واسه دورهمی و جمع خونوادگی هیچی کوکو نمیشه؛ اینجا یه دنیای دیگَس که فکرشم نمیکنی

انیمیشن کوکو یکی از زیبا ترین و آمورنده ترین انیمیشن هایی است که کودکان می توانند رد کنار خانواده خود تماشا کنند و همه نیز به طبع لذت ببرند.

شایانیوز- طی سال های اخیر بار ها شاهد انیمیشن هایی بودیم که عمیقا به روح ما نفوذ کردند و پیام هایی زیبا و با مضامینی پاک و صلح گونه برای ما آوردند و درس های زیادی نیز به ما آموختند مانند انیمیشن درون و بیرون و یا حتا انیمیشن عصر یخبندان. اما یکی از این انیمیشن های سینمایی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی که احتمالا می تواند شما را حسابی تحت تاثیر خود بگذارد و به یکی از اصلی ترین مضامینی که کودکان باید به آن توجه داشته باشند می پردازد کوکو است.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که کوکو از جمله آن انیمیشن های جذاب و دوست داشتنی ایست که به هیچ سن و سال خاصی محدود نمی شود و بزرگسالان نیز به اندازه کودکان از تماشای این انیمیشن رنگارنگ و مفهومی لذت می برند. کوکو می تواند اشک شما را در بیاورد و در عین حال لبخند را مهمان لب هایتان کند و حتا شما را به فکر وادارد.

انیمیشن کوکو

خلاصه خیلی کوتاه از کوکو

کوکو داستان پسری است به نام میگل که عاشق موسیقی نواختن است و استعداد بی نظیری در این کار دارد اما به خاطر قانون قدیمی ای که در خانوادشان وجود دارد مجبور است علاقه خود به موسیقی را پنهان کند، تا زمانی که تصمیم می گیرد برای رسیدن به آرزوهایش بجنگد و در این راه ناخواسته وارد سرزمین مردگان می شود و از این پس اتفاقات غیره منتظره ای پیش روی او قرار خواهد گرفت و پرده از سوالات بی شماری کنار خواهد رفت.

انیمیشن کوکو

چرا باید انیمیشن کوکو را ببینیم؟

عشق به خانواده مهم ترین اصل زندگی است که همه ما باید به آن پایبند باشیم و به کودکانمان نیز یاد بدهیم به آن پایبند باشند. کوکو نیز در میان تمام سرگرمی ها، خنده ها، زیبایی و حتا اشک هایش این پیام قوی را به مخاطب می رساند که هیچ چیز مانند عشق به خانواده نمی تواند زندگی شما را شیرین کند چه در این دنیا و چه در آن دنیا.

انیمیشن کوکو

از طرف دیگر کوکو  جلوه ای تازه و دوست داشتنی از دنیای مردگان را به نمایش می گذارد و به این ترتیب ارزش و اهمیت زندگی را به زیبایی به ما نشان می دهد. غنیمت شمردن لحظات موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شویم اگر چه که روزمرگی های زندگی ممکن است گاها به قدری ما را درگیر خود کند که از ارزش لحظات و اهمیت آن ها غافل شویم.

بازخورد های کوکو

به گزارش شایانیوز، کوکو از جمله انیمیشن هایی است که حسابی مورد تقدیر و تحسین منتقدین و مخاطبین قرار گرفت و موفق به کسب دو جایزه اسکار از جمله بهترین انیمیشن سال شد. به علاوه برای مخاطبین نیز کوکو انیمیشن تاثیر گذار و تحسین شونده ای بود و همین هم باعث شد که کوکو فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه کند. مایکل رشتهافن در هایوود ریپورتر می نویسد که کوکو داستان سرایی ای بسیار غنی و جامع با شخصیت هایی کاملا واقعی دارد که لمس و درک آن ها را هوشمندانه، لطیف و سرگرم کننده می کند.

انیمیشن کوکو

امتیازات کوکو

امتیاز IMDb : 8.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: 94  / ۱۰۰

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال انیمیشن کوکو را تماشا کرده اید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *