هوش تصویری؛ اگه فکر می کنی باهوشی تند و سریع بگو کدوم آقا همسر این خانومِ جذابه؟

فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و هوش تصویری شما چقدر است؟

شایانیوز- یکی از بهترین سرگرمی های جذاب برای دورهمی و مهمانی ها “معما” است که البته می تواند میزان بهره هوشی افراد حاضر در دورهمی ها را نیز بسنجد.که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد.

امروز میخواهیم شمارا با معمایی تصویری که ذهن و چشم را به فعالیت وامی‌دارد همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و هوش تصویری شما چقدر است؟

شما باید بتونید در کمتر از ۱۵ ثانیه از بین این سه مرد همسر این زن را شناسایی کنید پس با دقت به این تصویر نگاه کنید و همسر واقعی این مرد را شناسایی کنید. آماده اید؟ ۱۵ ثانیه شما از همین الان شروع شد!

شوهر این خانوم جذاب کدومه؟

iq test2

جواب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

۱۵ ثانیه شما به پایان رسید، آیا توانستید همسر این خانوم را شناسایی کنید؟

اگر تاکنون موفق به این کار نشده اید باید بگوییم که پاسخ عکس وسطی است. در نگاه اول به نظر می رسد که این خانم به دلیل استایل و ظاهر مشابه، همسر مردی است که لباس زرد رنگ به تن دارد. اما آیا واقعا نشانه ای میان او دو وجود دارد؟ خیر هیچ نشانه ای دیده نمی شود. حالا بیایید به دستبند خانوم توجه کنید آیا شبیه و ست گردنبند وسطی نیست؟ درسته عکس وسطی شوهر این خانوم جذاب است.

iq test

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *