وقتی خواهر شقایق دهقان کپشه ولی یه رنگ دیگه؛ خانم با سفره خونشون چه مانتو شیکولی ساخت!

شقایق دهقان از بازیگرای سن و سال داری هستش که البته همیشه با استایلی جَوونانه تررر دیده میشه و اینبار هم خانوم رو سفره به تن دیدیم!

شایانیوز- شقایش دهقان از بازیگرای حذابیه که کلی خاطره برای مخاطب ساخته. از سریال “ساختمان پزشکان” بگیر که نقشی بانمک و مثلا خنگول داشت تاااا سریال “شبهای برره” کاراکتری قاطی و باحال داشت و کلی سریال دیگه توتلوزیون که لب بیننده رو خندون کرده. اما ما همیشه نقش رو از شقایق دهقان می دیدیم و فکرش رو نمیکردیم که این چهره شخصیتی ۱۸۰ درجه متفاوت داره و در واقع بسیار جدی طور خلق و خو داشته باشه! البته این چیزیه که شقایق دهقان در اینستاگرام نشون میده و بازم مشخص نیست که چه مدلی باشه اما موضوعی که معلوووه استعداد جذاب شقایق خانومه!

شقایق دهقان اما مدتی میشه که بیخیال بازی و بازیگری شده و به مانند خیلی از همکاراش جعبه جادویی رو بوسیده گذاشته کنار که خب باید بگیم نبود چنین بازیگرایی صفا و جذابیت از تلویزیون رو کم کرده و حالا می بینیم که چندان فیلم و سریال خوبی از این رسانه نشون داده نمیشه و همه اومدن سمت شبکه خانگی! از این ها که بگذریم و برسیم به خود شقایق خانوم باید بگیم که ایشون خیلی اهل عکس گذاشتنه و جینگول مستون هم استایل میزنه جوری که گاهی اصلا به سن و سالش نمیاد و جَوون تر به نظر میاد. مثلا در ادامه نمونه ای رو مشاهده می کنید که برخی از کاربران میگن لباسش شبیه به سفره شده!!

tr

لباس پوشیدن به سبک شقایق دهقان! سنی بالاعه ولی تیپی تینیجر!

خب برای یک بازیگر قطعا یک توانایی و بازیگررر بودن مهمه و دومی ظاهر و تریپی که باهاش دیده میشه. شقایق دهقان از اون دسته بانوانی در سینما هستش که خب از استایل های مختلفی استفاده میکنه و خوشتیپه. اما خانوم بازیگر این مدلیه که گهگاهی نامتعارف میشه اما ظاهرا در فضای سینما کسی کاری به کار خانومای بازیگر نداره جوری که کلا انگاری تو یه جهان دیگه زندگی می کنن و خط قرمز خاصی براشون وجود نداره.

شقایق دهقان یه خانوم دهه پنجاهیه که البته در نیمه دوم این دهه به دنیا اومده و تو دهه پنجم عمرش نیز به سر میبره اما با این حال تریپای جَوونانه و جذابی ازش دیده میشه که خب احتمالا این استایل هارو تن تینیجر ها می بینیم و ناگفته هم نمونه فیس بی بی طورش هم در این موضوع بی تاثیر نیست!! اما خب از بُعدی دیگر اگه ببینیمش میشه بگیم خیلیم خوبه که یک خانوم به خصوص اینکه طلاق گرفته و شکست در زندگیش داشته، تونسته روحیش رو حفظ کنه و یه جورایی خوب به خودش برسه.

style.honarmandan_1622571915

shaghayeghdehghanofficial_1643282236

وقتی شقایق دهقان لو میره که معتاد بوده!

شقایق دهقان که تا به حال مصاحبه های زیادی داشته در یکی از این برنامه ها آرش ظلی پور یهویی ازش میپرسه شما معتاد بودیم که خب خانوم بازیگر هول میشن و اول میمونه چی بگه اما در ادامه توضیحات شقایق دهقان میگه اون ویدیو برای یکی از نقش هاش بود که شخصی برمیداره و فتوشاپش میکنه!

شقایق دهقان با خنده میگه مسافرت بودن که دیدم فیلمی از من داره هی پخش میشه با اسم اعتیاد شقایق دهقان، اما اون فیم نتیجه شیطنت یکی از مخاطبین بوده که وقتی چنین استعدادی داره بهتره که جای بهتری صرفش کنه نه جهت فیلم سازی بریا اعتیاد من!

Untitled

کمی بیشتر با قایق دهقان! خانوم چه پسر دوسته

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷ در آلمان ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. خانوم خانوما تا مقطع دیپلم بیشتر نخوند اما وارد کلاس های عروسک گردانی شد سپس بازی در تئاتر رو تجربه کرد و با سریال پاورچین به شهرت رسید و حالا یک فرزند پسر داره که مشترک با مهراب قاسم خانی هستش.

شقایق دهقان در حال حاضر مجرده و از همسر سابق جدا شده اما موضوعی که مشخصه اینه که خانوم بازیگر خیلی پسر دوسته چرا که هم خیلی با پسرش بغل تو بغل عکس داره و هم با پسر خواهرش!!

photo_2023-01-29_01-06-25

شقایق+دهقان

بخاطر تحصیلات پدر در شهر گیسن آلمان به دنیا اومد تا اینکه از ۳ ماهگی به ایران بازگشتند و بخاطر شغل پدر به مدت شش سال در شهر ساری ساکن بودند. دو خواهر و یک برادر کوچکتر هم دارد و از سمت مادری اصالت اش بختیاری می باشد.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *