وقتی سوگل طهماسبی با تریپ سانتی مانتالش رو مبل سلطنتی فیگور میاد نازک؛ لبارو!

سوگل طهماسبی بازیگر خوش چهره و خوش استعداد ایرانی که اغلب ظاهری مثبت داره تو اینستاگرام با شکل و شمایلی سانتی مانتال اما متناسب دیده میشه.

شایانیوز- سوگل طهماسبی از بازیگرای مشهور و خوش چهره ایرانیه که سالهاست در این عرصه فعالیت داره اما هیچگاه اونقدررر که باید شهرت پیدا نکرده چرا چون تو فیلم و سریالا یا نقش اول نبوده و یا اگر هم از کاراکترای اصلی بوده اونقدری مظلوم و مثبت و خنثی پیش رفته که همانند بسیاری از بازیگران خانوم نتونسته خودش رو به اون اوج مشهوریت برسونه! سوگل طهماسبی هم چهره ای اینچنین است و با فیس ساده ای که داره هر چقدر هم که آرایش کنه و چیتان پیتان تیپ بزنه بازم اون سوگل طهماسبی دختر خوووب تلویزیون دیده میشه که کسی دلش نمیاد بهش نقش منفی بده!

سوگی خانوم علاوه بر این معمولا تو کارایی که حضور داره چادری و محجبه دیده میشه که خب میشه گفت به برخی از بازیگری خانوم خیلی این سبک حجاب میاد و سوگل طهماسبی و یا لیلا اوتادی و مهشید جوادی مِن جمله هنرمندانی هستند که این مدلین! جالبه که این بازیگرانی که نام برده شدن همگی در واقعیت مانتویی و سانتی مانتال می باشن و در صفحات اینستاگرام خود تصاویر بسیار ژیگول طوری به اشتراک میذارن که خب در نوع خود جالبه این دوگانگی. سوگل طهماسبی نیز برخلاف اونچه که همه فکر میکنن روحیه ای آروم داره، خیلیم شیطونه و کلی تولید محتوای مختلف از عکسای خودش تو پیج داره. مثلا در ادامه نمونه ای از استایل خانوم خانومارو مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده هستند.

unknown_25017367_174556146619008_4877162989284753408_n

دامن+قرمز+و+جواهرات+زینتی+سوگل+طهماسبی+در+یک+عروسی+سوگل+طهماسبی+

unknown_208175728_534392271334052_2186555205198948791_n

وقتی سوگل طهماسبی هم راحت طلب شده و از تبلیغات پول دیر میاره نجومی!

سوگل طهماسبی همانند خیلی از همکارانش انگاری از درآمد اینستایی بدش نمیاد و خب از اونجایی که تعداد فالووراشم کم نیست، یه وقتایی ریز و مجلسی این کار رو انجام میده. البته که این روزا هر کسی داره از یه راهی نون درمیاره و خب وقتی شخص حالا یا به دلایل شخصی و یا به دلیل کمبود پیشنهاد کاری مشغول نیست خب میره از راهی دیگه پول در میاره و چه ترفندی راحت تر از یان گزینه برای راحت طلبان؟

حالا شما فکر کن طرف بازیگره و مشهور ، خب قطعا از این موقعیت استفاده میکنه و خودش رو به درآمد میرسونه. اما سوگل طهماسبی به نظر میاد تعادل رو رعایت میکنه و مثلا همانند خانوم بهاره رهنما نیست که دیگه زیررر و رو هر چی تبلیغ و شغله درآورده باشه. خانوم بهاره رهنما دیگه شور این موضوع رو درآوردن و حتی کاربر رو هم کلافه نمودن!!

Untitled

وقتی خدا برای سوگل طهماسبی تو چهره هیچی کم نذاشته!

سوگل طهماسبی یه فیس نچرال و ناز داره که خدا حسابی براش مایه گذاشته و فیسشو ساخته. خیلی از خانومای بازیگر در کشورمون هستند که اعتماد به نفس کافی رو ندارن و به خصوص برای ورود به سینما میرن صورتو میکوبن و از نو میسازن! آخه چرا؟

اگه کمی تا قسمتی دقت کرده باشید بسیاری از هنرپیشه های زن ما چنین هستند و به قول نیکی کریمی اونقدر لب و گونه های پروتزی تو سینما زیاد شده که حد و حساب نداره و از طرفیم به قول افسانه پاکرو سینمای ما فقط دنبال دخترای خوشگل و ساخت و پاخت کرده تو فیسه! چرا؟ چون پولساز ترن!!

images

وقتی سوگل طهماسبی برای اولین بار در تاریخ با خورزو خان ازدواج میکنه!

خب خیلی از بازیگران هستند که به واسطه شهرت خودشون خونوادشون رو هم میارن تو کار. البته فکر نکنید که اون اعضا میان و بازیگر میشن خیر! بلکه در مراسمات سینمایی و یا صفحات اینستاگرامشون از اونجایی که خیلی شخص رو میارن کنار خودشون و نشونش میدن، خب فرد مورد نظر هم شهرت پیدا میکنه دیگه! اما برخی هم هستند به مانند سوگل طهمسابی که نه تنها خونواده ای رو نمیکنه بلکه همسرش رو هم از دوربین ها قایم میکنه تا مبادا کسی ایشون رو نشناسه. البته که این موضوع کاملا شخصیه و خصوصی، و شاید یکی باشه دلش نخواد همه بفهمن همسرش سوگل طهماسبیه اما از طرفی هم چنداند جالب نیست که سالگرد بگیری بدون حضور داماد! درست خوندین! سوگل بانو مدتی پیش برای سالگرد عقدش جشنی گرفته بود یکنفره که خب فقط خودش بود و عکاس جان و جای خالی آقای داماد که خب در این حالت اصلا جالب نیست!

کمی بیشتر با سوگل طهماسبی 

حالا از عکس و شات خانوم بازیگر بگذریم و برسیم به سن و سال سوگل بانو باید بگیم که سوگل طهماسبی یه دختر دهه شصتیه که ۲۵ بهمن ماه در اصفهان به دنیا اومده. 

وی تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک و اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز می باشد که از ۸ سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون می درخشد. 

unknown_278405612_3265197777134822_1658791327107973162_n



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *