پرتغالی بود و حالا بعد از انتخاب ساپینتو، مدیران استقلال در هفته پیش‌رو به دنبال جذب بازیکنان مدنظر سرمربی پرتغالی هستند. مدیران استقلال البته چالشی مهم دیگری را هم دارند. استقلال به لحاظ فنی در زمینه جذب، نقاط ضعف کمتری را نسبت به پرسپولیس لیگ بیست‌ویکم دارد و به همین علت احتمالاً اولویت آبی‌ها تمدید قرارداد ستارگان فصل گذشته‌شان خواهد بود.

محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی و وریا غفوری بازیکنانی هستند که قراردادشان با استقلال به اتمام رسیده است. بعد از انتخاب ساپینتو، مذاکرات با بازیکنان فصل گذشته برای تمدید قراردادشان آغاز شده است.

رافائل سیلوا و سعید مهری بازیکنانی هستند که به دلیل دریافت پیشنهاداتی بهتر از پیشنهاد باشگاه استقلال، احتمالاً از جمع آبی‌پوشان جدا خواهند شد اما به نظر می‌رسد شرایط برای توافق با ۵ بازیکن دیگر فراهم بوده و احتمالاً در روزهای آینده به نوبت از تمدید قرارداد بازیکنان استقلال پرده‌برداری می‌شود. روزبه چشمی و وریا غفوری در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون جدایی‌شان مطرح شده بود اما آن‌ها در اوایل هفته پیش‌رو در جلسه با مدیران استقلال شرکت می‌کنند و احتمالاً برای یک‌فصل دیگر در استقلال می‌مانند.

چالش ویژه؛ رقابت سخت برای جذب ۴ بازیکن

امید حامدی‌فر هافبک دفاعی جوان فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان یکی از بازیکنانی است که مدیران استقلال با او مذاکره کرده و بسیاری حضور حامدی‌فر را در استقلال فصل آینده قطعی می‌دانند. هنوز به صورت رسمی قراردادی با هافبک دفاعی سابق صنعت‌نفت امضا نشده اما احتمالاً این هافبک جوان و ۲۱ ساله یکی از خریدهای تابستانی استقلال خواهد بود. البته که فولاد خوزستان یکی از رقبای استقلال در فرآیند جذب این هافبک جوان است و مدیران فولاد هم مذاکراتی را با حامدی‌فر در روزهای اخیر داشته‌اند.

سعید صادقی که به بمب نقل‌وانتقالات تابستانی بدل شده، مذاکراتی را با مدیران استقلال داشته است اما با توجه به درخواست‌های مالی و شرایط مطروحه از سوی صادقی، او توافقی با آبی‌پوشان نداشته و موازی با گفت‌وگو با استقلالی‌ها، مذاکرات او با مدیران باشگاه پرسپولیس موفق‌تر بوده و شانس سرخ‌پوش این بازیکن بیشتر به نظر می‌رسد. هر چند که هنوز آبی‌پوشان از جذب این بازیکن ناامید نبوده و مشغول مذاکره با مدیربرنامه‌های صادقی هستند.

محمدرضا حسینی یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی استقلال است. وینگر باتجربه سپاهان که یک‌فصل دیگر با طلایی‌پوشان قرارداد دارد و با توجه به حضور ژوزه مورایس مشخص نیست نظر این سرمربی پرتغالی نسبت به حسینی چه خواهد بود. حسینی در تلاش بوده تا بتواند نظر مدیران سپاهان را جلب کند و با پرداخت هزینه رضایت‌نامه‌اش عازم تهران برای امضای قرارداد با استقلال شود که هنوز مذاکرات این وینگر باتجربه موفقیت‌آمیز نبوده است.

محسن آذرباد کاپیتان فصل گذشته مس رفسنجان هم که هنوز یک‌فصل دیگر با نارنجی‌پوشان قرارداد دارد، با توجه به درخششی که در لیگ بیست‌ویکم داشته و توانست عنوان دومین پاسور برتر فصل را به‌دست آورد، هدف نقل‌وانتقالاتی استقلالی‌ها شده و مذاکراتی را با مدیران آبی‌پوش با او داشته‌اند. آذرباد بند فسخ یک میلیاردی در قراردادش دارد و این بند فسخ راه جدایی او را از مس به مقصد استقلال آسان کرده و دور از ذهن نیست که در هفته جدید او به عنوان خرید جدید آبی‌ها معارفه شود.

بمب آبی‌ها دوباره در دانمارک می‌ترکد؟!

سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی فصل گذشته وایله بلدکلوب دانمارک که در نیم‌فصل دوم به صورت قرضی در الغرافه قطر بازی کرد روز گذشته به صورت رسمی پایان قراردادش با تیم قطری اعلام شد اما او هنوز یک‌فصل دیگر با مدیران وایله بلدکلوب دانمارک قرارداد دارد. مدیران استقلال فصل گذشته در تعامل با این باشگاه دانمارکی موفق بوده و توانستند کوین یامگا را جذب کنند که این ستاره فرانسوی بهترین بازیکن فصل آبی‌پوشان شد.

مدیران استقلال از روز گذشته مذاکرات خود با باشگاه دانمارکی را آغاز کردند و در صورت وصول توافق با وایله بلدکلوب، احتمال آبی‌پوش سعید عزت‌اللهی بعد از چند فصل مطرح شدن نام او در حوالی استقلال بعید نیست.

محمد محبی پدیده جوان سپاهان که فصل گذشته را در تیم سانتاکلارا پرتغال گذراند، هنوز ۲ فصل دیگر با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد اما به دنبال جدایی از این باشگاه بوده تا بتواند فرصت بازی بیشتری را به‌دست آورد. استقلال، سپاهان و تراکتور ۳ مشتری دست‌به‌نقد محبی هستند و آبی‌ها امیدوارند بتوانند در این رقابت موفق شده و وینگر جوان فوتبال ایران را به خدمت بگیرند. هر چند که هنوز مذاکرات با محبی به مرحله پایانی نرسیده است.

مهدی قایدی که فصل گذشته با جدایی از استقلال قراردادی ۵ ساله را با شباب‌الاهلی امارات امضا کرد، فصل خوبی را در لیگ امارات نگذراند. قایدی در لیست فروش قرضی شباب‌الاهلی قرار گرفته و به دنبال انتخاب تیم جدید خود است. الاتحاد کلبا تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی یکی از مشتریان مهدی قایدی است و در لیگ ایران هم مدیران استقلال در تلاش برای جذب ستاره سابق خود هستند. اولویت قایدی همچنان حضور در خارج از فوتبال ایران است اما اگر او تغییر اولویت بدهد، حضورش در استقلال محتمل خواهد بود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *