وقتی میترا رفیع بازیگر گیلدخت وسط برگ مرگا چشاش شهلا میره؛ پاپیون پرنسسی چی میگگگه!

میترا رفیع بازیگر سریال گیلدخت در فضای مجازی هم حضور پر رنگ و قابل توجهی داره که با عکس های تازه اش حسابی هوادار هاش رو حالی به هولی کرده.

شایانیوز- این روز ها سریال گلیدخت از شبکه یک سیما در حال پخشه و به نسبت این که یه سریال با ژانر تاریخی است طرفدار های خاص و پایه ثابت خودش رو هم داره. یکی از بازیگر های اصلی و تاثیر گذار در این سریال خانوم میترا رفیع است که پیش از این هم با سریال بی همگان تونسته بود اسم خودش رو به سر زبون ها بندازه و توانایی های خودش رو به رخ بکشه و حالا درحالی که هنوز الناز بی همگان فراموش نشده گلنار گیلدخت داره خود نمایی میکنه.

میترا رفیع از جمله سلبریتی هایی است که توی فضای مجازی فعالیت چشمگیری داره و کلی عکس از خودش و پروژه هایی که مشغولشونه منتشر میکنه، البته فعالیت میترا خانوم رفیع در فضای اینستاگرام یه فعالیت کاملا یک طرفه است یعنی این که خانوم خانوما فقط راه و بی راه عکس از خودش منتشر می کنه و خبری از لایو، یا هر نوع ویدئو و استوری ای که طرفدار هاش رو مخاطب قرار داده باشه نیست، حتا کپشن هایی هم که برای عکس هاش انتخاب می کنه بر خلاف خیلی از سلبریتی ها و بلاگر ها که دنبال کننده هاشون رو مخاطب قرار میدن، کاملا شخصی است و انگاری که خانوم صرفا واسه دل خودش عکس میگذاره نه واسه طرفدار هاش. در ادامه یکی و تا از عکس های تریپ مدلینگی و خفن میترا رفیع رو با هم میبینیم.

میترا رفیعمیترا رفیع

میترا رفیع و سلفی گرفتنای ماشینیش

به گزارش شایانیوز، همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم میترا رفیع از جمله افرادی است که فعالیت زیادی در صفحه مجازی داره و هزار و یک مدل عکس از خودش با گریم و بدون گریم منتشر میکنه اما یکی از محبوب ترین وضعیت هایی که خانوم خانوما دوست داره از خودش عکس بگیره سلفی تو ماشینه که از این تریپ عکس هم زیاد تو پیجش داره و خدایی هم خوب میشینه روش.

میترا رفیعمیترا رفیعمیترا رفیع

میترا رفیع و دور زدن حجاب به روش نوین

این روزها احتمالا شما هم عکس خانوم های بازیگر زیادی رو دیدید که چه توی ایران و چه خارج از ایران کشف حجاب کردند اونم به نحوی که احتمالا دیگه نخواهند تونست که جلوی دوربین قرار بگیرند، اما میترا خانوم رفیع مدت ها قبل از این جریانی که راه افتاده عکسی از خودش منتشر کرده که مشخصه حجاب نداره و روسری سرش نیست اما با این حال جوری عکس رو کراپ کرده و خودش رو پوشونده که به قول قدیمی ها جست زده.

میترا رفیع

میترا رفیع و علاقه به درخت از عنفوان کودکی

یک بخشی از عکس های متعدد و فراوانی که میترا خانوم رفیع منتشر می کنند به عکس های دوران کودکیش برمیگرده که حالا نکته جالب توجه در رابطه با این عکس هایی که تا به حال منتشر کرده اینه که خانوم خانوما تو بچگیش عاشق این بوده که بچسبه به درخت و باهاش ژست بگیره حالا هم که بزرگ شده ظاهرا این علاقه همچنان در وجودش هست و خانوم خانوما دوست داره که با درخت ژست های مختلف بگیره و رخ بیاد.

میترا رفیع

میترا رفیع و خداحافظی با الناز بی همگان که جانش بود

میترا رفیع تا حالا تو چند تا مصاحبه ای که انجام داده این طور عنوان کرده که نقش هایی رو که قبول می کنه بازی نمی کنه بلکه با اون ها زندگی می کنه و اون شخصیت ها میشند بخشی از وجودش. خب با این تفاسیر مطمئنا شما هم حدس زدید که الناز بی همگان قطعا برای میترا رفیع خیلی مهم بوه و حالا که سریال به پایان رسیده خانوم خانوما ظاهرا همچین بگی نگی دلش گرفته تا حدی که وسط این همه هیاهویی که تو کشور به پا شده و سریال جدید گیلدخت که در حال پخشه خانوم با یه پست از الناز پاره تنش خداحافظی کرده و بهش ابراز علاقه کرده.

میترا رفیع

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *