وقتی مریم امیرجلالی با یه خروار پول هِرکول شده ازونور بیااا هم نیس؛ تو آرایش چه غلتید!

مریم امیرجلالی از بازیگرای قدیمی و دوست داشتنیه که البته با خارج از کشور موندنش داره میره قاطی پاتیه سوژه های جنجالی!

شایانیوز- مریم امیرجلالی از بازیگرای خیلی مشهور و محبوب ایرانی می باشد که این روزا البته خارج از ایران به سر میبره و حسابی حالی به حولیه! مریم امیرجلالی همانند گوهر خیراندیش و فلور نظری یه پاش تو ایرانه و یه پاش اونور آب که خب مشخصه زندگی مرفه و خوبیم داره اما طبق معمول که همیشه بازیگرای عزیزمون در حال نالیدن هستند و میخوان یه جورایی معمولی جلوه بدن، مریم امیرجلالی نیز چنین است و در صحبت های اخیرش گفته به دلیل درمان مونده اونجا!

این در حالیه که شرایط کشور به شدت غمبار هستش و خیلی از بازیگران و یا چهره های مشهور دارن دست به مهاجرت میزنند! همین شد تا خیلی از کاربران به مریم خانوم امیرجلالی هم شک کنند که نکنه ایشونم رفته که بمونه! حالا خانوم بازیگر در ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید صحبت هایی داره در همین راستا و توضیحاتی هم میده که من مال مردم خور نیستم و این حرفا!

اینکه خانوم امیرجلالی از قبل از این شرایط هم خارج از ایران بودند شکی نیست و نمیشه هم گفت چرا! چون زندگی و شرایط برای همه یکسان نیست و خب یکی انتخابش اینه که بره یکی ام دوست داره تا بمونه اما خشم خیلی از کاربران به اینه که بازیگران زیادی تا به حال با پول هنگفت همین بازیگری پول رو پول گذاشتن و زندگی کولاکی رو برای خود اونور آب ساختند!

مریم امیرجلالی یه هِرکول دوست داشتنی!

همه ما از مریم امیرجلالی خاطراتی خوب داریم. این بازیگر زن با وجود اینکه همیشه تو همه کاراکتراش نقشای خشن و پر سرو صدایی داشته اما محبوب دل مخاطبینه چرا که خودش حرص خورده ولی خنده رو به لب مردم آورده.

اونوقتا چه برای عید و چه برای ماه رمضون سریالایی پخش میشد که آدما برای یکساعتم که شده از غم دنیا دور میشدند و منتشر بودند تا فلان ساعت بشه تا فلان سریال رو ببینند. اما حالا امثال خانوم مریم امیرجلالی و یا رضا عطاران و حمید لولایی چون کم کار شدن و از دایره شغلیشون فاصله گرفتن، دیگه چندان تلویزیون صفای سابقش رو نداره و از نظر خیلی از مخاطبین اکثرا آب دوغ خیاری شدن!

unknown_306303598_620809246107645_8626700203319572374_n

مریم جلالی و دوستای شاخدارش که واسشون حسابی مهربونه!

مریم امیرجلالی هنوز کشف حجاب نکرده و همانند خانوم خیراندیش اونقدرا تند نرفته اما چیزی که واضحه اینه که اونور آب به شدت راحته و تنها برای جلو دوربین اینستاگرامش کمی تا قسمتی رعایت بیشتری داره. اگه سری به پستای خانوم بازیگر بی اندازید متوجه خواهدی شد که بیشتر کامنتا مثبت هستند و همه ایشون رو دوست دارن و خیلی از مخاطبین به شدت دلتنگ سریالای اون زمونا هستند!

اما خب در این بین همیشه نظرات شیطنت داری هم وجود داره مثلا مثل اینکه برای تصویری که در ادامه مشاهده می کنید یکی از کاربران نوشته بود: چرا برای دوستات عصبانی نمیشی و…

100

مریم امیرجلالی: دوست دارم آرایش کنم به خودم مربوطه!

اما این روزها دیگر در بین بازیگران ظاهرا سن و سال اهمیتی ندارد و خیلی از هنرمندان حتی سن بالاتر هم در سینما هستند که شاید حتی از جوان ها بیشتر فعالیت در فضای مجازی داشته باشند و همانند بقیه تیپ بزنند و آرایش کنند. این موضوع دیگر به مسئله ای شخصی تبدیل شده و سن و سال نمی شناسد. البته که هنوز هم هستند کاربرانی که به دنبال سوژه برای تمسخر هستند اما خب اینار خانم امیرجلالی مواردی به تندی در این باره جواب هایی دادند که جالب بود!

unknown_307290754_459333626132024_3013229833010196679_n

بیوگرافی مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی متولد ۱۳۲۸ در تهران میباشد. او دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است. چهارخواهر و سه برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است.

مریم امیرجلالی یک دختر به نام هدیه و دو نوه به نام های کمند و فراز دارد که همگی ۵ سال است در خارج از کشور زندگی میکنند.

مریم امیرجلالی و دختر و نوه اش مریم امیرجلالی و دختر و نوه اش

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *