وام سیم کارت چقدر است؟

در این پست وام سیم کارت چقدر است؟ را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

2020842

با دریافت وام سیم کارت نه تنها دیگر نیازی به فروش سیم کارت نخواهید داشت بلکه می توانید از مزایای دریافت این وام نیز بهره مند شوید.

وام سیمکارت همراه اول چه قدر است؟

این روزها سیم کارت فراتر از یک ابزار ارتباطی ساده است و نوعی کالای با ارزش به شمار میرود. گاهی اوقات ممکن است شرایط به شکلی باشد که مجبور شوید سیم کارت خود را بفروشید. خوشبختانه امروزه شما می توانید اقدام به دریافت وام سیم کارت کنید و دیگر نیازی به فروش آن ندارید. اکنون ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که وام سیم کارت چقدر است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید این مطلب مخصوص شماست.

وام سیم کارت راه حلی فوری برای رفع نیازهای مالی شما

وام سیم کارت را میتوان نوعی تسهیلات مالی دانست که این امکان را فراهم میسازد که با داشتن سیم کارت دائمی وام دریافت کنید. این وام فرصتی بینظیر است که از سیم کارت خود به عنوان وثیقه استفاده کنید و دیگر نیازی به ضامن نخواهید داشت.

بازپرداخت این وام در بازه های زمانی مختلفی انجام می شود و می تواند از ۱ ماه تا ۲ سال متغیر باشد. نرخ سود بازپرداخت وام سیم کارت پایین است و نیازی نیست برای دریافت آن نگران باشید. لازم به ذکر است که این وام تنها به سیم کارت های دائمی با پیش شماره های ۰۹۱۲ تعلق می گیرد.

مزایای وام سیم کارت که نمی دانستید!

دریافت وام سیم کارت برای شما مزایای بسیاری دارد که در ادامه مهم ترین آن ها را بیان میکنیم.

  • امکان دریافت وام در کمترین زمان

همانطور که میدانید دریافت وام های بانکی یک پروسه زمانبر است. در مقابل دریافت وام سیم کارت به زمان زیادی نیاز ندارد و این امکان وجود دارد که بتوانید در عرض چند ساعت نیز این وام را دریافت کنید.

  • بدون نیاز به ضامن

یکی از مشکلاتی که عموما در زمان دریافت وام با آن مواجه می شویم پیدا کردن ضامن است. در صورت پیدا نکردن ضامن معتبر باید دریافت وام بانکی را فراموش کنیم. یکی از مهم ترین مزیت های وام سیم کارت این است که دیگر نیازی به ضامن ندارد.

  • نرخ سود پایین

ممکن است اینطور به نظر برسد که نرخ سود وام سیم کارت بالا است. این تصور کاملا اشتباهی است و سود این وام در مقایسه با اکثر وام ها پایین تر است. جالب است بدانید که سود دریافتی وام سیم‌کارت نیز معاف از مالیات است.

  • شرایط بازپرداخت منعطف

خوشبختانه این وام دارای شرایط بازپرداخت منعطف است. شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط مالی خود میزان اقساط آن را مشخص کنید.

  • امکان استفاده مجدد از سیم کارت

در صورت دریافت وام به هیچ وجه سیم کارت شما قطع نمی شود. شما می توانید پس از تسویه وام از سیم کارت خود بدون مشکل استفاده کنید و نیازی نیست در این مورد نگران باشید.

2020843

مزیت وام سیم کارت

وام سیم کارت چه مبلغی است؟

همانطور که در ابتدای متن نیز به این موضوع اشاره کردیم خیلی از افراد تمایل دارند بدانند که وام سیم کارت چقدر است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید از برخی مراکز ۱۰۰% ارزش سیم‌کارت خود را وام بگیرید.

با دریافت وام سیم کارت نه تنها دیگر نیازی به فروش سیم کارت نخواهید داشت بلکه می توانید از مزایای دریافت این وام نیز بهره مند شوید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به یکی از شرکت های وام دهنده سیم کارت خود را قیمت گذاری و برای دریافت وام اقدام نمایید.

2020844

وام سیم کارت چقدره؟

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

برای دریافت وام سیم کارت به برخی مدارک نیاز است که این مدارک عبارتند از:

  • اصل سند سیم کارت
  • اصل و کپی کارت ملی متقاضی
  • آخرین قبض صورت‌ حساب میان‌ دوره خط موبایل
  • حضور مالک سیم کارت

آیا دریافت وام سیم کارت با خط های دیگر نیز امکانپذیر است؟

وام سیم کارت تنها به افرادی تعلق می گیرد که مالک خط های دائمی ۰۹۱۲ هستند. امکان دریافت این وام برای خط های ایرانسل، رایتل و تالیا وجود ندارد.

شما تنها با خط های دائمی همراه اول با این پیش شماره می توانید درخواست وام دهید. با هیچ کدام از سیم کارت های اعتباری امکان دریافت وام وجود ندارد. این نوع سیم کارت ها قدمت زیادی دارند و از ارزش بالایی برخوردار هستند به همین دلیل با وثیقه گذاشتن آن ها می توانید وام بگیرید.

ارزش مالی سیم کارت های دائمی نیز با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال سیم کارت های دائمی با کد ۱ ارزش بیشتری نسبت به سیم کارت های دائمی با کد ۲ دارند. این موضوع در مورد کدهای دیگر نیز صدق میکند.

وام سیم کارت را از کجا بگیریم؟

در حال حاضر موسسه های زیادی در زمینه پرداخت وام فعالیت می کنند و شما می توانید برای دریافت وام سیم کارت از طریق این موسسات اقدام کنید. مجموعه وام پایتخت سالیان زیادیست که روی سیم کارت همراه اول وام را در مبالغ مختلف براساس ارزش سیم کارت پرداخت می کند. شما می توانید جهت دریافت این وام به سایت وام پایتخت مراجعه کنید.

سخن آخر وام سیم کارت چه قدره؟

در این مطلب سعی کردیم به این پرسش که وام سیم کارت چقدر است پاسخ دهیم. این وام یک راه حل فوری برای مواقعی است که نیاز مالی دارید و نمی توانید مدت زمان زیادی را برای دریافت وام های دیگر صبر کنید. با کمک این وام بدون فروش سیم کارت می توانید مشکل خود را در کمترین زمان ممکن حل کنید. مراحل دریافت این وام پیچیده نیست و به آسانی قابل انجام است. در صورتی که نیاز به وام فوری دارید دریافت این وام برای شما بهترین گزینه است.

شما عزیزان می توانید برای دریافت وام سیم کارت به سایت وام پایتخت مراجعه کنید. این مجموعه تاکنون موفق به پرداخت بیش از ۱۰۰۰ وام بوده است و یکی از معتبرترین مراکز در این زمینه به شمار میرود. اگر به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید کارشناسان این مجموعه به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

سوالات متداول در مورد وام سیم کارت

  1. معایب وام سیم کارت چیست؟

یکی از مهم ترین معایب وام سیم کارت این است که با زدن نام سند مالکیت سیم کارت خود به شرکت های ارائه دهنده وام ممکن است در آینده با مشکل مواجه شوید. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توصیه میکنیم به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

  1. مبلغ وام سیم کارت چگونه به دست متقاضی می رسد؟

مبلغ این وام عموما به صورت چک بانکی روز و یا کارت به کارت به حساب متقاضی واریز می شود.

  1. آیا پیش از دریافت وام باید سیم کارت ارزش گذاری شود؟

بله، یکی از مراحل مهم پیش از دریافت وام ارزش گذاری سیم کارت است.

منبع : ایمنا

مطلب پیشنهادی

1714465834 1980875

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۵ و آخر ( قسمت ۱۵ فصل ۲ زودیاک ) فینال فینالیست ها

در این پست دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۵ و آخر ( …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *