تیتر خبرها

وقتی سولماز غنی با رفیق خوش استایلش تو مهمونی شب نشینیه؛ پشمالوی زبون درازه تو بغلشو!

سولماز غنی بازیگر سریال پنچری که بهنظر مثبت میاد در واقعیت به شدت قرتی طوره و حتی مدتی مهاجرت کرده بود.

شایانیوز- یکسری از بازیگرای خانوم و یا آقا هستند که خب اسمشون مشهور نباشه اما قطعا فیسشون این قابلت رو داره و معروووفه. مثلا سولماز غنی بازیگر توانا و با استعداد و جذابیه و تا به اینجای کار تونسته کارنامه کاری خوبی هم داشته باشه اما انگاری تلاش خانوم بازیگر نیاز به چهره ای داف طور و شخصیتی شیطون تر داشته تا بتونه مثلا به مانند سحر قریشی حسابی بتازونه. سولماز غنی حالا کدوم خانوم بازیگره؟ در شبکه آی فیلم تازگیا سریال “پنچری” تموم شده که سولماز غنی یکی از بازیگرای اصلیش به حساب میومد.

سولماز بانو در این کار یه نقش مثبت داشت و شاید فکر کنید کلا این مدلی بهش بیشتر میاد و نمیخوره منفور و خشن باشه اما بهتره سریال ” دردسرهای عظیم” رو به یاد بیارید که چه کاراکتر نامردی داشت و چقدرم خوب بازی کرد! سولماز غنی از کم حااااشیه ترین بانوان در میون بازیگراست که حتی وقتی تصاویر کم حجابش هم قبلناااا منتشر شده بود باز هم چندان جنجالی به پا نکرد! 

اما سولماز غنی ظاهرا این طور که تو فیلم و سریالا مثبت دیده میشه هم نیست و روحیه شیطونی داره که در ادامه تصویری جالب از وی مشاهده می کنید.

Untitled

سولماز غنی با پشمالوی جذابش چه باکلاسه!

سولماز غنی اصلا و ابدا این مدلی نیست که مثلا از زار و زندگیش عکس و فیلم بذاره و فخرفروشی با موارد مختلف داشته باشه اما یه موردی که خیلی از بازیگرای خانوم باهاش سیس میان رو داره!

این روزا دیگه سگ های خونگی رو خیلیا دارن به خصوص بازیگرای زن که حسابی افتادن رو دور پز دادن و انگاری اصلا اگه نداشته باشن بی کلاسیه! البته که گربه ها ظاهرا زدن جلو و خیلیییییی از بازیگران هستند که گربه پشمالو دارن در انواع و اقسام مختلف، اما خب بازم سگا جذابترن! سولماز غنی هم این سبکیه و یه سگ پشنمالو داره خیلیم باهاش حال میکنه.

ghani-solmaz-photokade-com-6

سولما غنی جوجو فِیسه ولی با سن نوح!

سولماز غنی از بی بی فیسای تلویزیونه که قطعا بهش نمیاد اما زاده دهه پنجاهه که در نیمه این دهه متولد شده. خانوم بازیگر کارشون رو در دهه هشتاد شروع کردن، زمانی که شاید خیلی از هنرمندای حتی مشهور حال حاضرمونم اون موقع ها نبودن و سولماز بانو وارد این عرصه شدن!

دیگه میدونیم و میبینیم بعد از کم شدن کرونا و اوج گرفتن سریال های شبکه خانگی چقدررر بازیگر جَوون و خانوم وارد بازیگری شدن که البته خوبم دارن از رطیق شبکه خانگی جواب میگیرن و مشهور میشن اما خب نکته اینه که بسیاری از هنرمندان مثل سولمار غنی کم کار و کمرنگ شدن!

سولماز غنی تو چهرش چندان تغییرات خاصی ایجاد نکرده و میشه گفت وارد بازیِ عجیب بانوان ژلی و پروتزی نشده که خب اعتماد به نفس بالای این هنرمند کشورمون رو میرسونه. 

rozbano-293-5

بیوگرافی خارجی سولماز غنی

سولماز غنی متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۶ در تهران  می باشد. فعالیت خود را با تلویزیون شروع کرد و سپس وارد سینما شد سپس مقطعی با انتشار عکس های جنجالی مهاجرت کرد حالا برگشته و با یک موزیسین ازدواج کرده است.

سولماز غنی در سال ۱۳۹۱ وقتی ۳۵ ساله بود با همسرش علی رحیمی ۳۴ ساله ازدواج کرد ، آقای رحیمی در کار موسیقی بوده و نوازنده می باشد.

solmaz-3

solmaz-ghani-photokade-com-1

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *