وقتی "سارا رسول زاده" یه آپشن جذاب و خدادادی داره ولی با آرایش ماست مالی زد ترکوندش!

sara rasolzade shayanews

سارا رسول زاده از اون دسته هنرمندایی که چشمهایی رنگی داره و فیسی تخس، به همین جهت خیلی ها عاشق چهرش میشن و خیلی ها متنفر!

شایانیوز- سارا رسول زاده از هنرمندای شناخته شده و مشهور سینماست که البته کارنامه کاری خیییلی پر باری ندارد اما خب از اونجایی که شما یک کار قوی کاری کنی و حضوری پررنگ هم داشته باشی میترکونی، سارا رسول زاده نیز با بازی در سریال شبکه خانگی “عاشقانه” چنین شد و ترکوند. سارا رسول زاده در این سریال نقش دختری تخس رو داشت که میخواست با مردی سن بالا و مااایه دار ازدواج کنه اما تیرش به سنگ خورد و ….

سارا رسول زاده از دسته خانومای بازیگریه که صدایی دو رگه و باحال داره که به دل بعضیا میشینه و براش غش و ضعف میرن! به مذاق برخی هم خوش نمیاد و از صداش بد میگن! علاوه بر این سارا رسول زاده چشمهایی زاغ و رنگی هم داره که خب این موضوع هم به منفی بودن چهرش بیشتر کمک کرده و نقش های این مدلی هم بهش میاد!

در ادامه تصویری از خانوم خانوما مشاهده می کنید که کمی تا قسمتی مورد تمسخر کاربران قرار گرفت چون از اون مدلایی رژ زده که یه متر بالا و پاین لب میزنن!

sara

همونطور که میدونید داشتن چشمهای رنگی از آپشناییه اگه داشته باشی راحت تر از سایر هنرمندان میتونی مشهور بشی چون جذابتری! در این عرصه هر چی زیباتر و عملی تر باشید هم میتونید با سرعت خیلی بیشتری جایگاهت رو تغییر بدی! سارا رسول زاده چهره خیلی نچرالی نداره اما عملی و پروتزی خاصی هم نیست. در عوض ابروهایی پررر پشت و ضخیم داره که خب این همچون مهری برای استایل خانوم بازیگر است!

129029679_682084369168772_3903901096338827126_n

البته اگه دو تصویر بالایی رو دیدن و گفتین این چرا هر دو عکسشم انقدر زومه، باید بدونین سارا رسول زاده کلا این مدلی دوست داره عکس بگیره و از اونجایی که چندان تمیز و آراسته هم آرایش نمیکنه در نتیجه بیشتر عکساش میشه این!!

fg

بیوگرافی جالب سارا رسول زاده

سارا رسول زاده متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که با تئاتر شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسید. خانم رسول زاده در یک خانواده ۶ نفره بدنیا آمده و دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارد.

سارا خانوم رسول زاده هنوز ازدواج نکرده و میگه برای این کار هنوز کوچولوعه!

خانواده ای شاخ

با تشویق پدر وارد رشته هندبال شد و مدتی در تیم زنان نفت بازی می کرد اما مادر مخالفت بود و دوست داشت او همانند برادر و خواهرانش الویت اش تحصیل باشد. یکی از خواهرانش فارغ االتحصیل مقطع دکترا و دیگری حقوق و برادرش مکانیک خوانده است.

jj

از آسمون یکی برای بازیگری بهش زنگ زد!

ورودم به عرصه اجرا اتفاقی بود ، یک روز کسی که هرگز نفهمیدم چطور و از کجا من را میشناخت تماس گرفت و ازم برای تست مجری گری دعوت کرد. تست دادم و قبول شدم به این ترتیب اولین بار در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۰ ساله بودم با برنامه ترمه طلا برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری مجری گری را شروع کردم.

بعد از اولین تجربه اجرا در سال ۱۳۹۳ زمانی که ۲۵ ساله بود با سریال پرده نشین در نقش هاجر همسر یک طلبه بنام برتعلی با بازی محسن کیایی جلوی دوربین رفت.

saraaa

وقتی ساره بیات از سارا رسول زاده جایزه رو میقاپه!

خانم سارا رسول زاده در سال ۹۶ برا بازی در سریال شبکه خانگی عاشقانه نامزد بهترین بازیگر زن بخش درام شد که در نهایت جایزه به خانم ساره بیات رسید.

البته که سارا رسول زاده با بازی پررنگش در سریال نجلا و در نقش نجلا به تلویزیون بازگشت و حسابی مخاطب رو شیفته خودش کرد در حدی که در فصل دوم وقتی بازیگر این نقش عوض شد خیلی ها ناراحت بودند. این سریال با ۳۵/۵ درصد مخاطب و ۸۳/۶ درصد رضایت پربیننده ترین سریال با بیشترین میزان رضایت در پاییز ۹۹ شد.

er

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *