وقتی دنیا مدنی با یه تیکه رومیزی خوشگلی ازش شُره میکنه؛ رو ننویی لَم داده شاه کُش!

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان و بازیگر سریال بی گناه، اینستا رو پر کرده از میکاپای رنگ وارنگ و جدیدا با یه استایل جدیدی از خودش رونمایی کرد!

شایانیوز- دنیا مدنی بازیگر خوش چهره و حرفه ای سینما و تلویزیونه که این روزا با بازی در سریال پرطرفدار “بی گناه” در نقش جوانی مادرش رویا تیموریان اسمش رو سر زبونا انداخته. جذابیت فیس دنیا مدنی در مقایسه با بازیگران حال حاضر سینما و تلویزیون باعث شده که او به عنوان یکی از ستاره های بازیگری به شمار بیاد و طرفدارای زیادی پیدا کنه. البته دنیا مدنی خیلی وقته که زیر سایه تجارب مادرش در تئاتر بازی میکنه و شاید همین موضوع هم سبب شده که خانوم خانوما انگیزه بالایی برای ادامه کارش در این حوزه پیدا کرده و حالا دار تو فضای مجازی در زمینه های دیگه کلی خفن بازی از خودش در وَکُنه!

دنیا مدنی اگه بخواد فاز برداره یه دنیا هم حریفش نمیشه!

دنیا مدنی که تو این مدت نشون داده ژَذابیت های ظاهری و خدادایش همواره مورد علاقه او بوده و برخلاف بسیاری از سلبریتیای حالایی دلش نمیخواد هیچ گونه تغییری در چهره اش رخ بده، جدیدا از همین چهره جینگول و دوست داشتنیش با یه استایل عجیب و غریب رونمایی کرده.

واقعیت اینه زمانی که چهره خوبی داشته باشی دیگه اهمیتی نداره که چی میتَنی و چطوری دوست داری دیده بشی و هر چی که استایلت باشه خوب و منحصر به فرد به شمار میاد. واسه همین هم زمانی که دنیا مدنی با شلوار گل مَنگلیش از خودش رونمایی کرد طرفدارا حسابی زمین و زمون رو به هم دوختن بدجوووور! البته ژستی که خانوم با تیپ این مدلیش رو صندلی گرفته بیشتر ما رو شوکه کرد….

gf

وقتی فیس دنیا مدنی ته همه بِیبی های دنیاس و تمااام!

دنیا مدنی برخلاف رویا تیموریان که چهره فوق العاده جاافتاده و با ابهتی داره، دارای یه فیس خیلی مطلوب و دوست داشتنیه که بیبی بودن ازش شره میکنه.

حالا کافیه این بازیگر خوش چهره بخواد یه میکاپی هم روی فیسش پیاده کنه که دیگه ازش خوشگلتر نمیتونین بیابین. دنیا خاوم همچنین خیلی خوب میدونه که چطوری زیبایی های توی فیسش رو به رخ بکشه و با چه استایلی چه نوع میکاپی رو باید استفاده کنه و به قولی خانوم حسابی کاربلده تو جذاب بودن! میگین نه؟ بیاین تا نمونه بدم خدمتتون….

i

ytr

e

دنیا مدنی با خوشگذرونیِ لوکسش همه رو انگشت به دَهن گذاشت!

دنیا خانوم از اون دسته بازیگراییه که همیشه وضع مالیش سر و سامون داشته یا حداقل اینطوری نشون میداده. ولی برخی دیگه از بازیگرا بعد از کلی کار در پروژه های مختلف تونستن یه مایه تیله ای واسه خودشون دست و پا کنن.

البته که دنیا مدنی از شانس خوبش توی خونواده ای بوده که همواره هنری بودن و دنیا خانوم هم به غیر از بازیگری کارهای دیگه ای مثل کارگردانی، نویسندگی و طراحی صحنه رو انجام داده. اما همین وضع توپ و به سامونش باعث شده بعضی اوقات چنان بره تو فاز که تابحال این مدلی ندیده باشین! این تریپ و سیس برداشتنای خانوم خانوما هم وقتی که تو طبیعت میره خیلی بیشتر از قبلش به چشم میاد که حالا چند نمونه ایش رو بهتون نشون میدیم!

jj

h

تا اینجا اومدی؟ خب بقیه هم بخون تا بیشتر دنیا مدنی رو بشناسی!

دنیا مدنی بازیگر تئاتر و سینما و طراح صحنه متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در شهر تهرانه. مادر دنیا خانوم یکی از اساتید بازیگری در ایران یعنی خانوم رویا تیموریان هستن که وقتی دنیا و خواهرش درنا تقریبا کم سن و سال بودن از هم جدا شدن.

همسر اول رویا تیموریان، میرولی الله مدنی بود که بعد از اینکه صاحب دو دختر شدن، تصمیم به طلاق گرفتن و رویا خانوم در سال ۸۲ با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. دنیا مدنی هم که این روزا داره در اوج شهرتش به سر میبره، این اواخر با بازی در سریال “بی گناه” در نقش جوانی مادر واقعیش یعنی رویا تیموریان کم کم داره یه خفن تموم عیار از خودش میسازه که بیا و ببین!

tw

t

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *