تیتر خبرها

واکنش عجیب امیر قلعه نویی به شکست تیم ملی برابر انگلیس!

امیر قلعه نویی درباره باخت سنگین تیم ملی مقابل انگلیس هم صحبت کرد.

بدون هیچ تردیدی یکی از تلخ ترین اتفاق های سال ۱۴۰۱ برای فوتبال دوستان ایرانی، شکست سنگین تیم ملی ایران مقابل انگلیس بود که حریف موفق شد به ما ۶ گل بزند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ امیر قلعه نویی که مقابل دوربین طرفداری قرار گرفته بود، در بخشی از گفتگو با حسین باقرشاهی به این موضوع هم واکنش نشان داد و گفت حس خوبی از این موضوع نداشته است.

علاوه بر آن امیر قلعه نویی در بخش دیگری از صحبت های خود اشاره کرد هم میانگین سنی تیم ملی زیاد است و هم لیگ برتر ما پیر است.

یکی از اتفاقات تلخ سال پیش دریافت ۶ گل از انگلیس بود. بدون تعارف حس شما در آن لحظه چی بود؟ خوب حس نیستش، به هر حال همه روی تیم ملی کشورشان تعصب دارند…اکثر مربیان به من زنگ زدند و خیلی هم محبت کردند، حشمت مهاجرانی از آن سمت زنگ زد، همه و همه محبت کردند…وقتی این مسئولیت را به ما دادند دو سه تحقیق انجام دادیم که شما هم بدانید بد نیست، به سه چهار مشکل خوردیم، ما دو دوره جام جهانی و یک دوره جام ملت ها را درباره اش تحقیق کردیم و آسیب شناسی انجام دادیم، چهار مشکل اساسی پیدا کردیم که در برنامه مان هم به آن اشاره داشتیم، یک تایم مفید لیگ ما به زیر ۵۰ دقیقه آمده بود که معضل بزرگی است، گل زده ما زیر ۳ است و یعنی از ۶، ۷ لیگی که ادعا داریم پتانسیلی ندارند هم پایین تر بودیم، تیم ملی مان پیر بود و لیگ مان هم پیر است…

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *