وقتی شقایق دهقان چیتان پیتان کرد و لباسش جا نونیه؛ آبجیشم گورخر تنیده تو تولد آنچنانی!

این روزا دیگه میدونید که بازیگران سینما یکی پس از دیگری در حال کشف حجاب هستند اما شقایق دهقان یجور دیگه جلب توجه کرد عمیییق!

شایانیوز- شقایق دهقان از بازیگرای خوشگل و با استعداد ایرانی که تا به اینجای کار تونسته کارنامه کاری بسیار جذابی رو برای خودش بسازه چرا که کمتر بازیگری وجود داره که بتونه با این شدت و غلظت و البته مهارت در نقش های طنز شاهر بشه. مثلا سریال “ساختمان پزشکان” رو به یاد دارید؟ میشه گفت شاید برای این نقش تنها شقایق دهقان هستش که میتونه به این زیبایی درش بیاره! البته که منظور از زیبایی، زیبایی کار می باشد که اینچنین کاراکتر رو تمیز و طنز و باحااال دربیاره.

قبلنا یکسری از بازیگرامون بودند که خب خیلی خنده به لب مخاطب میاوردند و اگه بخوایم راستش رو در نظر بگیریم باید بگیم که این روزا فیلم و سریالای تلویزیون به شدت آبدوغ خیاری شدن و بازیگرا هم به خوبیه قبل بلده کار نیستند. تا همین چند سال پیش وقتی در کاری شقایق دهقان دیده میشد ناخودآگاه مخاطب رو جذب خودش میکرد و پای تلویزیون مینشوند اما حالا خب از اونجایی که دیگه هنرمندانی همچون شقایق بانو و یا رضا عطاران و … ایفای نقش ندارند جعبه جادویی هم بی برکت شده!

شقایق دهقان اما برخلاف نقش هایی که همیشه ازش دیدم شخصیتی با ابهت داره که تو عکس و فیلمای اینستاییش میشه این موضوع رو به خوبی فهمید. خانوم بازیگر چندان به پوشش پوشیده اعتقاد خاصی نداره و همیشه باید تو ظاهرش یه نکته ای چیزی باشه که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

61b9e7ca985d0

unknown_235634485_857453998209847_1870659874784671524_n

شقایق دهقان با یقش چه بند و بساطی راه انداخته!

شقایق دهقان فعالیت زیادی در صفحه اینستاگرامش داره و از اکتیوای روزگاره. مثلا خانوم خانوما چندی پیش تصویری از خود منتشر کرد که به کل لباسش جنجالی شد! حالا چرا؟

شقایق دهقان در این عکس یقه لباسش ظاهرا خیلی باز بوده و سانسور کرده اما خودش میگه سانسور نیست و واقعا یقه لباسشه که خب همین شد تا سرنخی بیوفته دست کاربران همیشه در صحنه و مسخرش کنن! شقایق خانوم حتی مجبور به پاسخ بعضی نظرات شد اما همچنان کسی حرف خانوم بازیگر رو باور نکرد!

shaghayeghdehghanofficial_1633623167

شقایق دهقان اینجور که مشخصه اهل خوشگذرونی های طبیعتی و فامیلی و دوستانه هست که در ادامهع تصویر بالایی استوری دیگری هم گذاشت و نکته قابل توجه در این تصویر تیشرت خانوم هستش. ظاهرا تنها چهار تار مو برای بازیگران خطاست اما تیشرت آستین کوتاه و نشون دادن دست ها تا بازو مشکلی نداره!

البته که دیگه میدونید این روزا کشف حجاب میون بانوان سینما به شدت زیاد شده و اونقدری هست که خانومای بازیگر دیگه از کشور خارج نمیشن و تو دیار خودشون روسری رو برداشتن و مهاجرت نمیکنن!

shaghayeghdehghanofficial_2680488408716951181_32692017661

خانوم چه گره های روسریش شل شده! نظر عجیب شقایق دهقان درمورد حجاب سفت و سخت سکانسی!

در راستای همون مطلب بالایی باید بگیم که بازیگران زن بسیاری در این دو سه ماه اخیر و شرایط نابسامان کشور، صحبت هایی و یا رفتارهایی داشتند که خب برخی درست و برخی غلط بود اما خیلیاشون نظرشون رو در ایناره گفتند و اون دسته هم که بنا به هر دلیلی سکوت کردند فحش خوردن!

شقایق دهقان نیز در همین جهت با انتشار تصویر کشف حجاب شده الهام پاوه نژاد همکار عزیزش، متنی رو نوشت و در اون از حجابی که سر صحنه و پشت صحنه داشت رو گفت!

شقایق دهقان در این کپشن اشاره کرد به این نکته که خیلی وقتا روسریش برای گرفتن سکانش سفت و روسریش خیلی جلو بوده و به محض قطع دوربین اونرو شل کرده و گره سفتش و باز نمونه!

شقایق+دهقان

تغییر چهره شقایق دهقان تو تولد بازی با آبجی جونش!

شقایق دهقان کلا عادت داره که تولد اطرافیان و کسایی که دوستشون داره رو با صمیمیت تبریک بگه اونم با عکسای خوشگلشون. مدتی پیش شقایق دهقان اینبار برای جشن تولد خودش عکس هایی دونفره همراه با خواهرش گذاشت که در این تصاویر با آرایش و استایلی متفاوت است به گونه ای که خیلی ها در وهله اول او را نشناختند اما به هر حال تنوع در زندگی خوبه به خصوص بعد از طلاق!

البته بازیگران به طلاق و ازدواج عادت دارند اما نگه داشتن روحیه خوب و مجرد زندگی کردن ممکنه برای برخی سخت باشه اما هنرمندانی مثل شقایق و بهنوش طباطبایی حتی شاد تر از پیش به زندگیشون رو ادامه دادند.

shaghayeghdehghanofficial_1635788551_2

shaghayeghdehghanofficial_1635788551_1

بیوگرافی خارجکی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۴ اسفندماه سال ۱۳۵۷ در آلمان متولد شد. پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

89C82531-2033-42B1-B939-26E4F0ABBA7F

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *