تیتر خبرها

وقتی استادِ "مهراوه شریفی نیا" قد یه ارتش واس خانوم نوشابه باز میکنه؛ تیپاشم چیپه!

مهراوه شریفی نیا بازیگر محبوب که چند وقت پیش با کلی اعتراض واسه شرکت به عنوان داور برنامه موسیقی روبه رو شد، حالا هی داره رخ میاد بدجور!

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا بازیگر محبوب و خوش چهره ایرانیه که اخیرا با نقش مهمی که در برنامه بندبازی داشت، از توانایی های فوق العاده دیگه اش هم رونمایی کرد. مهراوه شریفی نیا جزو بازیگران برجسته و کم حاشیه به شمار میاد که معروف ترین نقشی که بازی کرد، سریال کیمیا بود. برای اولین بار هنر مهراوه شریفی نیا همچون لیندا کیانی در روز حسرت بسیار به چشم اومد. اما از اونجایی که خانوم بازیگر دختر دو هنرمند حرفه ای در سینما بود، از سن کودکی وارد این حرفه شد.

مهراوه شریفی نیا در کنار بازی های فوق العاده ای که در هر فیلم یا سریالی برای مخاطبین خاص خودش ارائه میده، سعی میکنه تو اینستا هم به شیوه های مختلف بدرخشه. مثلا همین چند وقت پیش خانوم بازیگر به طور ناگهانی به عنوان یه داور همه چی تموم تشریف آورد به یه برنامه موسیقی. از اونجایی که خیلی از کاربرای فضای مجازی و البته تعداد زیادی از مردم توقع نداشتن این بازیگر رو به عنوان یه موسیقی دان ببینن، حسابی هجوم آوردن به پیج ایشون و اعتراض به برنامه که کنار این همه موسیقی دان خفن، یهو مهراوه خانوم چیکار میکنه دقیقا؟!!!

ff

jj

همین موضوع باعث شد که مهراوه کلی پست راه و بیراه بذاره تو پیجش و هنرنمایی های خفنش در زمینه فلوت نوازی و البته پیانو زدن اونم به شکل فوق حرفه ای نشون بده. به عنوان مثال یه ویدیو منتشر کرد که او رو در کنار یه استاد موسیقی که چندان هم معروف به نظر نمیاد نشون داد در حالی که فلوت رو دستش گرفته بود و داشت حسابی مینواخت و مدام هم استاد ازش تعریف میکرد. اینقدری تعریف میکرد که آدم واقعا میمونه چی بگه!

حتی بعدش هم یه ویدیو از آموزش تئاترش گذاشته بود در حالی که داشت پیانو مینواخت اونم با یه فاز فوق العاده اروپایی و چش درآر که کسی فکرش رو نمیکرد مهراوه خانوم رو در این حال و هوا ببینه. بعد از این ویدیوها خیلیا متوجه شدن که چرا آقای شریفی نیا مهراوه رو بهتر از ملیکا در هنر میدونست و به این موضوع بی پرده در برنامه دورهمی اشاره کرد!!!

استایلای عجیب مهراوه شریفی نیا هیچ حساب و کتابی نداره!

مهراوه شریفی نیا از اون دسته بازیگراییه که در کنار علاقه بسیارش به بازیگری و با وجود اینکه تو فیلم و سریال هاش با تیپای خیلی خفن و اروپایی طور ظاهر میشه، مثل سریال دل، اما در حالت معمولی عادت نداره چندان به خودش برسه و این موضوع باعث شده بسیاری از کاربرای فضای مجازی از خانوم خانوما بخوان یکم بیشتر به سر و وضعش برسه.

مهراوه خانوم بخاطر اینکه خیلی بازیگر قَدری به شمار میاد و هزارون هزار طرفدار تونسته در طی این سال ها برای خودش دست و پا کنه، به فستیوال های خارجی هم میره. اما برخلاف بعضی از بازیگرا که با کلی آرا ویرا و طراحای خفن و کلی مایه تیله خرج کردن جلوی عکاسای خارجی ادا میان، مهراوه شریفی نیا اصلا اهل این مدل کارا نیست و میشه گفت حتی نمیتونه یه ژست ساده جلوی دوربینا بگیره. شاید هم به همین خاطره که کلا تو مراسم اکران فیلمای مختلف شرکت نمیکنه!

u

e

r

ملیکا و مهراوه شریفی نیا هر کدومشون یه سوتون خفن تو هنرن!

میشه به جرات گفت برخلاف ملیکا خانوم که خیلی سعی داره تو بازی کردن و نقش آفرینی های مختلفش یه نقش ساکت و آروم و کاملا خانومانه رو داشته باشه، اما ملیکا شریفی نیا خواهر کوچیکه این بازیگر که ایشون هم از بازیگران خفن سینما و تلویزیونه، یه دختر فوق العاده پر جنب و جوش و بازیگوشه که شیطنتاش به دل خیلی از کاربرای فضای مجازی میشینه.

البته ملیکا خانوم فقط در این زمینه نیست که با خواهرش کللللی فرق داره و تو پیج خفن اینستاش هم با کلی آرا ویرا و چیتان پیتان از خودش هی فوتو میذاره و بعضی اوقات هم با تبلیغات رنگ و وارنگ سعی داره بگه از خواهر جونش شاخ تره که خب هست!  

p

o

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *