هوش تصویری؛ اگه چُلمن نیستی و باهوشی تیز بگو کدوم از این خانومای باردار همسر این آقاس؟

فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و هوش تصویری شما چقدر است؟

شایانیوز- یکی از بهترین سرگرمی های جذاب برای دورهمی و مهمانی ها “معما” است که البته می تواند میزان بهره هوشی افراد حاضر در دورهمی ها را نیز بسنجد.که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد.

امروز میخواهیم شمارا با معمایی تصویری که ذهن و چشم را به فعالیت وامی‌دارد همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و هوش تصویری شما چقدر است؟

مایک در یک تصادف حافظه خودش رو از دست داده ونمی تواند تشخیص دهد که همسرش که ۷ ماهه باردار است کدوم یکی از این خانوم هاست. شما باید در کمتر از ۱۵ ثانیه تشخصی دهید که از بین این سه خانم حامله کدومشون همسر مایکه؟ آماده اید؟ ۱۵ ثانیه شما از همین الان شروع شد!

کدوم از این خانومای باردار همسر مایک هست؟

2563

جواب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

۱۵ ثانیه شما به پایان رسید، آیا توانستید همسر این مرد را شناسایی کنید؟ اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این هستید، ما پاسخ این معما را داریم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، تصویر زیر این راه حل را بهتر درک می کند.

خانوم سمت راستی که لباس سبز پوشیده همسره مایکه. چرا؟ چون بند کفش هاش رو نتونسته ببنده بنابراین واقعی بارداره و واضح است که چند ماه دیگه فرزندش به دنیا میاد. اما خانوم وسطی کفش پاشنه بلند به پا کرده که اصولا برای خانوم های باردار سخته پس میشه نتیجه گرفت این خانوم باردار نیست. خانوم سمت چپی هم که از ظاهرش مشخصه تازه باردار شده و بچه اش ۷ ماهش نیست.

25630

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *