وقتی سحر بدنساز حسابی تتلو رو به وجد آورد؛ دَدیش رو چه خوشگل کشید رو شکمش!

امیر تتلو تا کمتر از ده روز دیگه قرار تو استانبول کنسرت برگزار کنه که هنوز شروع نشده حاشیه هاش داره پررنگ تر از متنش میشه!

شایانیوز- امیر تتلو روزهای خیلی پرکار و شلوغی رو میگذرونه. او که تو تعطیلات عید دوتا کنسرت جمع و جور واسه یکی از هتل های آنتالیا برگزار کرده بود این روزها خودش رو داره محیا میکنه واسه کنسرت دوم اردیهشت کنسرتی که تو استانبول قرار برگزار بشه و تتلو خیلی بهش امید بسته هم از لحاظ موسیقیایی و هم از لحاظ مالی.

امیر تتلو برای این کنسرت علاوه بر تمرین موسیقی تمرینات بدنی و ورزشی سنگینی هم داره انجام میده و به قول خودش برای این کنسرت علاوه بر آهنگاش داره رو بدن و آمادگی و تتوهاش کار میکنه

unnamed (1)

سحر بدنسازی که حسابی تتلو رو به وجد آورد!

داستان رابطه امیر تتلو و سحر قریشی رو که دیگه همه می دونن و درباره اینکه این رابطه چجوری شکل گرفت و چجوری هم تموم شد کلی گفتیم و نوشتیم اما حالا بعد از اینکه چند ماهی از کات کردن و جدایی این زوج پرحاشیه می گذره گویا امیر تتلو دوباره دلش پیش یه سحر خانوم دیگه گیر کرده!

سحر رحمانی دختر بدنساز ایرانی چندی پیش در یک مسابقه فیتنس با یکی از آهنگ های امیر تتلو بر روی استیج آمده و تتلو هم از این مسئله بسیار به وجد می آید و در پیج شخصی خود در مورد این خانم ورزشکار اینگونه می نویسد: یه خانوم بدنساز رو دیدم ویدیوشونو الان فکر کنم سحر خانوم بود اسمشون که با آهنگ تازیانه مسابقه شون رو اجرا کردن. چقدر عظلات تفکیک وحرفه ای! چقدر افتخار کردم.

سحر+رحمانی

وقتی امیر تتلو دختر نوازنده ش رو کچل کرد!

کلاً انگار امیر تتلو علاقه داره که خانوم های دوروبرش کچل باشن و حالا یا از سر دلسوزی و یا به هر دلیل دیگه ای به اونا پیشنهاد می کنه که هر از چندگاهی موهاشون رو بتراشن. ستاره نامزد قبلی تتلو که تو عید و شب کنسرت اون ویدیو جنجالی رو منتشر کرده و حسابی از خجالت تتل دراومده بود گفته بود که تَتل اونو زور کرد که موهاش رو بزنه و کچل کنه!

unnamed

امیر تتلو و نامزد سابق کَچلش

حالا اما تتلو ویدیویی منتشر کرد و گفت موهای سر آنا دختر نوازنده بندش روبه درخواست خودش زده! امیر تتلو تو پیج شخصیش نوشت: همونطور که تو فیلم تمرین دیدین الان یه لایه برداری کردیم از پوست سرش و براتون ویدئو گرفتم. این کار برای اینکه موهای قویتری داشته باشه و پوست مُرده ی کَفِ سَرِ رو ازبین ببره که هم سَر بهتر و بیشتر نفس بکشه و هم بعدها شوره نزنه موهاش.

وقتی امیر تتلو از دخترای تتلیتی ناامید شد!

امیر تتلو به رسم هر کنسرتش اینبار هم از تتلیتی ها دعوت کرد تا بیان به کنسرت و یه جورایی تهدیدشون کرد که اگه اینبار هم از کنسرتش استقبال نکنن اصلاً قید موسیقی و خوانندگی و حتی زندگی تو ترکیه رو میزنه و از قاره آسیا میره!

البته تتلو برای دعوت به کنسرتش بیشتر روی آقایون تتلیتی حساب باز کرده و به گفته خودش از دخترای تتلیتی دیگه ناامید شده! تتلو درباره نامردی طرفداری دخترش نوشت: من طرفدار دختر نمیشناسم و اصلاً دختر تتلیتی وجود نداره. خداوکیلی پسرا مرامشون ده تای دختراس. اونا تصمیم گرفتن با اتوبوس بیان. گفتن دو روز میایم تو راه به عشق این که هوادارای بیشتری بتونن بیان. اگه یه سری هوادار با هواپیما میومدن خب گرون تر میشد تعداد کمتری میشدن… مرسی از مرامتون.

5

وقتی امیر تتلو تو کنسرتش ممکنه بی حیایی کنه!

امیر تتلو به تازگی پستی تو صفحه یوتیوبش منتشر کرد که عجیب و بود و واکنش برانگیز. او گفت به خاطر اینکه پول کافی نداره که لباس جدید بخره و از طرفی هم اگه داشته باشه هم همه کفشای خفن، چرم حیوانات هستن که نمیپوشه حالا هرچقدر هم که زیبا باشه !! اینه که ممکنه تو کنسرت دوم اردیبهشتش برهنه باشهه و چیزی نپوشه! البته تو بین خواننده های ایرانی اجرای لخت قبلاً سابقه داشته و شاهین نجفی خواننده منحرف و بی اخلاق هم قبلاً با بندش رو صحنه کاملاً برهنه اجرا کرده بود.

امیر+تتلو

وقتی امیر تتلو عکس همه خونوادش رو خودش تتو کرد!

امیر تتلو تمام بدنش خط خطی و رنگ رنگی هست و دیگه هیچ جای خالی رو بدنش نیست. تتلو همه جور نقاشی رو بدنش داره از حیووون بگیرید تا گل و نقش و نگار های مختلف. آقای رپر اما چند تا چهره هم رو سینه و شکمش تتو کرده که یکی عکس پدرشه که چند سال پیش فوت کرده و دیگری هم عکس دوران کودکی خودشه. البته اینم بگیم که تتلو عکس مادر و خواهرش رو هم رو بدنش کشیده که کلی هم واکنش برانگیز بود!

unnamed

ماجرای سجده امیر تتلو وسط فوتبال بازی کردن!

امیر تتلو تو این یکی دو سال اخیر تایم زیادی از روزش رو به وزش اختصاص میده حالا چه تو باشگاه و رو تردمیل و چه هوازی و فوتبال. تو آنتالیا و واسه کنسرت های نوروزیش هتل یه زمین چمن مصنوعی داشت که تتلو و رفقاش چند باری رفتن اونجا با برخی از مسافران هتل فوتبال بازی کردن. یکی از این فوتبال بازی کردن ها مصادف شد با تایم اذان و وسط بازی صدای اذان پخش شد و تتلو فوتبال و بازی رو رها کرد و همون وسط چمن سجده کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *