تیتر خبرها

"هلن نقی لو" بازیگر ساده بی نشان با ژستاش یه تکون حسابی به اینستا داد؛ سیس گرفته عقاااب!

helen naghi loo shayanews

هلن نقی لو بازیگر سریال بی نشان که تو اینستا واسه خودش یه شاخیِ حسابی داره با عکساش میتازونه و اخیرا هم با یه فوتو از فیس خاصش رونمایی کرد.

شایانیوز- هلن نقی لو از بازیگران خوش چهره و نوپای سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال “بی نشان” که از شبکه سه پخش میشه، مهمون خونه های مردمه. هلن نقی لو در اولین تجربه حرفه ای که جلوی دوربین داره با بازیگران نامی همچون “پرویز فلاحی پور”، “قاسم زارع” و “مریم کاویانی” همبازیه و تونسته با بازی حرفه ایش نظر اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. هلن نقی لو شاید چندان نام آشنایی برای مردم نباشه، ولی تو تئاتریِ بسیار توانمنده که حتی تونسته جوایز بسیاری هم در حوزه بازیگری کسب کنه.

هلن خانوم که تو سریال بی نشان یه نقش خیلی ساده داره، حالا با یه فوتویی که فیس اروپاییشُ به رخ بقیه میکشه و البته تو پشت صحنه سریال شبکه سه هم هست، از خودش رونمایی کرد. این بازیگر که گویا قراره به زودی با کلی عکسایی مدل شدنش امثال متین ستوده و مریم معصومی رو بذاره تو جیب بغلش، حالا فعلا با چند تا عکس اونم از پشت صحنه سریالش شروع کرد. البته خانوم از همین حالا هم داره یه ریزه هایی میاد که بگه بابا من خیلی خفن تر از بقیه ام، مثلا اینکه داره تو این عکس گوشی آیفونشُ رسما میکنه تو حلق کاربرا که حالا چی مثلا بانو! یعنی فقط شما آیفون داری بقیه دسته بیل؟!!

g

هلن نقی لو بازیگری که سلطون ژست گیری تو طبیعته!

هلن نقی لو از اون دسته بازیگراییه که هنوز نیومده با عکساش اینستا رو بمبارون کرده و با فیگورای شرقی طورش حسابی نظر کاربرای فضای مجازی رو به سمت خودش جلبونده. خانوم بازیگر که کلا فازش از اون چیزی که تو سریال مبینین زمین تا آسمون فرق داره، حالا با ژستای خفنی که میگیره، سعی داره از همه بازیگرا و سلبریتیای جینگول بزنه جلو.

این بازیگر که یه شیطون دهه شصتیه با فازگیریای شاخش بدجوری داره تو اینستا واسه خودش میتازونه و چند وقت پیش یه طبیعت گردی داشت که با منتشر کردن عکساش رسما ثابت کرد که میتونه یه مدل درست و حسابی بشه که کسی رودستش نیاد!

t

i

r

y

هلن نقی لو با این فیگوراش ایران واسش کمه!

هلن نقی لو به خاطر فیس خاص و چشمای رنگیش از همون روزای اولی که تو سریال بی نشان بازی میکرد، توجه خیلیا رو به سمت خودش جلب کرد. این بازیگر با انتشار هر عکسیش با کلی طرفدارای از سمت کاربرای فضای مجازی بخاطر فیس خاصش روبه رو میشه. حالا به جایی رسیده که دیگه خودش هم یه اعتماد به سقف عجیب و غریبی پیدا کرده و عکساش بدجور خش میندازه قلبُ!

خانوم که کلا علاقه چندانی به اینکه بعضی چیزا رو تو ظاهرش بپوشونه، با کلاه مدام دیده میشه و عکسای غربی طورش با استایلای خفن یه مدلین که اگه ببینیش شک میکنی که ایشون یه بازیگریه که الان هم داره تو یه سریال تلویزیونی بازی میکنه!

p

o

e



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *