وقتی مهناز افشار با آرش خان حسابی نداره؛ خانوم چه لَمی داده تو خونه اش!

مهناز افشار این روزها حسابی کلافه و پیجه و در واقع هیچ کار خاصی نداره و از اون ور مقبولیت و محبوبیتش رو هم تا حد زیادی از دست داده

شایانیوز- مهناز افشار خوب جزو مشهورترین بازیگران زن ایرانی بود که خب کلی هم هوادار و طرفدار داره و این موضوع رو میشه تو از تعداد زیاد فالوورهای خانوم بازیگر هم فهمید. مهناز افشار البته چند سالی که از ایران رفته و به نظر قصد برگشتن به ایران رو هم نداره و یا اگه هم بخواد یاد ممکن مشکلی نداشته باشه اما خب بعیده که بهش اجازه بازیگری و ایفای نقش مثل گذشته رو بدن.

مهناز افشار چه زمانی که در ایران بود و چه حالا که تو آلمان زندگی می کنه همیشه نسبت به رخدادها و پیشامدهایی که تو کشور رخ میده حساس بوده و حتماض همه اون قضیه روحانی اهل آمل و شکایتی که از خانوم افشار کرد و مهناز مجبور شد از کشور بره رو شنیدید. در واقع مهناز از اون دست بازیگرانی است که دوست داره درمورد مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی اظهارنظر کنه و در همین ماجرای مهسا امینی و اعتراضاتی که بعد از فوت او شکل گرفت هم خانم افشار یه جورایی در نقش اپوزیسیون ظاهر شد و حتی تو تجمعی هم که تعداد محدودی در آلمان ترتیب داده بودند هم حضور پیدا کرد. نکته عجیب این ماجرا این بود که حتی این جماعت مخالف هم مهناز رو تو جمع خودشون نپذیرفتند!

969139_836

خودشیرینی عجیب مهناز افشار واسه فرح!

مهناز افشار در اقدامی دیگر برای جلب قلب بخش‌های دیگری از ضدانقلاب، این بار به سمت سلطنت‌طلب‌ها غش کرد و در متنی در صفحه خود، به تمجید از فرح پهلوی، همسر شاه مخلوع ایران پرداخت و او را مصداق شعار زن، زندگی، آزادی دانست! البته این احتمال وجود دارد که خانم افشار ویدیوهای گفت‌وگوهای محمدرضاشاه را ندیده باشد که وی در آن عملاً معتقد بود که عقل زن، کمتر از مرد است!

photo_____-__-_____-__-__(749)

وقتی مهناز افشار تو غربت کلافه و گیجه!

مهناز افشار خب تو آلمان هیچ کار و فعالیت خاصی نداره و بیشتر وقتش رو تو فضای مجازی و اینستاگرام می گذرونه از اون طرف خب به خاطر محدودیت هایی که وضع شده دسترسی کاربران ایرانی به اینستا محدود شده و در واقع خانوم افشار گوش شنوا و چشم بینایی نداره که پست هاش رو ببینن یا بخونن.این ها همه و همه باعث شده که فضا برای مهناز به شدت کسل کننده بشه تا جایی که این مورد تو عکس و تصاویری هم که از مهناز افشار منتشر شده هم به وضوح قابل مشاهده است.

download+(1)

تمرین تنیس مهناز افشار با یه استایل جدید!

گفتیم که مهناز افشار تو آلمان کار خیلی مهم و جدی نداره و در واقع اوغات فراغت زیاد داره همین موضوع و البته نداشتن دغدغه مال باعث شده که ورزش و تمرین جزو برنامه رتین زندگی افشار تو خارج باشه.در همین راستا مهناز چندی پیش ویدیویی از تمرین تنیسش با آقای مربی منتر کرد که تیپ و استایل ورزشی خانوم خانوما مورد توجه قرار گرفت.

البته انگار تنیس بازی کردن یه جورایی بین خانوم های سلبریتی اپیدمی شده و همه شون دوست دارن این ورزش لاکچری رو یاد بگیرن. مثلاً چندی پیش بهاره رهنما هم کلی عکس و استوری از تنیس بازی کردنش منتشر کرده بود.لیندا خانوم کیانی هم عکس با راکت تنیس زیاد داره.

7e3db977-85a5-4fcd-a7c4-2628fe786b95

عکس خبرساز مهناز افشار تو خونه آرش که کلی سروصدا کرد!

مهناز افشار خب از وقتی رفته اروپا دیگه خیلی رابطه نزدیکی با رفقاش تو ایران نداره و رابطه شون محدود شده به فضای مجازی. از اون طرف خانوم خیلی دوست و رفیق آلمانی هم نباید داشته باشه اما مهناز خانم انگار یه رفیق ممنوعه داره و اون هم کسی نیست جز آرش خان خواننده اونور آبی که انگاری با مهناز کلی رفیقه! چندی پیش آرش عکسی دو نفره از خودش و مهناز منتشر کرد که تن پوش حوله تن آرش و پتو پیچ بودن مهناز کلی جنجال بپا کرد.

احساس جذابیت خانوم افشار با کیلو کیلو بدل!

مهناز افشار ۴۵ سالش تموم شده و یه جورای میشه گفت داره وارد میانسالی میشه اما خب به مانند همه سلبریتی ها سعی می کنه حالا یا با آرایش و خوشگلاسیون یا با فیلتر و ابزار های جدید همچنان خودش رو جوون و جذاب نشون بده. خانوم به تازگی عکسی را از چهره نیم رخ خود با کلی بدلیجات منتشر کرد. مهناز افشار با انتشار این عکس نوشت:

و در دنیای امروز انسان ماندن,

سخت ترین و زیباترین و با ارزش ترین کار دنیاست.

از همین حوالی نه چندان دور اما قلبی نزدیک میبوسمتون

و از مهر و عشق همیشگی شما ممنونم و به امید دیدار

 ezgif.com-gif-maker+(11)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *