وقتی شکیرا واسه نیو عجقش تو ولنتاین میترکونه؛ یه مگس مرده قرتی شد عامل کاتِ پیکه!

شکیرا و پیکه در حالی که بعد از جدایی همچنان حواشی خود را دارند، اینبار با تصاویری که خواننده مشهور برای ولنتاین منتشر کرد دوباره سوژه شدند.

شایانیوز- خب میدونیم که دیروز روز ولنتاین یا همون روز عشق بوده که خب تو بیشتر کشورها کسایی که همدیگرو دوست دارن به هم هدیه میدن و از این حرفا! اما در این بین همیشه در مناسبت های مختلف چهره های مشهور به شدت میرن زیر ذره بین و مخاطبشون علاقمنده تا ببینه آقا و خانوم ایکس یا ایگرگ چه حرکتی میزنه. تا همین چند وقت پیش عکسای کریسمسی بود که از خیلیا دیده میشد و انگاری با هم کَل انداخته بودن، حالام ولنتاین! اما جدا از این ها دنیای فوتبالی ها شده یه فضای حاشیه دار و جنجالی که هر روز موضوعی جدید ازشون دیده میشه. میدونید که جرارد پیکه و شکیرا مدتی میشه بعد از گذشت ۱۲ سال زندگی مشترک و رل طور، از هم جدا شدن که البته این رابطه با خیانت آقای فوتبایست خاتمه پیدا کرد! خیلیا منتظر بودن تا ببینن شکیرا و پیکه برای روز عشق چه حرکتی میزنن که حرص همدیگرو در بیارن اما انگاری مثل هر بار این شکیرا بود که پیش قدم شد و باز هم با تیکه و کنایه حرفش رو به پیکه رسوند! در ادامه ابتدا تصاویری که شکیرا برای این روز استوری کرد رو مشاهده می کنید و بعد هم لحن و متلک خانوم به آقارو.

Untitled

Untitled

شکیرا به مناسبت ولنتاین هم دوباره پیکه رو دیس کرد!

شکیرا در‌ روز ولنتاین ویدیویی به اشتراک گذاشت که داره فرش خونش رو تی میکشه و روی این ویدیو آهنگ “Kill Bill” از سیزا که درباره کشتن پارتنر سابقشه رو گذاشته: در این آهنگ که شکیرا هم در این ویدیو همراهش میخونه میگه “این بهترین ایده نیست اما ممکنه پارتنر سابقم را بکشم، دوست دختر جدیدش هم‌ نفر بعدیه، چطوری شد که به اینجا رسیدم؟ ممکنه پارتنر سابقم را بکشم، هنوز دوستش دارم ولی. ترجیح میدم برم زندان تا اینکه تنها باشم”

بسیاری در کامنتهای این ویدیو برای شکیرا نوشتند مشخصه که کسی فرش رو تی نمیکشه مگه اینکه بخواد رد پاهای یک خیانت کار رو پاک کنه!

Untitled

شکیرایی که دوست دختر همسرش رو میشناخته! خر تو خر که میگن اینجاست!

اما اصلا داستان پیکه و شکیرا از کجا شروع شد؟ این زوج که خیلی باهم خوب دیده میشدن و جنجال خاصی در رابطه با رابشون شنیده نمیشد! چند ماهی از جدایی شکیرا خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه میگذره و تا به حال چند باری این دو چهره با هم کورس گذاشتن، البته تو خیت کردن و لجبازی باهم!

خیلی طول نکشید از کات شکیرا و پیکه که رابطه کلارا چیا و پیکه شنیده شد. البته که ظاهرا این دختر کم سن و سال دلیل اصلیه جدایی دو چهره مهشور نیز بوده و داستان از اونجایی شروع میشه که شکیرا در حالی که با همسرش زندگی خوبی داشته کلارا رو دیده اما هیچوقت فکرشو نمیکرده که این دختر بیست و چند ساله یه روز بشه باعث و بانی بهم خوردگی زندگی مشترکش!! 

fb70cce2-f67f-417d-8ae8-e7b3b71ff7ed

مگس مرده ای که شد عامل خونه خرابیه شکیرا! یه مگس خوووشگل پیکه رو مُخید!

اما کلارا چیا کجا و چجوری پیکه و شکیرا رو میدیده؟ این دختر ۲۲ ساله خدمتکار شب در دیسکویی بوده که پیکه زیاد به اونجا رفت و آمد میکرده و در حالی که رفتار خیلی خوب و مهربونی با پیکه و شکیرا داشته، تو همون تایم خواننده مشهور لقب “مگس مرده” رو بهش داده!

یکی از نزدیکای شکیرا در این رابطه میگه: “شکیرا از داستان کلارا راحت عبور کرد و هیچوقت اونرو خطری برای زندگیش نمیدیده چون به نظرش کلارا اصلا زن حیرت آوری نبوده که بخواد مخ همسرش رو بزنه و کاملا به چشمش معمولی میومده!

بیشتر وقتا دلایل خیانت عجیب به نظر میاد و از همونجایی که فکرشو نمیکنی ضربه میخوری. پیکه خان هم که انگاری خسته از رابطه با زن بالاتر از سطح خودش بوده، اینبا به سراغ دختری رفته که از همه لحاظ معمولی بوده. ظاهرا رفتارهای کلارا چیا به قدری مهربون دیده میشده که وقتی شکیرا میفهمه این دختر دلیل اصلیه حرکت ناجور همسرش بوده، به شدت متاثر میشه و اصلا به همین علت هم شکیرا به این میزان ضربه میخوره چرا که یادش میاد به این دختر خدمتکار لقب “مگس مرده کوچک” رو داده بود و اونرو از پیش میشناخته!!

3gerardpique_327525802_908848193890687_94763182312561907_n

عمل های زیبایی رل جدید پیکه با جیب پر پول پیکه!

اینطور که مشخصه پیکه از در کنار زنی مشهور و قدرتمند بودن خسته شده بوده و یا شاید هم عاصی، به همین سبب دختر خدمتکار به راحتی جای شکیرای خاص و مشهور رو گرفته. اما پیکه جهت زیباتر کردن معشوقه جدیدش بیکار ننشست و گفته میشود که کلارا چیا از جیب مبارک پیکه چندین عمل زیبایی انجام داده. 

جوردی مارتین این روزنامه نگار به جهانیان گزارش داد که پیکه اولین عمل زیبایی کلارا چیا رو بر عهده گرفته و این اطمینان رو حاصل نمود که عمل جراحی صرفاً یک روتوش کوچک روی لب‌هاست که ظاهرا در تصاویر جدید منترش شده از وی مشخصه!

image_2023-02-08_004712261

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *