وقتی "نیکی کریمی" یه طاقه پارچه قورتید و شد یکِ خوشگلا؛ مومیایی شدی مگه؟ یووووخ بابا!

نیکی کریمی بازیگر خوش چهره ایرانی که این روزا با تریپای خارجکی و جینگولش تبدیل شده به جذاب ایرانی که از قدیم تا حالا خوشگلیش صدبرابر شده!

شایانیوز- نیکی کریمی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که کمتر کسی در ایران هست که او رو نشناسه و از هنرهای بی نظیرش در زمینه بازیگری، کارگردانی و نویسندگی بی اطلاع باشه. نیکی کریمی اولین بار با بازی در فیلم “عروس” به کارگردانی بهروز افخمی تونست استعداد فوق العاده اش در بازیگری رو به رخ بکشه و حسابی خودش رو به چشم مردم و اهالی سینما بیاره. البته نیکی کریمی نه تنها تو فیلم و سریالای مختلف تو تریپ برداشتن حرف اول رو تو فضای مجازی میزنه که در ادامه شما رو باهاش آشنا می کنیم.

شاید چیزی که همواره درباره نیکی خانوم گفته میشه رو شنیده باشین که چطوری این بازیگر تونسته پس از اینکه سن ۵۰ رو رد کرده، ولی همواره به عنوان یه بازیگر خیلی خفن و ژیگول شناخته شده باشه. درواقع سوالی که همواره از این بازیگر پرسیده میشه اینه که چه جور ممکنه بعد از این همه سال تونسته همواره فیسش رو اینقدر خوب و جوون نگه داره و واقعا یه مدلیه که انگاری چهره اش رو مومیایی کرده! البته این مدل آرا ویراها میون بازیگرا و سلبریتیای حالایی هم خیلی مده و بسیاریشون رو دیدین که با گذر زمان جذابتر از قبل میشن ولی بی تردید سلطونشون نیکی کریمیه و تمام!

kariminiki-photokade-com-3.jpg0125

درخشش نیکی کریمی تو مراسم خارجکی با چند تیکه پارچه پرده ای!

نیکی خانوم از اون دسته بازیگراییه که شاید چندان به میکاپای آنچنانی و غلیظ عادت و علاقه نداشته باشه، ولی اصلا اینجوری نیست که از رسیدن به خودش عقب بکشه و اهل جینگول کردن نباشه. واسه همین هم همواره تونسته به عنوان یک سلبریتی تموم عیار شناخته بشه و تو مراسم های خارجکی حسابی بدرخشه.

نیکی کریمی تو یکی از همین مراسم ها با چنان چیتان پیتانی ظاهر شد که اگه کسی ببینتش قطعا از این حجم پارچه ای که برای استایل خانوم خانوما به کار رفته شوکه میشه. البته که این نشون میده نیکی کریمی هم برای خودش یک سبک استایلی خاصی داره و البته فیگورای منحصر به فردی که هر کس با دیدنشون کیف میکنه!

نیکی+کریمی

خوشگلیِ نیکی کریمی که خانومو تو آمریکا هم بولد کرد!

البته این تنها باری نیست که نیکی خانوم به عنوان یکی از نماینده های مستعد ایران رفته اونور آب و همین چند وقت پیش که ایشون به دعوت رابرت دنیرو پا به نیویورک گذاشت، با کت و شلوار خفنش تبدیل شده بود به یک ستاره بی بدیل که مشابه نداشت. خانوم خانوما هم وقتی دید که این همه جینگول شده و چهره اش با میکاپ ملیح حسابی به دل میشینه، دلشو زد به دریا و هر جا تونست از خودش عکسای خوشمِل انداخت که یه یادگاری خفنی باشه از اونجا بودنش و همه رو هم وایرال کرد تو اینستا!

5705349

nikkarimi_1656012756_2

sa

وقتی ژن نیکی کریمی رو مُشتی جذابیت پی ریزی شده!

شاید تصور کنین که چشم رنگی بودن در خونواده نیکی کریمی به طور اختصاصی فقط و فقط برای این بازیگر وجود داره و کس دیگه ای نیست که اینقدر جینگول باشه، اما توی خانواده کریمی برادر این بازیگر هم فوق العاده خوش چهره و البته چشم رنگی تشریف دارن و با اینکه خارج نشین هستن و کلی هم شیک و پیک، ولی در کنار نیکی کریمی یه ترکیب خفن میسازن.

چند وقت پیش که نیکی خانوم از برادرش عکسی منتشر کرده بود خیلیا رو شوکه کرد که این همه خفن بودن و توجه خاص به چشم رنگی شدنشون جالبه و بی تردید در اینکه این خانواده قصد ندارن پیر بشن هم به سبک زندگی اروپایی و بی نظیرشون برمیگرده!

fr

trey

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *