وقتی تریپ زنِ علیرضا نیکبخت قد یه بنز پولشه؛ اوووف فقط فیگوراشون تو خونه زندگیه شاخ!

علیرضا نیکبخت که این روزا در لباس یک مدلینگ ایستاده همراه با همسرش حواشی رو ایجاد میکنه اما همچنان به خواستش یعنی فالوور بالا نرسیده!

شایانیوز- اگه فکر می کنید که دیگه تو این دوره زمونه فقط بازیگران مشهور میشن و میرن قاطی حواشی و دیده شدن های این مدلی دارند، باید بگیم که سختتت در اشتباهید چرا که آقایون فوتبالیست زدن جلو و همراه با خانوماشون حسابی دارن میترکونن! مثلا یکی از اونها علیرضا نیکبخت که ابتدا با انتشار عکسای دونفره با همسر اولش مورد توجه قرار گرفته بود و حالا هم با خانوم خانومای دومش که یه پا شاخ مجازیه! علیرضا نیکبخت از بازیکنان اسبق فوتباله که هم تو تیم قرمزها بازی کرده و هم آبی ها. علیرضا نیکبخت اما حالا با ظاهری دیگر در استایل یک چهره مشهور که کارای زیادی مثل مدلینگ و تبلیغات و بیزینس و اینستا بازی و … انجام میده دیده میشه.

همیشه برای موارد این چنینی پای یک خانوم در میونه چرا که مگه میشه اصلا مهدی قائدی بدون همسر پلنگش و یا سپهر حیدری بدون خانوم خانومای پررر عملش و حتی حسین ماهینی بی عکس و ژستای ناجور با زنش جنجالی بشه؟ نه ممکن نیست! مگر اینکه باز هم پای یک بانو در میون باشه! علیرضا نیکبخت نیز مدتی میشه که با مونا نیکبخت ازدواج کرده که البته فامیلیشون رو به نام همسرشون زدن تا همه عالم و آدم بدونن و بفهمن ایشون هسر ایشونه که البته تاثیر خاصی هم نزاشته چرا که مونا خانوم خیلی نتونسته تو کارش موفق باشه و جذب فالووری بالا داشته باشه!

unknown_271810344_870631656962385_1691825204761738995_n

Untitled

وقتی علیرضا نیکبخت با زیبایی همسرش معامله میکنه!

البته که این مثل معامه ای برد برد هستش که اون آقا با خانوم پر زرق و برقشون بیش از پیش دیده میشن و خانوم هم در کنار اون جناب خیلی مشهور میشه و میره تو سیس عقاب که بنده همسر فلانی هستم!

مثلا مونا نیکبخت خیلی این مدلیه و بیشتر مواقع تو فیگورایی که میاد در حال کلاس گذاشتنه و اینجاست ک باید گفت کبوتر با کبوتر، باز با باز! حالا چرا چون علیرضا نیکبخت و همسرش هر دو چهره هایی به شدت تغییر کرده دارند و هر دو اهل فخرفروشی های اینستاگرامی هستند و یکی پس از دیگری تبلیغات دارند تا درآمد از این طریق رو از دست ندن! اما در این بین خانوم خانوما به تازگی تصویر رو پست کرد که خیلی مودر توجه قرار گرفت.

unknown_323029262_513857494057190_7322271310392003229_n

وقتی همسر علیرضا نیکبخت واقعا خوشتیپ شدنش رحم نداره!

مونا نیکبخت با توجه به اینکه پالتویی خزدار به تن داره و مطمئنن از اونجایی که این زوج خیلییی خارجکی پوش هستند و اهل برند بازی، این نیز خز اصله و فیکی براشون وجود نداره. این شد که هم کلاس گذاشتن بانوی محترمه کلی کامنت گرفت و هم اینکه اعتراض داشتن که چرا از خز استفاده کردین و حیوانات رو به این شکل درمیارید!

البته که این بار اولش نبود و کلا خانوم خانوما عادت دارن این حرکتو بزنن و خیلی زیاد علاقمند به خز هستند!

unknown_271669157_974454676782224_1242624721466285868_n

وقتی علیرضا نیکبخت و مونا جانش یاد عروسیشون میکنن و باز میرن تو لباس عروش داماد

علیرضا نیکبخت و مونا چند سالی میشه که باهم ازدواج کردن اما هنوز هم هر از گاهی یه عکس جذاب از مراسم عروسی یا سالگرد و یا هر مراسم دو نفره ای دیگه ای که گرفته بودن یا تازه گرفتن تو فضای مجازی منتشر می کنند که شده محل بحث برای فالوورها و طرفداراشون. یه عده بهشون خرده می گیرن که با این کار قصد فخرفروشی دارید و می خواین به همه نشون بدید که بیاین ببینید ما چقدر لاکچری هستیم. از اون طرف اما هستند گروهی که به عکس ها و تصاویر نیکبخت و همرش دید مثبت دارن و می گن بیاین ببینید اینا چقدر همدیگرو دوست دارن و عشق بینشون با گذشت چند سال هنوز زنده است.

وقتی زنِ علیرضا نیکبخت میخواد شبیه به مایکل جکسون باشه!

اما مونا نیکبخت همسر آقای فوتبالیست چهره ای بسیااار عمل کرده دارند به طوری که کاملا کوبیده و از نو ساخته اند! البته که شاید بگین دارندگی و برازندگی! اما خب برازندگی مفهومش فرق داره با نداشتن اعتماد به نفس و کلی جراحی و پروتز و دور شدن از چهره اصلی و در نهایت با دو کیلو آرایش کار رو تموم کردن!

مونا نیکبخت در ماشین لوکس همسر جان هر گاه میشینن در طول مسیر با آهنگ ویدیوهایی میگیرن که همه شبیه به هم هستند و تنها لباس خانوم و آقا تغییر کرده. جالب اینجاست که این موارد همگی پست هم میشن با کلی لایک و کامنت که البته برمیگرده به هوش اون شخصی که با استفاده از لاکچری بازی و عاشقانه های دونفره جذب فالوور میکنن و پول در میارن. در ادامه ویدیویی مشاهده می کنید که کاربری نظری جالب داده بود. او نوشت:

از مایکل جکسون بیشتر عمل زیبایی کرده. آخه این چه قیافه ایه واسه خودت درست کردی؟ همش عمل 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *