تیتر خبرها

وقتی "صبا راد" از حالِ اونجوریشم فالوور جمع میکنه؛ همسرش رکب زد خانوم شد موش آب کشیده!

صبا راد مجری سابق ایرانی می باشد که این روزا در شغل بلاگری به سر میبره و اینبار با حال بد و نافرمی که داشت مورد توجه قرار گرفت و دایرکتش تر…

شایانیوز- صبا راد بازیگر نیست که بخواد خیلی حاشیه داشته باشه و مجر ساده ای هستش که البته سابقا در تلویزیون کار میکرد و حالا شده یه پا بلاگر تموم عیار که یه تنه میتونه شیش تا خانوار رو بچرخونه چرا؟ چون خانومو خانوما در این فضای نامرئی خیلی نامرئی و ریز پولشو در میاره اونه نه یذره دو ذره، بلکه کامیونی و در مبالغی بالا. صبا راد با مجری گری در برنامه “به خانه بر می گردیم” بود که شهرت یافت و شد محبوب دل مامانا. حالا هم با بلاگری و ترفندایی که بلده صبا راد رو در ظاهری می بینیم که هر دو دقیقه یکبار برگای فالووراشو میریزونه بس که تغییر کرده!

صبا راد در صفحه اینستاگرام با تعداد بالای فالووری که جذب کرده تونست درآمد و البته جلب توجه خوبی داشته باشه و همه این مواردی که گفتیم فقط و فقط با استوری هایی از روزمرگیش! البته که فکر نکنید این روزمرگی همش در حال انتشار محتوای جذابه ها نه؛ بلکه خانوم خانوما مثلا رو تختشون دراز کشیدن و یه استوری میذارن! و یا از تیکه مبلمانشون عکس میگیرن و میشه تولید محتوا! در ادامه ابتدا تصوری از وی مشاهده می کنید که با ناراحتی بود و کلی دایرکت و پیام خورد!

Capture

و اینجوریاست که جوجه خانوم هم دایرکتشون رو دیافت میکنن و اینستاگرام می بینه فعالیت زیاد دارن! و هم اعلام حضور داشتند تا محتوا سازی رونق داشته باشه.

Capture

وقتی صبا راد با عکسای از این چیزای خونشون پول پارو میکنه!

شاید بگین این چه اشکالی داره و از این حرف ها. اما نکته اینجاست وقتی چهره ای شهرت داره بعد میاد و با استفاده از همون شناخته شدنه با استایل هایی نامتعارف در اینستاگرام عکس و فیلم میذاره تا جلب توجه و جذب کاربر داشته باشه. در نهایت نیز با نرخ هایی نجومی تبلیغات میگیره و بی زحمت زندگیش رو از معمولی به حساب بانکی انفجاری میرسونه!

اینجوریاست که کاربر خبر نداه اما با فالو کردن پیج هایی که چندان محتوا ندارن و تنها از لایف استایل شاخشون عکس و فیلم میذارن پوله که پارو میشه تو جیبشون!!

unknown_187218124_792260978097818_1066835087694467688_n

مهناز افشار کم بود، صبا راد هم شد فائقه آتشین!

صبا راد تا به حال دو ازدواج داشته که البته انگاری این دو سه تا ازدواجه بودن چهره های مشهور دیگه یه موضوع عادی شده و چندان جای تعجب نداره! اما صبا راد بعد از اینکه از تلویزیون رفت به همراه همسر موزیسینش راهی ترکیه شد و حدود یک سالی اونجا موند. در مدت حضور در ترکیه صبا خانوم که دیگر هیچ محدودیتی نداشت با عکس های عجیب و عشقبازی های جلوی دوربینش حسابی نام و نشون خودش رو در اینستاگرام بر سر زبان ها انداخت. صبا در تصاویری که منتشر می کرد خیلی در قید بند حجاب نبود البته هیچ گاه هم کاملاً سر برهنه و بی روسری جلوی دوربین نرفت! صبا چند باری هم به همراه همسرش از گوگوش آواز خواند و جلوی همه فالوورها شوهرش را بوسید.

بیوگرافی صبا راد

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد ۳۰ آبان سال ۵۹ در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد  گویندگی را در رادیو و از سال ۷۵  آغاز نمود.

ناگفته نماند صبا راد قبل از ازدواج با ماهنی رهنما با آقای مرتضی علی آبادی ازدواج کرده بود که به طور سنتی بود و این زوج را خیلی زود پای سفره عقد نشاند اما طولی نکشید که به طلاق منجر شد.

مانی رهنما هم قبل از صبا راد ازدواجی داشته و حتی یک پسر هم دارد.

Untitled+(2)

و اما شوخی ناجور آقای خواننده با خانوم مجری!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *