وقتی آشا محرابی سر تا پاشو کوبید آنجلینایی ساخت؛ قبل و بعدش چه خوووب بود خوبتر شد!

آشا محرابی بازیگر مشهور و کم حاشیه تلویزیون که بیشتر در مافیا دیده میشه، اینبار با ظاهر و آرایش آنجلیناییش مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- آشا محرابی رو همه می شناسیم؛ گرچه خانوم خانوما چندان در سینما حضوری پرنگ نداشته اما خیلی ساله که تو سینما و تلویزیون فعالیت میکنه و در این شغل از بازیگرای موفق و کاربلدی بوده که خب محبوبیت خاص خودش رو هم داشته. اما خب آشا محرابی هیچگاه مثل بازیگرانی همچون ترانه علیوستی نبود که بخواد فقط بر روی پرده نقره ای بره و جعبه جادویی رو آدم حساب نکنه! بلکه اتفاقا آشا محرابی این مدلیه که بیشتر در تلویزیون اکتیو دیده شده که خب متاسفانه باید بگیم از اونجایی که این رسانه هم در چند سال اخیر خیلی چنگی به دل نمیزده، بازیگر جذابمون هم کم کار شده!!

آشا محرابی از اون بی حاشیه هاست که اصلا از دیوار صدا دربیاد از این بازیگر حاشیه ای در نمیاد! خانوم خانوما خب از اونجایی که چهره ای دوست داشتنی و شخصیتی خوب و مثبت داره، زیاد تو چاه جنجالت هم نمیوفته و اصولا کاربران هم براشون حرف و حدیثی در نمیارن! می بینید؟ اگر هنرمندی به دور از کارای عجیب و ناجور باشید الکی هم براتون جنجالی ساخته نمیشه و در نهایت چهره مثبت هم شناخته خواهید شد! اما اگر به مانند خانوم بهاره رهنما در هر کار منفوری سرک کشیده باشید، خب قطع به یقین مواردی هم پشت سرتون هست و اینجاست که میگن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!

LbsF8iEloOpR

وقتی آشا محرابی میشه عیییین آنجلینا جولی!

آشا محرابی برخلاف سن و سالی که داره و اصلااا هم کم نیست، دارای چهره ای جوان تر می باشد که خب سعی داشته تا طبیعی هم نگهش داره و مراقبش باشه. به همین علت هنوزه که هنوزه به آشا بانو به عنوان کاراکترای جَوون نقش داده میشه و البته جذاااب!

اما از اینها که بگذریم آشا محرابی به تازگی در سریال نمایش خانگی “نارگیل” ایفای نقش داشت که خب گریم متفاوتش مورد توجه قرار گرفت. آشا محرابی در این کار شباهت زیادی به آنجلینا جولی در “مالیفیسنت” پیدا کرده بود که کاربران همیشه در صحنه برای این حرکت نیز نظراتی مختلف داشند و برخی هم مورد تمسخر قرار دادن! 

Untitled

آشا محرابی از هیچی هیچی به این فِیس رسیده؟!

خب این روزا دیگه خانومای بازیگر روال عادیشون شده تریپای شاخدار زدن و میکاپ هایی که بیشتر عجیب به نظر میرسن تا زیبا، از طرفی هم عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس و فیلر و … اونقدری زیاد شده که به قول نیکی کریمی سینما پره از لب و گونه های پروتزی!

آشا محرابی کمی تا قسمتی از این موارد دور بوده و حداقل اینکه بینی فندقی ازش ندیدیم و یا اینکه خبری از لب هایی که یک کامیون ژل توشون خالی شده باشه نیست! از طرفی هم آشا محرابی از قافله عقب نمونده و قطعا برای زیبا و جوان تر موندن چهرش حرکتایی زده اما خیلی زیر پوستی بوده و به مانند مثلا خانوم نیوشا ضیغمی نپاشیده از هر طرف بیرون! آشا محرابی در برنامه مافیا هم بارها دیده شد که بازی نسبت خوبی داشت.

Untitled

قبل و بعد باحال آشا محرابی شکل همه ها، ولی خیلی فرق داره!

این بازیگر دهه پنجاهیمون که اوایل این دهه به دنیا اومده، خیلیییییی ساله که بازیگره و داره کاراکترای مختلف رو برای مخاطب به تصویر میکشه. در ادامه تصویری از خانوم خانوما آشا محرابی مشاهده می کنید که مربوط به عهد بوق هستش اما خب دیدن جوانیِ بازیگران هم جذابه دیگه!!

nody-اسماعیل-محرابی-در-افرا-1632337933 (1)

آشا محرابی فقط بازیگر نیست، استعداد گوش دادنی هم داره با صدای جذابش

آشا محرابی کلا بازیگریه که چندان علاقه ای به اینکه بخواد سوژه رسانه ها بشه نداره واسه همین هم همیشه تو فاز خاص خودشه و با حرفه ای بودنش در زمینه های مختلف سعی داره یه سلبریتی تموم عیار از خودش بسازه که رو دست نداره. یکی از زمینه های جذابی که این بازیگر در اون فعالیت تخصصی داره، گویندگی و کتابخوانیه که شاید باورتون نشه ولی یه عالمه کتاب در اپلیکیشن های مربوطه مختص این خانوم خوش صداس که باعث شده در این زمینه هم طرفدارای بسیاری رو به سمت خودش بکشونه.

کمی بیشتر با آشا محرابی

آشا محرابی ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد او از هنرپیشگان ایرانی رادیو و تلویزیون میباشد و دارای تحصیلات در رشته زبان انگلیسی و روابط بین الملل و بازیگری و کارگردانی است.

آشا محرابی در شهر تهران به دنیا آمد، او فارغ التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است او فرزند اسماعیل محرابی بازیگر ایرانی است.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *