وضعیتی حساس و مشکوک از بیت کوین!

به گفته ویل کلمنته، تحلیلگر برتر، بیت کوین در حال حاضر بر اساس معیارهای زنجیره ای ارزشش…

شایانیوز- به گفته تحلیلگر ویل کلمنته، بیت کوین (BTC) در حال حاضر با توجه به معیارهای زنجیره ای متعدد زیر رادار در سطوح قابل توجهی قرار دارد. کلمنته در مصاحبه‌ای جدید با آلت‌کوین دیلی می‌گوید که تقاضای سازمانی زیادی برای بیت‌کوین در کوین‌بیس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایالات متحده وجود دارد. از این نظر می‌توانم بگویم، بیت‌کوین قطعاً در منطقه‌ای از ارزش یعنی زیر ۲۰۰۰۰ دلار است. وقتی به سفارش دارایی ها نگاه می کنیم چیزی که مدنظر هست نقطه کوین بیس است. به این دلیل است که بسیاری از این مؤسسات مستقر در ایالات متحده در آنجا فعالیت می کنند زیرا Coinbase کارهای زیادی در بخش انطباق و بخش نظارتی انجام داده است و آنها یک شرکت سهامی عام هستند.

بنابراین بسیاری از این شرکت‌های مستقر در ایالات متحده در مقایسه با صرافی‌های خارج از کشور مانند Binance یا KuCoin یا هر یک از این صرافی‌های دیگر، احساس راحتی بیشتری در Coinbase دارند. وقتی به Coinbase نگاه می کنیم،یک سیستم بسیار واضح از پیشنهادات از زیر ۱۸۵۰۰ دلار تا ۱۱۰۰۰ دلار تا ۱۲۰۰۰ دلار وجود دارد. و بنابراین آنچه من در اینجا می گویم این است که تقاضای زیادی برای بیت کوین زیر ۱۹۰۰۰ دلار وجود دارد.

این تحلیلگر می‌گوید که یک رویداد کاپیتولاتوری کلان می‌تواند بیت کوین را از قیمت‌های فعلی به منطقه «بسیار کم‌ارزش‌شده» سوق دهد، اما او انتظار دارد که در صورت وقوع، چنین حرکت قیمتی خیلی سریع خریداری شود. در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت ۱۹۱۰۴ دلار معامله می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714912900 2020420

شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵

در این پست شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *