وام جنجالی برای دارندگان دوج کوین،بیت کوین..

Dogecoin

آیا سرمایه گذاران رمزارز ایالات متحده برای خرید بیت کوین، دوج کوین یا اتریوم وام می گیرند؟

شایانیوز- بازار ارزدیجیتال در روز سه‌شنبه با وضعیت مثبتی شروع شد. بیت‌کوین، اتریوم و دیگر آلت‌های برتر مانند Dogecoin هر کدام بین ۳ تا ۱۰ درصد سود کسب کردند. ارزش کل ارزهای دیجیتال ۵ درصد نسبت به روز قبل افزایش داشت. افزایش قیمت اخیر از شدت ترس در بازار کاسته است. شاخص ترس و طمع از ۳ جولای از ۱۱ به ۱۹ افزایش یافته است.فعالان بازار هر زمان که توکن ها ضررهارا جبران کردند، وارد عرصه کریپتو شده و توکن‌ها را جمع‌آوری کرده‌اند. با در نظر گرفتن وضعیت فعلی، می توان حدس زد که سرمایه گذاران ممکن است به زودی شروع به سرمایه گذاری کنند.

فرصت خوبی برای خرید بیت کوین، اتریوم، دوج کوین؟

سرمایه گذاران به شدت معتقدند که رمزارز فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در این مرحله است. همانطور که دیروز گزارش شد، بیشتر افراد در ایالات متحده سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را به جای سایر وسایل سرمایه گذاری مانند صندوق های سرمایه گذاری ترجیح می دهند.نظرسنجی اخیر دیگری از DebtHammer نشان داد که تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران خرد در ایالات متحده برای خرید ارزهای دیجیتال وام گرفته اند. بر اساس این نظرسنجی، حدود ۲۱ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از وام برای پرداخت سرمایه گذاری های رمزنگاری خود استفاده کرده اند.

بیشترین گزینه انتخابی وام های شخصی بودند که حدود [۱۵٪] و پس از آن وام های روز پرداخت، وام های مستعار، بازپرداخت های رهنی، وام های سهام مسکن، و وجوه باقیمانده وام دانشجویی بودند.کاهش قیمت کریپتو یکی از دلایل اصلی هجوم سرمایه گذاران به بازار کریپتو بود. جدای از آن، حدود ۱۵ درصد به این دلیل که ارزهای دیجیتال را  یک سرمایه گذاری بلندمدت عالی می دانستند، وارد باتلاق های رمزارزی شدند.

بین سرمایه گذارانی که معتقد بودند کریپتو یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری در بازار فعلی است، اختلاف نسبتاً وجود داشت. با این حال، سرمایه گذارانی که برای خرید کریپتو وام گرفته اند، خوش بین تر هستند.بیشتر وجوه وام گرفته شده صرفاً به سمت تعداد انگشت شماری رمزارز هدایت شد. این نظرسنجی نشان داد که بیت‌کوین، دوج‌کوین و اتریوم بیشترین توکن های را انتخابی بودند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *