وقتی "ریحانه پارسا" کامل سر و ته شد فقط واسه یه عکس؛ تتو زده تتلویی اما قشنگ!

reyhane parsa shayanews

ریحانه پارسا که جدیدا عکسای دیوانه ای از خود منتشر میکنه اینبار یه تلفیقی از چهره زیباش و سلیقه عجیبش گذاشت که دلنشین بود.

شایانیوز- ریحانه پارسا از بازیگرای خوش استعداد و خوش چهره ای می باشد که البته مورد اول رو در ایران خراب کرد و رفت! ریحانه پارسا که در این فکر بود تو ترکیه براش ریختن و منتظرن تا فقط خانوم خانوما پاشون برسه به آب و خاک تا پول رو به پاش بریزن، یهو سقف آرزوهاش رو سرش خراب شد و حالا ریحانه پارسا رو در شرایطی عجیب می بینیم که البته چون بیش فعاله دائما در حال تغییر اوضاعشه!

ریحانه پارسا از اون دسته دخترایی بوده و هست که به خواسته هاش هررر جور شده باید برسه حتی به قیمت تنهایی و مهاجرت و فلاکت! حالا خانوم خانوما اما شرایط خوبی داره و اینطور که معلومه هم نامزد داره، هم حسابی ورزش میکنه و هم خانوادش کنارشن و هم در زمینه هایی که علاقه داره اکتیو شده!

اما ریحانه پارسا به شدت عکس و فیلم از خودش به اشتراک میذاره و خب از اونجایی که یه آدمه و هزااار فاز، بنابراین هر عکسش ممکنه یه مدل و یه فاز باشه! در ادامه تصویر جدیدی از ریحانه خانوم مشاهده می کنید که نرمال بود و دیوانگی خاصی نداشت و در نوع خودش زیبا!

reyhaneparsaj_1662987011

همه رو زمینن ریحانه پارسا تو کهکشانا ….

اما گفتیم که ریحانه خانوم پارسا اهل ورزش شده اما خب ریحون جون ورزششم مثل خودش خاصه و حرکاتی میزنه که هر کسی نمیزنه و در نهایت این هم برکیگرده به همون روحیه بیش فعال ودیوانه پسندیش!

البته که برخی از حرکات ریحانه پارسا و همچنین گودی و سیاهی زیر چشماش باعث شده تا خیلی از کاربران خانوم بازیگر رو معتاد خطاب کنن و بگن ایشون چیزی میکشه! که البته با توجه به روحیات ریحانه پارسا چنین موردی هم بعید نیست …

ریحانه پارسا مادرش رو از اون دنیا کشید بیرون؟!

گفتیم که این روزا ریحانه پارسا میزبان مادر و داداشش هستش که مشخصه خیلیم علاقمند به پارسا هستش. از طرفی ریحانه پارسا چند روز پیش ویدیویی منتشر کرد که دست خانومی بر روی سرش در حال نوازششه و ایشون رو مامانش خطاب میکنه و این در حالیه که ریحانه پارسا ماه ها پیش وقتی از مادر پدرش به شدت عصبانی بود الفاظ بسیار رکیکی نثار مامان جان و بابا جانش کرد. 

ریحانه پارسا از زمان رفتنش هر کجا که میخواست رفتار های ناشایست خود را گردن کس دیگه ای بندازه میگفت دلیل همه اینها طلاق مادر پدرش و اصلا وجود این دو نفر بوده!

reyhaneparsaj_1661436963

63741_790

اما ریحانه که این همه به برادرش وابسته است چطور توانست دو سال دوری او را تاب بیاورد؟ 

ریحانه پارسا بعد از اینکه برادرش اومد پیشش تند و تند عکسای دو نفره اش رو استوری می کنه و این کار رو اونقدر انجام داد که صدای فالوورهاش رو هم درآود و کاربری خطاب به او نوشت تو که این همه به آقا داداش ت وابسته ای چه طور تونستی دو سال دوریش رو تحمل کنی؟ ریحانه پارسا در پاسخ نوشت: تحمل کردم که بتونم از اون وضعیتی که گیر کرده بودم و اون همه آزار و اذیتی که شدم فاصله بگیرم خودم رو از نو بسازم تا بتونم با آرامش کنار برادرم باشم.

unknown_301199213_858726891765115_5640305135047993804_n

ریحانه پارسا مودی ترین مودیه دنیاست!

ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامش بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال کننده داره که خب برخی ایشون رو دختر محکم و مستقل میدونن که رفته تا به خواسته هاش برسه و برخ هم ایشون رو دختری نامتعارف میدونن که هیچ استعداد درونش نیست و تنها با عریانی میخواد جلب توجه کنه!

البته که نه اینوری و نه اونوری! ریحانه پارسا یه استعداد هایی داره که اگه پرورشش بده بازیگر خوبیه و دست به نوشتن خوبی هم داره و از طرفی هم چندان رفتار جالب نداره و دقیقا با انتشار تصاویر منشوری از خودش قصد جذب فالوور داره!

اما گفته ودیم که ریحانه خانوم حسابی مودیه، در ادامه نمونه ای از فیس جدید و حال و هوای چند روز پیشش رو مشاهده می کنید که احتمال داره باز فردا یه ریخت دیگه باشه!

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *