وقتی تتلو از نامزد جونش رکب خورد نافرم؛ دیگه هشکی واسه امیر تره خُرد نمی کنه!

امیر تتلو این روزها یا مشغول تتو زدن زیر دست ماری و تیاناس یا داره با اهل خونش سر نگهداری از بچه غر میزنه و واسشون شرط و شروط وضع می کنه

شایانیوز- امیر تتلو این روزها همچنان مشغول تتو زدن رو بدنشه و الان حدود ۲۶-۲۷ روزه که هر روز چند ساعتی رو زیر دست ماری و تیانا بدنش رو تتو می کنه و طبق گفته خودش ترمیم تتو هاش احتمالا ۲-۳ روز دیگه به پایان می رسه و تتلو به رکورد ۳۰ روز تتو زدن پشت سرهم میرسه.

البته گویا فقط خود تتلو نیست که داره تتلو می زنه و دو سه نفر از اعضای بند و همراهان تتلو هم دارن توسط تتو آرتیست های امیر رنگی پنگی میشن. یکی از اون ها یه دختر جوون هستش که به تازگی با امیر نامزد کرده که گویا بینشون اتفاقاتی افتاده و تتلو حالا حسابی از دستش شکاره و می خواد بعد اینکه تتوهاش تموم شد ازش جدا بشه و حتی اون و از خونش بندازه بیرون!

تتلو درباره این خانوم تو پیجش شخصیش اینطور نوشت: یه بی لیاقت دروغگو که ادای عاشقارو در می آورد و با بازی های خودم بلاخره مچش رو گرفتم که برای سوء استفاده فقط ادای عاشقارو در میاره و وقت مارو تا الان گرفت!

اینکه یکی یه مدت ادای عاشقارو دربیاره و بیاد اینجا فقط خرجشو ما بدیم و پول تتوهاش بعد بگه می خوام برم اسمش چیه پس اگه دزدی نیست؟ تتوش که تموم شد پرت میشه بیرون…

unknown10

وقتی امیر تتلو تو فوتبال خودش رو در حد مسی و امباپه میدونه!

امیر تتلو از دیرباز تو فوتبال خیلی ادعاش می شد و حتی تونسته بود با واسطه و رفاقت خودش رو تا سر تمرین پرسپولیس هم برسونه اما خوب بهش اجازه تمرین ندادن و محترمانه عذرش رو خواستن. با این حال امیر تتلو به خاطر اینکه خودش رو از تَک و تااا نندازه بیکباره رنگ عوض کرد و شد استقالی و از آبی ها خواست که اجازه بدن تو تست و تمرین های اون ها شرکت کنه که البته این تیرش هم به سنگ خورد…..

تتلو از وقتی مهاجرت کرد هر از گاهی ادعای فوتبالش می شد اما خوب دیگه خیلی کسی بهش محل نمی گذاشت…..حالا هم در آستانه فینال جام جهانی تتلو دوباره تو صفحه شخصی خودش از فوتبال نوشت و چیزهایی گفت که بیشتر شبیه یک شوخیه! تتلو خطاب به ستاره های جام جهانی نوشت: پولاتونو در آوردن؟ عقده هاتون خالی شد؟ عکساتون رو گرفتن؟ تموم شد….. هر وقت تموم شد بگن ما بیایم بگیم فوتبال واقعی و فوتبالیست واقعی یعنی چی

583252 (1)

وقتی هیچ کی واسه حرف تتلو ترررره هم خورد نمی کنه!

امیر تتلو معلوم نیست از کجا یه نوزاد رو به فرزندی قبول کرده و خودش رو الان پدر امیر می دونه و اتفاقاً برای نگهداری از این نوزاد خیلی شرایط سفت و سختی وضع کرده اما انگار خیلی کسی تتلو و قوانینش رو جدی نمی گیره! این موضوع رو میشه از پست تازه امیر فهمید. تتلو اومده قوانینی که باید برای نگهداری این نوزاد رعایت بشه رو روی وایت برد نوشت و گذاشت بالای سر جایی که بچه نگهداری میشه.

البته تتلو زیر این عکس یه کپشن هم نوشت: زبونم مو درآورد انقد که گفتم… مگه میشه، روزی هزار بار میگم بچه رو بوس نکنید…. باز بوس می کنن. هزار بار گفتم چربش نکنین پوستش نفس بکشه باز چربش میکنن! هزار دفعه گفتم شیر زیاد ندین بچه از این سایز شکم درآورده دیگه وای به حال سی سالگیش! فکر می کنن هر چی زیادتر بدن بهتره… بابا معده این بچه یه بند انگشته چطور میتونه نیم ساعت شیر بخوره……خدایا منو بکش از دست این جماعت کند ذهن….

583252 (2)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *