وقتی سحر برگشته به ذات اصلیش و تو باشگاه فیزیکو به رخ کشید؛ تتل محو دُخیه شد!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی که دیگه بعد از دبی رفتنش حالا عکس و فیلمای زیادی از خود منتشر میکنه اینبار تو باشگاه با لباس جذب زنانه استوری گذاشت!

شایانیوز- سحر قریشی که این روزا تو دبی به سر میبره و متفاوت از خانومای بازیگری هستش که تا به حال مهاجرت کردند اما کماکان همانند همون بازیگران مهاجرت کرده بلاتکلیف و سرگردونه! البته که تفاوت سحر قریشی با سایر تو اینه که همه میرن ترکیه اما ایشون رفته امارات! سحر قریشی در این چند ماه اخیر که با تتلو زندگی میکرد خیلی خیلی زیاااد کم حرف و حرف گوش کن شده بود اما حالا انگاری از قفسی تنگ رها شده و پشت بند هم استوری میذاره و خودی نشون میده و یا با فالووراش حرف میزنه!

اما تتل خان در چه حاله؟ خب قطعا ذات و درون هر ادمی هر چه که باشه همونم میمونه و با چهار روز به قول خودش زن گرررفتن از این رو به او نمیشه! تتلو حالا برگشته به لایف استایل قبلیش و با دخترای زیادی در ارتباطه که عجیب ترینشون مسیحا خانوم هستن که دقیقا کبوتر با کبوتره تتلوعه!

اما از تتل که بگذریم و بیایم سر و سراغ سحر قریشی خودمون باید بگیم که خانوم بازیگر اونور آب خیلی تو استوریاش هدف هدف میکنه اما اینکه هدف بعدی و خالی بندیش چیه خدا داند! سحر قریشی با ظاهر جدیدی که پیدا کرده اینبار در باشگاه از خود ویدیویی منتشر کرد که خب هنوز کشف حجاب نکرده اما فرق کرده!

آفتاب از کدوم طرف در اومده سحر خانوم مهربون شده شاخدار!

اما امروز معلوم نیست آفتاب از کدوم طرف دراومده که سحر خانوم مهربون شدن! میگین چرا چون سحر قریشی در ایران بسیار مغرور بود و اصلا شاید سال تا سالم پست و استوری نمیذاشت اما حالا فاز مردم دوستی گرفته و با فالووراش کلی کوئسشن بازی میکنه و حرف میزنه.

از طرفی هم بعد از انتشار ویدیوی بالایی خب هواداران خانوم خانوما همچون سرعت نور براش ویدیو ساختن و سحر قریشی نیز برای حمایت، تعداد زیادی از فن پیج هارو استوری کرد!

saharghoreyshiofficialpage_1661202238

سحر بعد تتل شده سحر تبر!

اما همونطور که در تصویر بالایی مشاهده کردید سحر قریشی در ظاهرش خیلی متفاوت از پیش شده. گویا سحر خانوم قریشی از همون ابتدای ورودش به تلویزیون و با شهرتی که پیدا کرد و طلاق گرفت از همسرش و بعد هم حواشی بسیار زیاد و ناجوری ازش شنیده شد در حدی که بازیگرن رن سینما هم ازش گله داشتند، همه و همه واقعی بوده و نشون میده این بازیگر اصلا از بن و ریشه جنجال های غیر عادی و نامتعارف رو دوست داره!

اما سحر قریشی بعد از رابطه با تتلو انگاری تتلویی شده! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم خانوما همونطور که میدونید دستان و پاها و حتی صورت و گردنش رو تتو زده که خب اینا به کنار!

اما به تازگی گفته هایی شنیده و البته دیده میشه که سحر قریشی به مرور داره زیباییش رو از دست میده و شبیه به چهره مشهور و منفور اینستا یعنی سحر تبر میشه!

sahar-tabar-5

وقتی یه دختر میتونه تتلو رو سوراخ کنه! تتل محو خانوم شد!

اما اگه بخوایم از سحر در بیایم و برسیم به تتلو باید بگیم که تتل خان این روزا همونطور که گفتیم با دختران ایران و خارجی بسیاری در ارتباطه اما عجیب ترینشون مسیحا هستش که کپی برابر اصل تتلو هستش جوری که انگار این دو نفر از یک شکم زاییده شدن و هر دو هم رنگی به دنیا اومدن.

مسیحا همانند تتل خان تتوهای بسیاری داره حتی بیشتررر و کاملا ظرافت و دخترانگی خود را زیر این تتو های تیره و تار پوشونده و به قول کاربران شبیه به سوسمار شده!

مسیحا پیرسینگ کار هم هستش و حالا جدا از اینکه خودش کلی سوراخ سوراخ شده و پیرسینگ داره، تتلو رو هم پیرسینگ زد جوری که دیگه پکیج سلطون برای امپراطوری داغونش تکمییییله!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *