هپی مپی منشوری روناک یونسی همه رو مگسی کرد؛ خانوم فیگوراش اونورم خریدار نداره!

روناک یونسی بازیگر که به کانادا مهاجرت کرده با عکس های که واسه تولدش منتشر کرد حسابی تو فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفت و کلی کامنت منفی گرفت

شایانیوز- روناک یونسی جز اون دسته سلبریتی هایی است نبودنش تو ایران و بازی نکردنش بیشتر از زمانی که تو سینما و تلویزیون ایفای نقش می کرد معروف کرد. در واقع روناک تو ایران یه بازیگر خیلی معمولی و شاید بشه بگیم درجه چندم بود اما وقتی که به کانادا مهاجرت کرد با عکس ها و پست هایی که تو اینستاگرام منتشر می کرد واسه خودش کلی حاشیه درست کرد و اومد تو کانون توجهات.

روناک خانوم به تازگی ۴۲ ساله شده و واسه جشن تولدش هم چندتایی عکس منتشر کرد که ظاهر و نوع پوشش خانوم بازیگر واسه همه عجیب بود و خیلی ها واسه خانوم کامنت نوشتن که این چجور لباس پوشیدنه و شما دیگه از حول حلیم افتادی تو دیگ!

256

5865

در واکنش به عکسای منشوری تولد خانوم یکی از کاربرا نوشت: من واقعا بعنوان یک خانم از تابلو پشت سرش و لباس و آرایشش خجالت کشیدم که بگم من هم ایرانی هستم تو که کاملا مشخصه تنها هدفت برای ایران اومدن چیه ولی تورو خدا همونجا بمون و نگو ایرانی هستی من هر ماه یک پولی به حسابت میریزم خاک دو عالم توی سرت که مثلا سمبل مردم متشخص و خوب کشورمان هستی بیشتر آبروی ایرانیها رو بردی واقعا تاسف آوره…..

در واقع شاید بشه گفت تو خود کانادا که روناک خانوم اونجا زندگی می کنن اید کمتر خانومی رو بشه پیدا کرد که با این سر و وضع و اینقدر ناجور لباس بپوشه!

خفن شدن روناک یونسی زیر سایه آقای شوهر خفن!!

همسر روناک یونسی یه پنج سالی ازش کوچیکتره. وی زمانی هم که در ایران به سر میبرد از مدل های معروف ایرانی بود که در این حرفه فعالیت داشت. این زوج سر سریال سقوط آزاد با هم آشنا و در نهایت ازدواج کردند. اما صحبت ما درباره آقای محسن میری می باشد که از همون زمان هم ورزش حرفه ای میکرد و اندامی شاخ داشت.

وی در حاضر نیز در کانادا باشگاه داره و مربیه و خب از اونجایی که حیفه این اندام به رخ کشیده نشه و بقیه نبینن روناک خانوم گاهی اوقات از همسرشون بدون لباس فیلم و عکس هایی منتشر میکنند.

جدا از آقای شوهر، خود روناک یونسی هم خب در این چند سال حسابی فیزیک و بدنش رو ساخته و ورزش کرده و اتفاقا عکس های نامتعارف جدیدش هم جهت نشون دان همین موارده. در ادامه پست جدید خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که البته سانسور لازم هستند فراوون!

unknown_58779197_661594367604207_6784349881278799256_n

61d884aea33b2

وقتی روناک خانوم یونسی مهتاب کرامتی رو شست گذاشت رو بند!

روناک یونسی هم مثل اکثر سلبیریتی هایی که مهاجرت کردند نسبت به وقایع اخیر واکنش های تندی داشت. البته مدل انتقادی روناکی کمی متفاوت بود و او در تازه ترین مورد به مهتاب کرامتی حسابی تاخت که چرا اوکه به عنوان سفیرحسن نیت یونیسف در ایران است نسبت به اعتراضات و رخدادهای اخیر کشور واکنشی نشان نداده است.

روناک خطاب به مهتاب کرامتی نوشت: خانم مهتاب کرامتی لطفا اون سفیر یونیسف در ایران رو از پیجتون پاک کنید، شما چه کردید برای کودکان؟ سفیر بودن ژست نیست یک مسئولیته، شما صلاحیت ندارید لطفا پاک کنید، شما سفیر پیج خودتونم نیستید….

mahtab-keramati-3

روناک یونسی عکس بی فیلترشو گذاشت همه شاخ درآوردن!

روناک یونسی از دسته خانوماییه که فیلترهای اینستارو دیگه ترکونده انقدر که انواع و اقسامشون رو استفاده میکنه و در نهایت تصویری جذاب تحویل میده. اما وی به تازگی اومد و یه عکسش رو که کلیییی میکاپ داشت در حد بتن، با فیلتر و بی فیلترش رو استوری کرد که مقایسه جالبی بود. البته که برخی از کاربرانم حس وحشت بهشون دست داد!!!

ronakyoonesi

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *