واکنش شایان مصلح به حرکات عجیب مردم برای دیدن رونالدو + عکس

در این پست واکنش شایان مصلح به حرکات عجیب مردم برای دیدن رونالدو + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

عکس/ واکنش شایان مصلح به حرکات عجیب مردم برای دیدن رونالدو

شایان مصلح ستاره پیشین تیم پرسپولیس با انتشار یادداشت کنایه آمیزی در صفحه شخصی اش به استقبال عجیب و خبرساز طرفداران رونالدو واکنش نشان داده است.

در ساعات گذشته تصاویر منتشر شده از استقبال گسترده طرفداران رونالدو و هجوم آنها به محل اقامت این بازیکن حسابی خبرساز شده است.

البته برخی این شور و هیجان هواداران رونالدو را طبیعی دانسته اند و مدعی شده اند که حضور فوق ستاره فوتبال جهان در هر کشوری طرفداران او را به وجد می آورد.

اما از سویی دیگر گروهی این حجم از جنجال سازی را نامتعارف و مایه شرم نامیده اند و معتقدند این ازدحام عجیب و غریب به دور از شان ایرانیان است.

عکس/ واکنش جنجالی شایان مصلح به هجوم با این وجود در چند ساعت گذشته اغلب چهره های مطرح فوتبال با انتشار مطالبی انتقادی در فضای مجازی به این موضوع پر سر و صدا واکنش نشان داده اند.

در همین خصوص حالا شایان مصلح بازیکن اسبق پرسپولیس با انتشار تصویری از استقبال پرشور هواداران رونالدو و یادداشتی معنادار به این اتفاق اعتراض کرده است.

شایان مصلح از همسفران مشهورش در کربلا رونمایی کرد

به گزارش وقت صبح، در آستانه اربعین حسینی تعطیلات لیگ برتر فوتبال سبب شده که برخی از بازیکنان برای زیارت کربلا راهی کشور عراق شوند.

شایان مصلح ستاره سابق پرسپولیس از جمله بازیکنان لیگ است که همواره در مراسم‌های مذهبی حضور داشته و بارها برای زیارت نجف و کربلا به کشور عراق سفر کرده است.

اما او این بار به همراه تعدادی از بازیکنان لیگ برتر و برخی از چهره های مشهور ورزش با یکدیگر راهی این سفر زیارتی شده است.

در همین خصوص این فوتبالیست گیلانی ساعاتی پیش با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش از همسفران معروف اش در این سفر خاص رونمایی کرده است.

شایان مصلح در این تصویر نشان داده که فردین معصومی قهرمان اسبق کشتی جهان و هادی طباطبایی دروازه بان سابق استقلال او را برای اربعین کربلا همراهی کرده اند.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *