تیتر خبرها

وقتی آزیتا ترکاشوند فیلتر کَفافش نمیده و میزنه تو کار روتوش؛ خانوم چه بد رسوا شد!

آزیتا ترکاشوند از چهره های آشنا سینما و تلویزون است که اخیرا با عکسی که از خودش منتشر کرده حسابی نقل مجالس شده و سر زبون ها افتاده.

شایانیوز- خانوم آزیتا ترکاشوند از بازیگر های قدیمی سینما و تلویزیون است که البته ممکنه شما ایشون رو به اسم نشناسید اما آزیتا خانوم ترکاشوند چهره آشنایی داره و بدون شک خیلی راحت دو سه تا فیلم و سریال معروف از ایشون در ذهنتون شکل میگیره، از جمله سریال ماه چراغ که چند ماه پیش از شبکه ۵ سینما پخش شد و قبل تر از اون هم سریال محبوب گاندو که حسابی مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

آزیتا ترکاشوند از جمله بازیگر هایی است که نسبتا حاشیه کمی داره و خیلی تو چشم نیست اما با این حال فعالیت نسبتا قابل توجهی تو اینستاگرام داره، ظاهرا آزیتا خانوم سعی می کنه تا به نوعی از فضای مجازی استفاده کنه که باعث نشه اسمش به خاطر حواشی سر زبون ها بیوفته اما با این وجود مگه میشه بازیگر باشی و فعالیتت هم تو اینستا بالا باشه اما هیچ داستانی هم برات درست نشه. آزیتا ترکاشوند چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که ظاهرا این عکس به گریم سریال ماه چراغ بر می گرده اما اون چه که همه توجه ها رو به خودش جلب کرد و حسابی صدای کاربر ها رو در آورد حجم بالای روتوش و فیلتر عکس بود که عکس آزیتا خانوم دیگه بیشتر شبیه به یه تصویر کارتونی به نظر میرسید تا عکس!

زیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند انگاری تافت زده به خودش و تکون نمیخوره

به گزارش شایانیوز، حالا که عکس بالا رو دیدید باید بگیم که آزیتا خانوم ترکاشوند برخلاف خیلی از بازیگر ها و سلبریتی ها که زیر خروار ها فیلتر عکس می گیرند ظاهرا چندان اعتقادی به فیلتر نداره اما در عوض رابطه خوبی با روتوش داره و برای همین هم این اولین باری نبود که عکس روتوش شده از خودش منتشر می کنه اگرچه که اولین باری بود که تا این حد چهار دست و پا خودش رو غرق کرده تو روتوش.

جدای از مسئله روتوش موضوع دیگه ای که در عکس های خانوم خانوما جلب توجه میکنه چهره جوون و شادابشه. آزیتا ترکاشوند تقریبا ۲۰ ساله که در عرصه بازیگری داره فعالیت میکنه و جلوی دوربین میره با توجه به این که خانوم خانوما از سن خیلی کم و نوجوانی وارد بازیگری نشده پس احتمالا می تونید حدس بزنید که همچین سن کمی نداره و دقیقا اون چه که باعث میشه این موضوع حسابی به چشم بیاد اینه که آزیتا خانوم انگاری به خودش تافت زده و نسبت به سال های گذشته اش تغییری نکرده؛ حالا معلوم نیست که برای این پوست صاف و بدون چین و چروک چقدر بوتاکس و ژل و این داستان ها تزریق کرده که صورتش ثابت مونده.

زیتا ترکاشوندزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند انگشت اتهامش اشتباهی چرخید سمت خودش؛ چه بد رسوا شد

همون طور که می دونید اوایل امسال جشنواره سینمایی کن برگذار شد و ما هم نماینده هایی رو در این جشنواره داشتیم اما متاسفانه جشنواره کن برای ما همچین بی دردسر نبود و کلی حاشیه و جنجال به همراه داشت که شاید بتونیم بگیم یه بخش اعظمش رو خانوم ترانه علیدوستی به دوش میکشید. از این ها که بگذریم باید بگیم که در اون دوران خانوم آزیتا ترکاشوند ظاهرا خیلی از دست خانوم علیدوستی به خاطر نوع برخورد ایشون در جشنواره عصبانی بود و برای همین هم خیلی محترمانه هر چی که دلش می خواست تو صفحه اینستاگرامش به ترانه علیدوستی گفت و فاز روشن فکری و مردم دوستی برداشت. خب تا این جای کار هیچ چیز غیر معمولی اتفاق نیوفتاده، بالاخره همیشه هستند افرادی عقده ها و باورهاشون با هم منافات داره اما…

زیتا ترکاشوند

این روزها وضعیت کشور خیلی روی روال و معمولی نیست و افراد زیادی هستند که به خاطر جریان های سیاسی اجتماعی که طی این سه ماه در کشور پیش اومده مورد ضرر و زیان قرار گرفتن و اکثر سلبریتی ها و بازیگر ها به خاطر همین جریان هایی که اتفاق افتاده فعالیت خودشون در فضای مجازی رو یا کاهش دادن یا در فضای مجازی به اتفاقات روز جامعه می پردازند و کمتر هنرمندی پیدا میشه که دنبال عکس گذاشتن از خودش و خوشگذرونی هاش باشه و سعی می کنند که حداقل با همین کار ساده نشون بدند که دردمند هستند؛ اما خانوم آزیتا ترکاشوند به تازگی عکسی از خودش منتشر کرده که حسابی سرحال و بَشاشه و یه کپشن نوستالژی هم با کلی هشتگ متفاوت زد تنگ عکسش و ظاهرا اصلا قصدی هم برای درگیر کردن خودش با این جریان ها نداره و همین شد که خیلی از کاربر ها صداشون در اومد که چی شد پس، شما که دم از صدای مردم بودن میزدی و ترانه علیدوستی رو زیر سوال میبردی الان دقیقا کجای داستانی؟!

زیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند رو بیشتر بشناسیم

خانوم آزیتا ترکاشوند متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در بروجرد است و از رسته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی فارق التحصیل شده. با سریال طبقه دوم در سال ۸۴ برای اولین بار جلوی دوربین رفت و چند سال بعد هم با فیلم ارتباط خانوادگی حضور در سینما رو تجربه کرد. آزیتا خانوم ترکاشوند مجرد است و اگرچه برای مدتی درگیر حواشی ای بود که به ازدواجش اشاره داشت اما هنوز خبری مبنی بر ازدواجش به طور قطع منتشر نشده و اون تصاویر جنجالی هم در واقع برای یک سریال در شبکه نمایش خانگی بودند.

زیتا ترکاشوندزیتا ترکاشوند

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *