تیتر خبرها

وقتی دختر علی دایی یه سیس و فِیس متفاوووت از مامانش میذاره؛ پاشنه بلندش زمینو سولاخید!

علی دایی همونطور که میدونید دو دختر به نام های دنیز و نورا دارد که یکیش پیش خود بزرگ شده و اون یکی پیش مادرش که البته خیلیم پر حاشیست!

شایانیوز- تو این چند ماه اخیر که شرایط کشورمون شرایط درست نیست و خیلی وقتا غم تو دلمون نشسته، خیلی از چهره های مشهور رفتن زیر ذره بین و یا به گونه ای جنجالی شدن حسااابی! یکی از اونها علی دایی می باشد که میشه گفت از محبوووب ترین چهره های ایرانمونه و کلی طرفداره که این طرفدارا قرمز و آبی هم نمی شناسن و اصلا کاری به کار فوتبالش ندارن بلکه خود خوده علی دایی رو عاشقانه میخوان! البته که برخی هم هستند که از علی دایی خوششون نیاد و خب این سلیقه هستش و قرار نیست فردی برای همه تو دلی باشه بلکه مخالفین خودش رو هم داره. علی دایی صاحب دو فرزند به نام های دنیز و نورا دایی می باشند که دنیز دختر علی دایی میشه دُخی بزرگه و از بچگی لندن بزرگ شده؛ دیگری هم نورا خانوم که زیر سایه بابا جان تو ایران زندگی میکنه.

Negar_۲۰۲۱۰۶۲۲_۱۰۳۱۵۱

26012a98dda759d7ac62bd0f30054ce6

دنیز دایی و مادرش در چه حالن؟

دنیز دایی چند ماهی میشه که از تولدش میگذره و ۱۸ سالش شده که خب میشه گفت دیگه خانومی برای خودش شده از همه چیز سر در میاره. علی دایی تا به حال دو بار ازدواج کرده که البته خودش میگه یکبار ازدواج کرده و همینم میشه که خیلی از کاربرا بنظرشون مادر دنیز دائمی نبوده و به همین دلیل علی آقا دایی این مدلی صحبت کرده! اما در این بین دنیز خانوم به شدت ناراحت میشه از بابا جانش و جوابی جالب میده بهش.

مهسا مادر دنیز از بی حاشیه تریناست که البته درباره علی دایی صحبتی نابه جا زدن هم عواقب خودش رو داره! اما در مجموع مادر دنیز که خانومی بسیار جوان و امروزی هستش انگاری از شرایط راضیه و به راه و رسم خودش داره ادامه میده ولی خب دنیز که خون پدرش تو رگاشه به راحتی از نادیده گرفته شدن مادرش نگذشت.

unknown_277215812_1328925390948216_904421659490690346_n

Untitled

حالا دنیز خانوم دایی اونور دنیا چه مدل دختری شده؟!

دنیز دایی از بچگی فرسنگ ها از ایران و فرهنگش دور بوده و خب اروپایی طور هم زندگی میکنه. وی حتی به راحتی نمیتونه فارسی بنویسه و بیشتر مواقع در کپشن پستاش به انگلیسی با فالوورا صحبت میکنه. دنیز دایی پوششی به دور از عرف ایران دارد و گهگاهی به همین دلیل مورد هجوم نظرات منفی کاربران قرار میگیره.

دنیز دایی در ورزش و دنس هم حرفه ای کار میکند و همانند پدرش دوست داشتنی است. خانوم خانوما علاوه بر این هوش بسیار بالایی هم داره و در درس و تحصیل دختری تلاشگر و موفقه. حالا چرا؟ چون دنیز دایی به تازگی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شده است.

کادوی-عجیب-غول-پیکر-4046

همسر اول علی دایی چه پزوتز بازیه خبر نداشتیم!

علی دایی در سال ۱۳۸۳ صاحب فرزندی به نام دنیز شد اما ظاهرا این ازدواج به طور عقد رسمی شاید نبوده و یا به هر دلیل که خاصه علی دایی همسر اولش رو به عنوان همسر قبول نداره و حتی حالا هم میگه من تنها یکبار ازدواج کردم اما دو دختر دارم!

به هر حال مادر دنیز در حال حاضر هست و دخترش رو بزرگ کرده اما جالبیش اینجاست که خانوم خانوما از اون مدل چهره ها هستند که از شدت پروتز و عمل چهره ای بسیار عروسکی پیدا کردن و حالا دنیز شباهت چندانی به مادرش نداره!

133329747_422474975558562_

همسر دوم علی دایی تو اقیانوس پوووله ولی!

تصاویری از همسر فعلی علی آقا وجود داره که نشون میده ایشون ساده پسند هستند البته خیلی از کاربران معتقدن با اونهمه ثروت چندان خوشتیپ نمیگردن!!

ناگفته نمونه که سبک زندگی و استایل هرکسی به خودش مربوطه و کاملا شخصیه اما خب چهره های مشهور از اونجایی که زیر ذره بین نگاه ها و قضاوت ها قرار میگیرن خب نظرات مختلف هم به سمتشون روانه خواهد شد.

1480178804942-nazweb-ir

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *