وقتی "آناشید حسینی" واسه تولد آقاشون کلی ولخرجی میکنه؛ رستوران لوکس و فضای اروپایی!

anashid hosseini shayanews

آناشید حسینی طراح لباس عروس و یه بلاگر پرحاشیه اس که به تازگی با یه دکتر خیلی خفن ازدواج کرده و حالا هم تو یه جای لوکس تولد همسرشُ گرفته.

شایانیوز- آناشید حسینی از طرحان معروف و خبره ایرانیه که چند وقتی میشه با خبر ازدواجش با آقای دکتر چلبیانلو کل فضای اینستا رو به سمت خودش چرخونده. آناشید حسینی که اغلب با ارتباطاتی که گویا قرار بوده به ازدواج ختم بشه و نشده، تونسته بیشتر از اینکه در زمینه طراحی لباس عروس به شهرت برسه، بیشتر در حوزه فازگیریای راه و بیراهش تو فضای مجازی خودنمایی کنه. آناشید حسینی اما الان با انتشار عکس های مختلف از آغاز زندگی جدیدش نشون میده که تونسته یه نقطه مشترک خوبی با دکتر خانش داشته باشه و در صلح و آرامش کنار هم زندگی میکنن.

آناشید خانوم به تازگی یه پست متفاوت پس از مدت ها منتشر کرد که او رو به مناسبت ورود همسرش به سن ۳۹ سالگی گذاشته. آقای دکتر که عین یه کوه پشت آناشید حسینی ایستاده و نمیذاره کسی نگاه چپ بهش بکنه، حالا داره وارد سن جدیدی در زندگیش همراه با همسر پرحاشیه اش میشه. طراح معروف اینستا با چند تا جملع عاشقانه و انتشار یه عکس لوکس و لاکچری تو یه هتل خفن که نشون هم میده تو ایران نیس، خوشبختیشُ بدجوری داره به رخ بقیه میکشه!

e

q

آناشید و حاشیه های راه و بیراهش اینستا رو ترکوند!

آناشید حسینی چند وقت پیش یه عکسی از خودش همراه با دکتر منتشر کرد که اول تو یه نگاه که میبینی فک میکنی خب خانوم حجاب کرده، ولی بعدش که حسابی نکته سنج میشی و میری تو عمقش میفهمی که نه خیر! خانوم طراح خفن، موهاشُ با فتوشاپ سانسور کرده که نشون میده خانوم کلا یکی دیگه شده و دیگه عین قدیم ندیما دلش نمیخواد یه طراح خاص باشه که همه رو به سمت با روسری و شال بودن بکشونه.

حتی از زمانی که با دکتر جونشون نامزد کرده و دیگه آنچنان به روسری و اینا وابستگی نشون نمیده، همیشه زیر پستاش با سیر بی شماری از کامنت ها روبه رو میشه که چرا دیگه مثل قبلت نیستی؟!!!

e

tr

ad

آناشید حسینی بدجور زده زیر همه چی!

آناشید حسینی که عشق زیادی به خاص بودن داره و چهره متفاوت و دوست داشتنیش تو اینستا بسیار پرطرفداره، حالا علاوه بر طراحی لباس عروس که بابت یکی از لباساش کلی مایه به هم میزنه که نمیشه با هیچی مقایسه اش کرد، زده تو کار تبلیغات جواهرات رنگ و وارنگ اونم با تمی خاص که تابحال دیده نشده.

درواقع آناشید حسینی به قدری در هر زمینه دستی بر آتش داره که باعث شده تو خارج هم کلی آدم بشناسنش و خصوصا از زمانی که ازدواج کرده و آقاشون هم تو سرتاسر دنیا کس و کار و آشنا و دوست داره، دیگه زده تو کار فاز گرفتنای اروپایی و کلا زده زیر همه چی!

t

عقد عجیب غریب آناشید حسینی که هیچ جا ندیدیش!

یکی از موضوعات جالبی که درباره آناشید حسینی وجود داره، اینه که وقتی عکس عقدشُ تو فضای مجازی منتشر کرد همه فک کردن خانوم خانوما عقد و عروسی رو یکجا با هم گرفته، از بس عقدش خفن و جینگول بود و پول زیادی که به پای این مراسم ریخته شده بود داشت از سر و کول عکساشون بالا میرفت!

اما بعدش یهو با انتشار استوری های تبریک و فالووراش یهو همه فهمیدن که نه خیر ایشون تازه عقدشونُ اینطوری گرفتن و احتمالا واسه عروسی میخوان بره کاخ سفید مراسم بگیرن. آخه یکی نیس بگه خاااانوم اینهمه خرج کردن و مدام عروس شدن چه معنایی داره؟!!

ds

sdf

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *