واکنش مسی به درگیری با لواندوفسکی

مسی قصد ندارد حرف هایی که میان او و روبرت لواندوفسکی رد و بدل شد را بازگو کند.

به نوسته موندو آلبی سلسته، آرژانتین شب گذشته با کسب پیروزی ۲-۰ مقابل لهستان، صدرنشین گروه C شد و به یک هشتم نهایی رسید. آرژانتینی ها در اولین بازی خودشان در مرحله حذفی، مقابل استرالیا صف آرایی می کنند. لیونل مسی، کاپیتان این تیم در مصاحبه پس از بازی خود در مورد مسابقه و حواشی آن صحبت کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به خاطر از دست دادن پنالتی عصبانی هستم اما تیم پس از اشتباه من، قوی تر ظاهر شد. می دانستیم که اگر گل اول را به ثمر برسانیم، روند بازی تغییر خواهد کرد. پیروزی در بازی قبل به ما آرامش خاطر زیادی داد و با ذهنیت خوبی وارد این بازی شدیم. قرار است یک بازی دشوار مقابل استرالیا تجربه کنیم، در جام جهانی همه تیم ها توانایی شکست دادن یکدیگر را دارند. باید مثل همیشه خودمان را آماده بازی کنیم. لازم است که خونسرد بمانیم و بازی به بازی پیش برویم.  

لیونل مسی در مورد برخوردش با لواندوفسکی در این بازی گفت:

به من یاد داده اند که هر چیزی درون زمین اتفاق می افتد، درون زمین می ماند. در مورد رختکن هم همین است. هرگز حرف هایی که میان ما رد و بدل شد را بازگو نمی کنم. 

 لیونل مسی ادامه داد:

اگر دیگو (مارادونا) اینجا بود، از دیدن این تیم خوشحال می شد. او همیشه از دیدن پیشرفت تیم ملی راضی و خشنود بود، همچنین از عملکرد من نیز رضایت داشت. دیگو همیشه با این تیم صمیمی و مهربان بود. 

 مسی در مورد انزو فرناندز که طی این بازی هم درخشید و پاس گل داد اضافه کرد:

انزو لیاقت تمام اتفاقاتی که در حال تجربه کردنشان است را دارد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *