وقتی مریم معصومی وسط هیری ویری پاشنه بلنداشو بیخی نمیشه؛ طاقه پارچه رو درسته پوشید!

مریم معصومی از بازیگرای جذابیه که این روزا خیلی کمرنگ شده ولی عکساش تو اینستاگرام همچنان پرنگه و رنگ به رنگ عکس منتشر میکنه.

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگرای جذاب و محبوبیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و دیده شده. مریم معصومی از اون دسته بانوان و یا حتی بازیگرانه که به راحتی میتونه تو غالب های مختلف کارش دیده بشه! حالا یعنی چی؟ یعنی مریم معصومی هم سریال “سه دونگ سه دونگ” رو در کارنامه کاریش داره که کاری طنز بود و واقعا هم خوب از آب دراومد، و هم در سریال” همه چیز آنجاست” مریم معصومی از نقشای اصلی بود و  با وجود اینکه موضوعی اجتماعی رو به تصویر کشید، اما جذابیت کاملی داشت.

مریم معصومی اما خیلی وقته که نه در قاب جعبه جادویی دیده میشه و نه بر روی پرده سینما قدم میذاره و اینکه اصلا مدتی پیش هم از بازیگر شدن پشیمون بود که انگاری دیگه آبی که ریخه شده برنمیگرده! مریم بانو شب و روزش رو با رفقا و سالن بازی و خوشگلاسیون و عکاسی و سفر و خلاصه هرچیزی که به آدم خوش بگذره داره میگذرونه که خب همه اینها نتیجه مایه دار بودنه شخصه!

میگید نه؟ پس در ادامه تصویری از یکی از مواردی که گفتیم رو مشاهده می کنید که خانوم خانوما خیلیم خوشتیپ کردن و اصلا یه جورایی امکان نداره ایشون رو در اینستاگرام بد تیپ ببینید!

301781489_517946160135133_164029149184694891_n

مریم معصومی از سلاطین ژستاس ولی لباس میپوشه کپ میکنی!

خب برخی از بازیگرامون هستند که بیشترم تو خانوما خلاصه میشه و علاقه بسیااار زیادی به عکس گرفتن و نشون دادن خوشگلیاشون دارن! مثلا یکیش مریم مومن و یا مریم معصومی! انگاری همه مریما این مدلین! مریم بانو معصومی مثلا اینجوریه که دیگه انقدرررر ژستای مختلف گرفته که ظاهرا گاهی فیگور کم میاره و میره سراغ ادا اطوار هایی که خیلی کم دیده میشه!

اما اینم بگیم که در کل ژست گرفتن کار آسونی نیستااا، چرا که خیلی از بازیگرامون همانند فریبا نادری هم هستند که عکس زیاد میگیرن اما اصلا هیچ استعدادی در ژست ندارند و همیشه همانند مجسمه، سلفیه رو میگیرن و تمااام!

اما مریم معصومی بلده کاره و همیشه جوری جلوی دوربین برخورد داره که متناسب با فضا باشه. اما مدتی پیش این بازیگر جذابمون واسه تولدش یه حرکتایی زد که انصافا اینبار دیگه عجیب بود و یه تلفیقی درب داغون از لباس سفید عروس و تولد بود که به قول کاربران انگاری طاقه پارچه رو پیچیده به خودش و فیگورای الکی گرفته با کلی غش غش خنده!! خب چرا؟

مریم+معصومی

مریم+معصومی (1)

مریم معصومی با این تیپ و لباس خودشو فرو کرد تو تخم چشم همه! همه هااا

چند وقت پیش مریم معصومی به مناسبت مراسم اکران یکی از فیلم هایی که تصور هم نمیشه خودش توش بازی کرده باشه با کلی چیتان پیتان و خفن بازی تشریف آورد. مانتوی فوق العاده بلند و پر از طرح خانوم که البته با کفشای ده متریش ترکیب تقریبا خوبی رو ساخته بود، حسابی توجه همه عکاسا رو به خودش جلب کرد.

در این میون وقتی عکسا رو نگاه میکنین، بیشترین چیزی که به چشم میاد ناخونای عجیب غریبشه که عین اره برقی دستکش توریش رو پاره کرده و زده بیرون. این مدل استایل مریم خانوم حسابی همه رو گرخوند که این آخه چه تیپیه و میشه گفت همین اشتباه تو تیپ زدنش باعث شد کل جذابیت ظاهریش تو عکسا از بین بره!

t

ناگفته نمونه که بعد از کم شدن کرونا مراسمات سینمایی و خود سینما و اکراناش به روال قبلشون برگشتن اما چیزی که فرق کرده بود نوع پوشش و سبک استایل بانوان سینمایی بود که واقعا گاهی برگریزون میشد و از حالت عادی به نامتعارف و عجیب و اجق وجق تبدیل میشد! این روند اونقدری زیاد شده که گویی مسابقه ای بزرگ میون خانوم در این عرصه هستش که کی بیشتر تو چشممممه!

r

مریم معصومی چه قندی شده واسه خودش!

اما از این ها که بگذریم مریم معصومی اگر سری به پیجش بزنید متوجه علاقه زیاد او به حجاب میشوید!!! بله شوخی بود و خانم بازیگر بیشتر مواقع با کلاه هستند و حتی گاهی به دلیل تیپ های ناجوری که دارد مورد انتقاد کاربران هم قرار می گیرد.

وی همانند برخی از خانومای بازیگر مثل سحر قریشی عاشقِ دابسمش گرفتن با آهنگ هستند و اینار هم در استوری ها در حال که در جاده هستند با موزیک در حال خوندن می باشد و قر و عشوه ریزی هم میاد که خب همیناست که قند تو دل هوادارا آب میکنه!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *