وقتی روناک یونسی کامبک میزنه به آقاشون؛ خانوم اونور با بدنسازی چه هرکولی شده!

روناک یونسی بازیگر مهاجرت کرده ایرانیه که تو کانادا به شدت پشت ورزشو گرفت و حالا تو ظاهری به سر میبره که کم از هرکول نیست!

شایانیوز- روناک یونسی از بازیگرای سابق ایرانی محسوب میشه که اوایل دهه نود از ایران رفت و به بازیگران مهاجرت کرده پیوست. خانوم بازیگر به ماند گلشیفته فراهانی و یا مهناز افشار مهاجرت خیلی جنجالی نداشت و اتفاقا اونقدری بی سر و صدا رفت که با انتشار تصاویر بی حجابش خیلی ها فکر کردند گوشی روناک یونسی هک شده، تا اینکه اومد و گفت تصاویر با خواست خودش و به دست خودش منتشر شدن! روناک یونسی این روزا اونور آب و در کانادا لایف استایلی مرفه و جذاب داره که در صفحه اینستاگرامش با مخاطب درمیونش میذاره و نشون میده.

خانوم بازیگر که در این فضا به شدت فعاله و مدتی هم میشه فعال تر شده، در ظاهر خود نیز تغییراتی ایجاد کرد! مثلا قبلنا روناک یونسی رو با وجود اینکه از ایران رفته بو اما با لباس و استایل نامتعارفی نمی دیدیم، اما حالا روناک بانو با هررر لباسی که دل تنگش بخواد عکس میذاره و خودنمایی داره. روناک یونسی که به شدت اهل ورزش شده حالا تولید محتوایی با این موضوع هم بسیار داره و عرض اندام میکنه. اما خب نکته اینجاست که همسر روناک خانوم مربی بدنسازیه و سالهااااست که این ورزش رو دنبال میکنه قائدتا کسی که خودش تا به این میزان عضله سازی داره همسرش هم باید هرکول طور ساخته باشه!

ronakyoonesi_s instagram 2023-3-20 story (1)

روناک یونسی

وقتی روناک یونسی بعد یه نیمچه جدایی حالا با همسرش لیلی و مجنون شدن

اما روناک یونسی چندین ماه پیش مدتی بود که خبری از همسرش تو پیجش دیده نمیشد و این در حالی بود که خانوم خانوما هم عکساشون از پیج محسن میری پاک شده بود! خیلی از کاربران بر این نظر بودند که این زوج از هم جدا شدند و به مانند خیلی از زوج های بازیگر به طلاق پیوستن، اما انگاری این قهر چند صباحی بیشتر طول نکشید و روناک یونسی و محسن میری برگشتن سر خونه زندگیشون!

خانوم بازیگر و آقای مدلینگ (محسن میری از مدل های مشهور ایرانی بود که فعالیت بسیاری هم در این زمینه داشت) دو فرزند پسر مو فرفری و گوگولی نیز دارند که پسراشونم تو پیج کم طرفدار ندارن!

ronakyoonesi_307183185_642419537212592_7529055475290569388_n

ronakyoonesi_81243387_261002774976793_9114790882381639764_n

تولد نامتعارفی که حتی فالوور رو هم خجالت شده کرد!

همونطور که در ابتدای متن هم گفته شد روناک یونسی این اواخر عکس های بسیار نامتعارفی منتشر میکنه که البته باید گفت بیشتر بانوانی که مهاجرت کردند نیز چنین هستند و اونجا سر و وضعی عجیب دارند اما جهت اینکه حرف و حدیثی براشون ساخته نشه در اینستاگرام کمی تا قسمتی مراعات نمیکنن. البته که هستند بسیاری از بازیگران هم که مراعاتی تو کَتشون نمیره و حتی به فجیع ترین حالات عکس و فیلم از خود به اشتراک میذارن.

روناک یونسی نیز با توجه به اینکه سن و سال کمی نداره مدتی پیش برای تولد ۴۲ سالگیش تصاویری به اشتراک گذاشت که خیلی جای بحث داشت و کلی نظر متفاوت به سمتش سرازیر شد.

256

5865

در واکنش به عکسای منشوری تولد خانوم یکی از کاربرا نوشت: من واقعا بعنوان یک خانم از تابلو پشت سرش و لباس و آرایشش خجالت کشیدم که بگم من هم ایرانی هستم تو که کاملا مشخصه تنها هدفت برای ایران اومدن چیه ولی تورو خدا همونجا بمون و نگو ایرانی هستی من هر ماه یک پولی به حسابت میریزم خاک دو عالم توی سرت که مثلا سمبل مردم متشخص و خوب کشورمان هستی بیشتر آبروی ایرانیها رو بردی واقعا تاسف آوره…..

در واقع شاید بشه گفت تو خود کانادا که روناک خانوم اونجا زندگی می کنن اید کمتر خانومی رو بشه پیدا کرد که با این سر و وضع و اینقدر ناجور لباس بپوشه!

ronakyoonesi_302365500_5728022130594698_4648006584310258337_n

وقتی روناک یونسی خورد و خوراکش خیلی عجیبه!

اما جدا از انتقاداتی که از خانوم بازیگر شد، روناک یونسی حداقل خوبیش اینه که چندان اهل فخر فروشی و نشون دادن غذاهایی که میخورن و تفریحاتی که دارند نیست و خیلی کم پیش میاد چنین حرکتی بزنه اما خانوم هایی هستند که بازم مثل خانوم پرستو صالحی چون علاقمندند دیده بشن و از لحاظ حاشیه ای رو بورس باشن، حرکاتی میکنن و یا حرف هایی میزنند که قلقلک دار باشه که البته در نهایت برای مخاطب منفور میشن نه محبوب!

در ادامه غذای چندش اما گرون خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید.

DaRblOFkmvnK

عاشقانه ای که با مرد کوچیکتر از خودش شکل گرفت

روناک یونسی در سال ۱۳۹۱ وقتی ۳۲ ساله بود با محسن میری مدل و بازیگر ۲۷ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام های مهرسام و مهراز می باشد. آشنایی این دو از سریال سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی سال ۱۳۹۰ شروع شد.

61d884aea33b2

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *